Parca visez mai apasat

Asa, nu stiu foarte bine cum sa explic. Parca imi ramane mai mult imaginea visata in fata ochilor si parca atingerile din vis sunt mai definite si mai prelungi.

Mereu am visat frumos si luminos, cu exceptia a doua-trei catastrofe nocturne in care mi-a aparut, ce s-o mai dam pe dupa colt, Dracul in persoana. Si nici ala nu a facut mari figuri! Acum insa, am nopti intregi in care conversatiile, gesturile, apropierile tactile mi se par foarte comparabile in privinta autenticitatii cu cele din realitate. Totul este foarte familiar, foarte firesc. Si foarte catchy, pentru ca am avut cel putin o faza in care am trait cu senzatia ca trebuie sa continuu la trezire ceea ce incepusem in vis. Ca sa nu va apucati de speculatii aiursitice, va spun eu mai bine despre ce e vorba.

Am visat ca trebuia sa duc cuiva niste pantaloni in care se aflau niste bani. M-am trezit si m-am apucat sa caut pantalonii cu pricina. In casa mea, insa, pantalonii respectivi, logic, nu existau. Am intrat in panica nitelus, inainte sa-mi dau seama si sa ma conving ca a fost un vis. Pai ce Dumnezeu, imi da omul pantalonii pe mana, iar eu ii ratacesc in cateva secunde?

Alta data am visat ca ma urmarea cineva. Toata ziua urmatoare, atentie! pe trezie, am dezvoltat o paranoia care imi spunea ca, de fapt, omul din vis ma urmareste de multa vreme, cam de cand eram copila de 9-10 ani, si ca acum trebuie sa apara dintr-un moment in altul ca sa-si termine treaba. Sa ma omoare, probabil, in cazul cel mai nefericit.

Nu mai mentionez numeroasele randuri in care vorbesc in somn si ma trezesc cand imi aud propriile replici. Pline de miez, de altfel!

Ma rafinez. Sau imbatranesc.

4 comentarii

Filed under Uncategorized

4 responses to “Parca visez mai apasat

  1. Fataaaa, nu e fata paranoia, e materia relaxata. La mine se intampla lupte cu dragoni…da pa CN si sunt foarte linistit🙂

  2. mie imi e teama sa nu vina o zi in care nu osa mai visez bogat sua in care sa nu-mi amintesc ce am visat.

  3. @ hello Oana!… gata ghipsul ?? ai un picior nou ??:):)
    Cand surprindem in noi o miscare de revolta ( vis , cosmar) luam un somnifer !:):) cel mai simplu mijloc de a ajunge la indiferenta:):)
    j.

  4. E bine ca inca subiectul viselor tale esti tu insati. Eu am visat de cateva ori ca ma inseala sotul si nici nu m-am trezit bine si am inceput sa tip la el. Altadata am visat ca e bolnava sora-mea si toata ziua am avut impresia ca de fapt imi ascunde boala ca sa nu ma ingrijoreze. Cand nu visez nimic, zilele mele par mult mai goale :))

Lasă un răspuns

