Ani castigati

Aseara, pe drumul catre Piata Constitutiei, imi imaginam ce voi simti si cum simti dupa ce Romania se va califica in sferturi, la Euro 2008. Nu concepeam alt rezultat si zburam catre ecranele de la Casa Poporului. Ma pregateam sa ii iert pe tricolori, pe care pana mai ieri ii acuzam ca mi-au rapit 8 ani din viata. Anii in care nu s-au calificat la nici un turneu final. Anii cei mai frumosi din viata mea🙂 – mancati de „nationala” lui Hagi/Piturca/si care a mai trecut pe acolo!

Dar gata! Eram pe punctul sa semnez un armistitiu cu fotbalistii si sa trecem impreuna in faza urmatoare.

Am trecut numai eu😦

Dar nu m-am suparat. M-am bucurat ca am gustat iar din senzatia aceea de „nod in gat”, pe care numai la astfel de competitii – Euro, Mondiale, Olimpiada – o scot la suprafata. Asa ca nu ma simt dezamagita. As fi vrut doar sa mai beau niste bere in cateva seri, cu ochii la Lobont si fratii sai…

Acum vreau ceva de la „nationala” lui Tadici la Beijing. Daca o mai fi Tadici pana atunci… Si de la fetele lui Forminte, si de la barcile noastre, si de la Covaliu sau Ana Branza. Ar fi la fel de bine.

5 comentarii

Filed under Uncategorized

5 responses to “Ani castigati

  1. jimerino

    mdea, ma multumesc si cu fetele lui tadici dar nu prea cred ca iese ceva nici de la alea.
    da’ de visat nu mai visezi nimic? 😀

  2. de indata ce visez, te anunt. poate ne mai scoatem cu niste pariuri ceva… azi-noapte am dormit ca bolovanul, ca valiza in gara la „obiecte pierdute” si ca lopata sprijinita de gardul lenesului. asa ca portugalia-germania nu inseamna nimic pentru mine🙂

  3. jimerino

    inseamna 1 solist. in ciuda lu’ codrus. 😀

  4. jim,
    sau 2 solist…

  5. v-am zis io cuvintele cheie covaliu si ana branza. amandoi au medalie la europene.

Lasă un răspuns

