Olga emite blasfemii pe bandă rulantă. Apoi se miră că îi merge (oarecum) rău

   Pisica Olga s-a născut cu carnetul de sindicalist în mână. Lăbuţă, whatever! Hoffa, dispariţia ta încă neelucidată nu s-a petrecut în van!  Olga se ia în beţe cu autoritatea, o pune la îndoială, o latră (în limitele capacităţilor şi capabilităţilor rasei) şi aruncă întreaga responsabilitate religioasă pe ceafa schiloadă a Tamarei (genu’ best friend, dacă o pisică ar avea aşa ceva). În episodul XV, Olga ramifică relaţia ei cu cine o fi mai sus, reglând-o în sensul că o strică de tot. Cel mai nevinovat fragment, aici:

Olga se raportează la Dumnezeu în freestyle. Exemplificare ortodoxă filtrată de sfânta cuvioasă Tamara.
Îmi place la nebunie să mănânc supă de mucenici. Mi-aş da viaţa pentru ea şi aş ucide pentru ea.
Dacă ar fi singurul fel de mâncare rămas pe pământ, nu m-aş necăji deloc. Aş renunţa la carne, peşte, lapte numai pentru minunata zeama vanilată, plină de rom şi nuci. De aceea, am dresat-o pe stăpâna mea să-mi fiarbă mucenici şi-n afara zilei de 9 martie. Adică intru catatonică într-o grevă a foamei şi ea ştie cu acest prilej că trebuie să dea goana în bucătărie şi să-mi gătească mucenici. Nectar! Ambrozie cerească! Love potion! Chanel no. 5! Toate la un loc.
Tamara, care e crescută mai cu frica lui Dumnezeu în sânge, deşi băleşte la mucenicii mei, nici nu se atinge de ei, decât în ziua tradiţională. Eu mi-am găsit şi aici scuză. I-am explicat că mucenicii şi Dumnezeu ar trebui să se simtă flataţi şi atinşi la coarda cu emoţii pentru că eu, prin poftele mele necontrolate, îi cinstesc de mai multe ori pe an decât un credincios regulamentar. Se pare, însă, că tot ce e mult e greşit şi, în loc să aprecieze gestul de o gurmanderie aproape cucernică, Adunarea Generală a Acţionarilor de la SC Mucenicul SRL a decis, în unanimitate, să mă dea încă o dată la spate”.


6 comentarii

Filed under Uncategorized

6 responses to “Olga emite blasfemii pe bandă rulantă. Apoi se miră că îi merge (oarecum) rău

  1. jimerino

    nu-mi plac. da’ aia cu taierea porcului nu ar fi rau daca s-ar intampla de mai multe ori pe an. cu conditia sa-mi furnizeze si mie cineva sorici proaspat. sa-l tin langa pat, nu de alta.

  2. jimerino

    de ce n-ai fi…?

  3. ingrid

    Si eu am comis acelasi pacat ca si tine….am mancat in urma cu 2 saptamani mucenici, pt ca muream de pofta…sunt minunati…in perioada in car ese fac mananc dimineata, pranz si seara si gusta de la toti ce i care ma invita….sa ma ierte Dumnezeu, daca am gresit mancand inainte de sarbatoarea oficiala, dar cerea puiul…

  4. ingrid,
    eu ii mananc, draga mea, si fara sa am pui inauntru. Ii mananc cand mi se ofera. Asta sa fie cel mai mare pacat, pana la urma!

  5. …desi clar nu cred ca e asta cel mai mare pacat, la mine zic😀

Lasă un răspuns

