Am o poveste

O poveste ce mi-o spun singura, cand ma retrag pe insula mea de flori negre. Imi sufla in par un vant, negru si el, si parul meu nu va mai fi blond. Se va schimba asa, cum vezi cu ochii, in nuante de castana putrezita, cu conditia sa fiu privita din spate, intr-un asfintit mov de western prost, si niciodata nu voi mai putea fi blonda la loc. Ca un blestem fara antidot, ca o binecuvantare a nerecunoasterii mele viitoare.

De cateva zile ma impiedic de niste fire. Nici macar nu sunt subtiri, sa fi avut scuza ca nu le-am vazut. Mai degraba ma izbeste dansul lor turbat precum reteaua de infrarosii care vegheaza, colorata si stralucitoare, diamantul-vedeta dintr-un muzeu. Diamant de plastic!

Sunt capcanele mele proprii. Cele mai ale dracului capcane dintre toate.

10 comentarii

Din categoria Uncategorized

10 răspunsuri la „Am o poveste

  1. singurul remediu impotriva parului negru este:

  2. diana,
    si azi poate imi si indici remediul tau! am incercat si eu niste remedii peste weekend 😀

  3. jimerino

    parul alb. 😀

  4. jim,
    da’ tu de unde stii? 🙂

  5. jimerino

    din intelepciunea populara ba!

  6. jim,
    parul alb e semn de noblete si intelepciune. cand survine la varste fragede este semn de surmenare si stres. tu unde te incadrezi?

  7. jimerino

    la bal sau la spital 😉

  8. io iti propun balul. nu de alta, da’ spitalele sunt supraaglomerate cu amicii si cunostintele mele care s-au „gandit” in ultima vreme sa lesine de surmenare.

  9. Si eu care dadeam vina pe cutiile de carton de pe care surad fete cu parul foarte colorat. Credeam ca de ele se ascunde parul alb. Da’ acum e clar. Nobletea si intelepciunea au plecat pe alte planete, si au luat si semnele in remorca navei spatiale. Ca aici erau inutile. Asa se explica.

  10. pin,
    io una sper sa albesc diseara de bucurie. nobletea si intelepciunea nu au disparut, sa stii, dar sunt foarte ascunse. pentru ca ele sunt, totodata, si extrem de modeste.

Lasă un răspuns

