Ocho-leapsa

Am primit de la Florentina (vezi blogroll, ca nush sa bag linku’) tema pentru acasa sa scriu opt lucruri despre mine. (Paranteza: Florentina insista cu Oana Dusmanescu si presa sportiva; Florentina, never say never, baby). Imi place sa insir detalii despre mine. Nu sunt cea mai discreta persoana in raport cu mine insami. Asadar:

1. Nu vreau sa renunt la scrima. Ma sperie faptul ca am inceput tarziu si va trebui probabil sa o abandonez curand. Mi se pare ca, timp de 30 de ani cat nu am intrat pe plansa, mi-am irosit o energie si am ratat o sursa de distractie. Plus niste oameni misto de pe acolo. Nu talentul ma da afara din casa. Pasiunea insa m-ar fi dat.

2. De la 15 ani am tinut jurnal. Caiet, agenda, foi volante, bloc de desen, banca din clasa mea din Caragiale. De doi ani aproape, diverse bloguri. Nu m-a ajutat cu nimic. Decat pentru revarsari in scris si explozii de patetism si sinceritate.

3. Dezordinea mea este vizibil exterioara, precum si invizibil interioara. Orice incercare de organizare si punere in lanturi s-a dovedit/se va dovedi inutila si neavenita.

4. Imi place sa ocrotesc si sa ma joc, in acelasi timp. Intr-o zi, un copil se va lauda cu cea mai tare mama din lume: eu.

5. Intre orice si orice, intre A si B, intre om si animal, intre amanti si amici, intre parinti si frati vitregi, intre muzica si carti, intre singuratate si zgomot, aleg MAREA.

6. M-a impresionat mai mult Amsterdam ArenA decat Mausoleul-whatever-de-nush-unde. Emotia sportiva mi se iteste ca un nod in gat chiar si intr-un stadion golit de spectatori sau de fotbal. Ador imnurile murmurate de sportivii de pe prima treapta a podiumului si steagurile in care se infasoara campionii.

7. Un barbat care plange este, in ochii mei, un barbat adevarat.

8. Sunt fericita. Din cand in cand mi-e teama de asta si atunci afirm ca nu sunt.

As fi curioasa sa aflu cate opt lucruri despre Lumi, Roxana mica, Marian, Jim, Oana Anca, Diana, Mara si Codru. (Scuze, nu stiu sa pun linkuri 🙂 si parca azi nu imi intra in cap cum sa fac :)) Dar blogrollul se afla in continuare la datorie. Fiecare, daca pofteste, este rugat sa impinga leapsa altor opt bloggeri (sa le zicem asa). Asa veni leapsa, cu indicatii de folosire.

13 comentarii

Din categoria Uncategorized

13 răspunsuri la „Ocho-leapsa

  1. Eu astept in continuare sa o citesc pe Oana, sa stii 🙂 Da’ pana una-alta, o citesc pe blog 🙂 E bine si-asa. Si da, te-ai achitat de leapsa. Cu sinceritate. Multumesc 🙂

  2. o sa ma gandesc la 8. legat de 3 insa: „sunt, in dezordinea mea aparenta, organizat dupa legi ale imaginatiei” (victor brauner)

  3. 1. Am anxietati si frici. Sunt o sperioasa.

    2. Ma pot bucura foarte foarte mult. Si destul de des.

    3. Imi place sa merg la dentist. Ma relaxeaza. Dar nu la orice dentist, ci la dentista mea.

    4. Imi doresc un copil. Mi se intampla des sa ma gandesc: da, ce tata minunat pt copilul meu ar fi cutare. Mda, imi doresc un copil.

    5. Sociabilitatea mea se situeaza la extreme: ori simt nevoia sa fiu inconjurata de oameni, ori ma izolez

    6. Imi plac oamenii. Imi plac povestile lor.

    7. Cred ca realitatea este mai ofertanta decat imaginatia.

    8. Am amintiri frumoase.

    astea sunt

  4. shmeny

    Diana, minunat! Multumesc!
    Nastylicious, nu stiu! Asta sunt si-aici ma termin 🙂

  5. nastylicious

    Shmeny
    Uite aici cum se fac linkuri in html:
    http://www.w3schools.com/HTML/html_links.asp

  6. jimerino

    nu inteleg de ce 8. cum s-a ajuns la 8? de ce nu 6? sau, ca piticii?
    ma rog…
    1. nu-mi sta bine cu ochelari de soare si cu seapca. am capu’ mare.
    2.n-am frici sau anxietati dar am momente rare cand ma simt nasol fara sa pot explica de ce.
    3. imi plac copiii.
    4. imi sparg salariul in 3 zile.
    5. ma enerveaza oamenii care nu stiu sa mearga pe strada. nu e niciun sens figurat. exista multi oameni care nu stiu sa mearga pe strada.
    6. imi place carnea mai mult decat imi plac dulciurile.
    7. imi place marea mai mult decat muntele dar in ultimii ani am stat foarte putin in apa, mai mult la plaja.
    8. vreau o bere.

  7. shmeny

    Jim,
    multumesc! intotdeauna o placere!

  8. jimmy 🙂 ia spune-mi .. iti doresti un copil? ascult atenta

  9. jimerino

    da. doi.

  10. 1.îmi place sportul; nu ştiu de ce, de când sau cum, pur şi simplu îmi place (ce şi-ar fi dorit câteodată mama să nu se fi inventat 😆 );
    2.nu-mi plac minciuna, ipocrizia şi prefăcătoria;
    3.prefer o zi la munte decât o săptămâna la mare;
    4.sunt campioana sociabilităţii;
    5.mă cam sperie viitorul, chiar dacă sunt tare curioasă să vad ce mistere ascunde;
    6.sunt iresponsabilă, dezordonată şi cu capul în nori şi totuşi….
    7…. Există o doză de raţional în gandirea mea; (sau cel puţin trăiesc cu impresia asta);
    8.după cum am descoperit şi eu şi din mărturisirile mai multor persoane din jurul meu… « îmi lipsesc câteva piese de la mansardă » 😀

  11. Liz

    toata lumea insira lucruri frumoase despre sine… 8 lucruri pe care oricine isi doreste sa le poata spune… spuneti secrete… lucruri pe care nu le vede nimeni nici dupa ce v-au cunoscut, nici dupa ce v-au citit blogurile… dar care v-au definit la un moment dat… oricum dupa leapsa asta sunteti niste oameni frumosi si nebuni cu totii! admiratie…

  12. Liz,
    ce bine ca ai revenit! Si e te vizitez, sa stii.

Lasă un răspuns

