Priviti cum trece vremea! O vedeti?

Peste 20 de ani imi voi spune: „Ce tanara ai fost! si cat ai gresit in tineretea asta a ta care a trecut. Si cum nimic nu mai este reparabil acum. Si nici nu as vrea sa fie reparabil, pentru ca asta sunt eu, la cei 347 de ani ai mei, o creatura alcatuita din nisip si din erori pe care le-am gatit si le-am mestecat constient, m-am hranit cu ele. Acum nu-mi ramane decat sa le var pe toate intr-o carte de bucate si sa vi le recomand, poftiti-le, luati-le, repetati-mi greselile, oooo, nu veti regreta, sunt niste greseli delicioase. Ca bonus, inmuiati-le in sos de ciocolata sau de caramel”.

Zilele trecute, schiopatand (cu oarecare demnitate totusi) pe strazi, mi-a mirosit asa, nu stiu cum, a baloane de sapun si a cateva amintiri gresite. Unii, mult mai saraci si mai goi, si le-ar dori pana si pe alea. Le-as da degeaba, eu nu mai am nevoie de ele; numai ca nu stiu cum le-as putea transfera, in ce program de simulare, pe ce FTP, oare merge pe messenger?

Cand o sa fiu mai batrana, voi fi, de fapt, in continuare, tanara. Asa mi-am propus. O sa trec tot prin pasaj pe la Obor si o sa-mi doresc tot un fotoliu mare pe care sa-l asez in balcon. O sa aliniez in congelatorul amintirilor toate fiintele care m-au facut sa simt ceva in viata mea. Ca pe niste trofee le voi pastra. Ca pe niste cutii de pantofi, cu pantofii ciuruiti de vreme in ele.

Cand o sa fiu mai batrana, o sa gandesc mai repede si o sa merg mai incet. Cu toate astea, nimeni nu ma va prinde din urma.

8 comentarii

Din categoria Uncategorized

8 răspunsuri la „Priviti cum trece vremea! O vedeti?

  1. the judge

    ce-ar fi sa deschizi un club? sau mai bine doua…

    unul pentru tinerii batrani si obositi, ca mine, ca tine, ca atatia altii…

    si unul pentru batranii proaspeti si tineri, ca iliescu, ca virinel, ca gigi…

  2. the judge,
    inca nu vreau sa deschid cluburi. inca le frecventez pe ale altora 🙂

  3. the judge

    pacat! m-as fi inscris in primul…cu putin noroc as fi fost chiar membru fondator…

    poate deschid eu unul…pentru cei care nu-si mai amintesc ce e ala concediu…si pentru care urasc weekend-urile petrecute prin mall-uri…pentru cei care vor sa citeasca romanul in loc sa vada filmul…

  4. the judge,
    nu. dar o sa-l vad. multumesc!

  5. the judge

    ei? ai apucat sa-l vezi? am uitat sa-ti spun ca nu e un filmulet. e un film in toata regula…

  6. the judge,
    evident ca nu. dar este in programul urmator 🙂

Lasă un răspuns

