Ceea ce azi iti place, maine te irita

Si cand emit aceste vorbe grele si nedrepte, ma refer in exclusivitate la yahoo messenger.

Nu-l mai halesc decat la serviciu. La serviciu, YM este Dr. Jekyll. Acasa YM devine Mr. Hyde, la genul ca mi-e si frica sa-l mai deschid. Ii ziceam lui L. zilele trecute ca uneori ma surprind deschizand YM-ul fara sa am chef de fapt sa vorbesc cu cineva. Ma loghez pur si simplu si ma uit la el, asteptand sa se intample ceva.

La serviciu da, are sens! Trece vremea mai usor. Acasa in schimb simt ca deja imi mananca vremea de filme sau de carti. Pe obiecte din ultima categorie nu am mai pus mana de multa vreme, in afara de Jurnalul pe motocicleta al lui Che. Nu vreau sa dau vina numai pe YM, dar…

Acum, de exemplu, tocmai mi s-a dat de lucru. Grav! M-am razgandit. Mess-ul e genial, de ce sa mint?

13 comentarii

Filed under Uncategorized

13 responses to “Ceea ce azi iti place, maine te irita

  1. jimerino

    pune mana pe carte si munca si lasa prostiile! am zis-o bine? m-a crezut cineva?

  2. socio

    Terapie pentru dependentii de mess: se creeaza un ID nou caruia nu-i adaugi niciun contact. Figura linistitoare si galbena iti apare in dreapta, langa ceas, iar asteptarea devine si mai incitanta. Ar fi chiar culmea sa se intample ceva🙂

  3. socio,
    am o rezerva si in privinta solutiei tale. eu ma trezesc mereu agatata de diverse personaje care nu ma cunosc si pe care nu am nici o dorinta de a le cunoaste. daca imi pun de exemplu id-ul anjelik_dulcetzik246, se gasesc trei baetzasi de pe hi5 carora sa le fi zdrobit inima vreo anjelik din astea. asa ca ma antureaza mereu niste oameni. dialogurile decurg cam asa: „cf?” io zic: „cine plm esti?” el/ea zice: „io nush cine ejti, dr tre sa fi din campina, k al’fel nu-mi esplic” io zic: „nici pomeneala, pretenare” el/ea zice: „dak nu ma kunojti, de ce vorbejti cu mine”
    Eeee?

  4. din pacate ma identific cu aceasta problema🙂 problema e cand lucrezi de acasa si il folosesti in scop de serviciu, ca nu mai delimitezi bine cand si cum il folosesti😀

  5. razvan,
    uite, la asta cu munca de acasa nu ma gandisem. dar nici cand lucrezi intr-un loc organizat nu mai distingi. cand lucram la o agentie de PR, faceam PR pe mess. la genu: „vezi ca diseara e evenimentul cutare. nu ma uiti si pe mine, nu?” si apoi urma un emoticon care falfaia din gene.

  6. mare parte din munca mea acum presupune contactul instant, si mai putin intrusiv al telefonului. deci messengerul e la putere. deja ore bune din zi le petrec cu el, fie doar text sau si voce.
    cred ca depdendenta de mess e de fapt dependenta de net😀

  7. messul reprezinta o falsa socializare..esti obosit(a), cearcanele iti atarna pana la buze, abia ai facut baie si parul iti sta „nashpa”..si vrei sa vorbesti cu seful, sau un prieten, sau iubitul..messul e folositor..numai la asta

  8. @ hellooo !!!lol, the mess it’s a mess..;)

  9. gingav

    vai ce de suspine…

    :))

  10. Recunosc. Si eu sunt dependenta. Si desi ma enerveaza toti cei care imi dau Buzz desi am statusul ostentativ (desi as putea foarte bine sa-i dau sign out), oricat de ocupata as fi, ma simt parasita si ignorata cand NU primesc Buzz. Dependenta de mess da reactii schizoide.

  11. Veneticu

    IM e boala grea, dar trece usor daca evadezi in zone care nu au internet. E simplu. Daca pleci in concediu, nu iti trebuie nici mobil, nici laptop si nici sa mergi pe la internet-cafe. Ce pierzi daca pentru cateva zile nu afli ce se intampla in viata obisnuita. Mai rau e de copii astia care nu au trait ca noi, cu 2 ore de TV. Aveam timp sa citim, sa stam de povesti pe viu si luna ne era singura sursa de lumina ca la comunisti se taia curentul sa se faca economie. Si ce fericiti eram ca nu puteam trisa la baba-oarba…
    Anul asta ma bate gandul sa merg in croaziera, sa am timp sa admir frumusetea cerului instelat…

  12. Veneticu
    mi se pare o idee buna. eu ma bucur ca am renuntat la mess macar in timpul liber. chiar nu-mi lipseste si nu-i duc dorul nici macar un strop.

  13. Somehow i missed the point. Probably lost in translation🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Entrepreneurship!!

Lasă un răspuns

