Jurnal de schiopie

Niciodata nu am privit lumea dintr-un gips plantat in jurul piciorului drept.

In prima zi m-a durut. Acum nu ma mai doare. Mi-as dori insa niste acetona sa-mi sterg unghiile. Au oja ciobita si nu merge cu albul (deocamdata) imaculat al gipsului.

Ma simt alintata. Dusa pe brate. Hranita. Azi m-am rasculat si am exersat tzopaitul prin casa, dupa cum urmeaza: tzop-tzop inspre baie, stop, atentie la prag, adica executa un tzop mai mare, aterizare intr-un picior. Nota 16,700. Piciorul drept nu are voie sa paseasca. Recunosc ca incerc sa mai trisez, dar nu reusesc. Ma avertizeaza dureros ca mai e cale lunga pana la mersul biped.

M-am plimbat si pana la bucatarie. A fost ca o vizita in oras. In alt oras, micut si indepartat.

Acum astept cadrul. Si pensia🙂. Nu, serios, cadrul va fi de baza. Deja imi imaginez cum cobor cu liftul un etaj si ies din bloc pe rampa pentru persoane cu dizabilitati. Chiar ma intrebam zilele trecute pentru cine o fi fost construita. Iata, acum stiu la prima mana! La primul picior…

19 comentarii

Filed under Uncategorized

19 responses to “Jurnal de schiopie

  1. Te compatimesc. Nu pentru ghips, ci pentru ca l-ai achizitionat asa tarziu. Adica asa mare. Acum gata, nu te mai poti juca cu fratele tau de-a masina care are un model nou de schimbator de viteza. Vezi daca nu faci lucrurile la timpul lor?

    Sa se lipeasca repede si sa nu te mai doara! E voie sa intreb si cum ai reusit sau tre’ sa-mi imaginez?

  2. pin,
    ploaia din bucuresti m+a luat prin surprindere. In rest, pentru nimic nu e prea tarziu. Neavand frati care sa ma invete cum sta treaba, mi se pare destul de bine ca am reusit performanta si acum. Picioare nu mi+am mai belit pana acum; la maini insa… fara numar😀

  3. Uf. Dar sa stii ca mi-ai luat o piatra de pe inima. Am o dovada suplimentara cum ca mersul pe strada e mai periculos decat schiul meu. Papa nu ma crede nicicum. Si vezi tu, inactivitatea ta de azi pe blog imi confirma teoria timpului liber. Pe care-l avem doar la birou. Imi pare rau ca de-acum o vreme vei fi atat de ocupata!🙂

  4. pin,
    mi-am folosit ziua de azi jucand rummy si conquiztador pe net. Dupa cum vezi, tot de treburi serioase ma tin. M-au deranjat si de la serviciu, sa scriu ceva. Am si atipit. Maaaa, am facut destule :))

  5. shmeny, daca vrei trec in vizita cu bomboane si cu carti de joc. popa prostu, tabinet, canasta: o lumea intreaga ti se intinde la maini. {nu am voie sa spun picioare, nu?}
    si cu reviste de femei!

  6. diana-vecina,
    te astept cand vrei si cand poti sa vii.

  7. Ha, niciodata nu poti spune unei ‘mnisoare ceea ce ii spui unui mascul ashea ca’ntre tovarasi, fie el si alpha. Iata ca acu’ se poate, deci sa intindem si handicapatilor un picior :)) Fata, deci cum crezi ca face Prigo sex ?

  8. Manolo,
    Prigo se descurca. Cred ca il voi ajunge din urma. Partea proasta e ca, dupa o amarata de luna, o sa-mi scot gipsul si o sa fiu nevoita sa ma reobisnuiesc asa.. la sex fara gips.

  9. Nu e nevoie, ii spui talentatului doctor sa-ti lase gheata intacta…asa ca un accesoriu pentru pijama

  10. ouch😦 get well soon!!!
    May I signe it ??/;)
    J.

  11. windwhisperer,
    semneaza-l te rog. si apoi scapa de el :))

  12. 🙂 josephine !
    gata?/!!?? te-am scapat ?? n-as crede… 3 saptamani e minim ! take care !
    j

  13. windwhisperer,
    am crezut ca e asa de usor🙂

  14. gingav

    o saptamina a trecut deja.😉

  15. da… long as a decade

  16. gingav

    that’s as expected: breaks in daily routine make the time go slower.

    [ the question is: will it still work if these breaks come so often that they become routine? ]

  17. gingav,
    grea asta… mai da-mi doua saptamani de stat acasa🙂

Lasă un răspuns

