Wikiself

Mai multe parti din mine au inceput sa scrie. Iata ce a iesit:

Invidioasa a spus: „Nu ma simt bine in preajma oamenilor imbracati in galben. Ii face mai luminosi si asta ma arunca pe mine in cosul cu rufe murdare. Mi se pare ca ochii le cresc de stralucire si am dorinta nestavilita de a le pune o piedica marsava, dupa unghiul inchis al unui geam pictat cu scene din Vanilla Sky”

Clarvazatoarea a spus: „Eu cred ca viitorul apartine in proportie de 82 la suta oamenilor imbracati in galben. Am citit asta in balta scursa de-cu-seara sub burlanul din curtea Aristitei” 

Aligatorul a spus: „Mi-ar fi convenit sa fie toti verzi. Din pacate, nu am atata putere de decizie, asa ca o sa ma multumesc si cu persoanele ce poarta cu incapatanare culoarea galben. Nu stiu de ce fac atatea mofturi. Oricum, eu nu deosebesc micul dejun de cina… si sunt si acromat”

Optimista a spus: (banat pentru limbaj nepotrivit)

Optimista1 nu s-a lasat si a spus: „Va asteptati toti ca, daca imi zice Optimista, sa zic ceva de bine. Am zis ceva de rau si de-aia m-ati sters. Nici macar nu am injurat admin-ul sau ceva de genu’ asta. Ok… mie oamenii imbracati in galben mi se par lipsiti de mister si retardati. Atata am avut de spus. Nici nu va salut”

O persoana care nu stie sa puna punct a spus: „Din partea mea pentru toti tovarasii altora imbracati in galben sau nu va doresc numai floarea-soarelui pe perna si gargarite portocalii pe pereti credeti ca de cate ori credeti ca lansati subiecte cretine trebuie sa va si raspunda cineva mie cel mai mult imi convine galbenul la cascaval si la dungulitele gandacilor de Colorado daca mai apareti cu teme din astea trosnite va omor pe toti handicapatilor”

Un yoghin a spus: „Chakra plexului solar, situata in dreptul stomacului, este de culoare galbena. Eu personal nu am remarcat-o. Nu s-a deschis chakra asta inca”

O vaca a spus: „Pffffff… uat? Care e intrebarea?”

A doua parte a contentului este o porcarie. Ca si prima de altfel… 

22 comentarii

Din categoria Uncategorized

22 de răspunsuri la „Wikiself

  1. jimerino

    te prind eu intr-o dispozitie optimista(1) sa vezi ce te injur… 😀

  2. jim,
    mai bine roaga-te sa nu fiu in dispozitia de la O vaca 🙂 atat iti mai trebuie, sa mai fiu si retardata

  3. M-ai pus pe ganduri. Oare la AG pe pagina chiar comenteaza mai multa lume? Sau esti doar tu? 😉

  4. pin,
    IN SFARSIT, S-A PRINS CINEVA :))

  5. Party time :):) I’m a banana :):)

  6. windwhisperer,
    ce pofta mi-ai facut!

  7. the judge

    „Nu regret nici macar o zi din viata mea si nici macar o decizie pe care am luat-o”

    daca e adevarat ce spui, te invidiez. dar sa stii ca nu te cred. nu cred pe nimeni care spune asa ceva. nu cred ca nu ai facut niciodata ceva de care sa-ti para rau. nu cred ca nu ai spus niciodata „daca as fi stiut ca…nu as mai fi…”
    nu cred ca nu-ti pare rau pentru ceva ce NU ai facut, desi ai fi putut…s.a.m.d.

    sunt atatea lucruri pe care le facem aiurea in viata asta. din greseala, din ignoranta sau intentionat. sa nu incerci sa-mi spui ca daca ai primi, printr-un miracol, o a doua sansa, ai proceda exact la fel cum ai facut prima data, ca ai repeta aceleasi greseli, pentru ca nu te cred.

  8. the judge,
    hai s-o luam usor
    1. nu regret nici macar o zi din viata mea
    asta mi se pare foarte clar. nu am zis ca nu am gresit cu nimic, ca nu am spus chestii rele, ca nu am avut momente de tristete sau de lacrimi. spuneam doar ca nu regret nici o zi traita, nici macar pe cele mai negre; am invatat din ele si m-au construit in toate directiile
    2. nu regret nici macar o decizie pe care am luat-o
    la fel, nu scrie nicaieri ca nu am luat hotarari proaste sau ca nu am avut de ales. si poate am ales prost uneori. cu toate acestea, nu imi regret deciziile. sa ma tai, sa ma omori, nu le regret.
    da, imi pare rau ca nu am facut niste lucruri. niciodata nu e insa tarziu.
    nu sunt un om perfect; sunt o fiinta impacata si linistita. atata tot

  9. jimerino

    mama ce l-ai luat! cu fulgi cu tot =))

  10. jim,
    vorba dulce mult aduce 😀

  11. the judge

    asta-i altceva!

    e frumos ce spui si foarte matur, mai putin partea cu „nu imi regret deciziile”…atunci de ce ai fost trista? de ce vorbesti de lacrimi?

  12. the judge,
    spuneam ca lacrimile, bucuriile, esecurile, realizarile, toate astea fac parte din viata mea. le-am primit pe toate, ca oricare alt om, si le-am transformat in lectii.
    cateodata esti trist sau vesel nu ca urmare a deciziilor pe care le iei, ci poate ca urmare a deciziilor pe care le-au luat altii in privinta ta. alteori, nici macar atat. poate iti dispare cineva drag, poate pierzi avionul care te duce la Olimpiada sau poate plangi pur si simplu de nervi.

  13. the judge

    o persoana care nu isi regreta deciziile e o persoana fara inima si fara constiinta, fara sentimente. un robot. majoritatea hotararilor pe care le luam nu ne afecteaza doar pe noi, ci si pe ceilalti, mai ales pe cei care ne iubesc si pe care ii iubim – familie, prieteni. voluntar sau nu, ranim si suntem raniti la randul nostru…face parte din noi.

    de aceea, spun inca o data ca nu te cred, pentru ca nu-mi pari o persoana atat de detasata si de lipsita de pasiune, precum pretinzi ca ai fi

  14. the judge

    mai bine spui ca accepti viata asa cum este, cu bune si rele, cu suisuri si coborisuri, cu lacrimi si zambete, cu prieteni si dusmani, decat sa spui ca nu regreti nimic.

    nu te supara pe mine, dar mi se pune pata cand aud replici de genul „nu regret nimic” si „daca ar fi s-o iau de la capat as face la fel”

    poate pentru ca am facut multe greseli in viata mea, pe care nu mai am cum sa le repar…si pentru ca nu cred ca „timpul le vindeca pe toate”

  15. nici nu am pretins ca sunt detasata, dimpotriva, lumea zice ca sunt chiar implicata…
    vine un moment in viata omului cand trage linie si aduna. deciziile mele adunate se dovedesc bune in prezent, chiar daca la momentul luarii lor au parut gresite. tu spui ca cei apropiati sunt afectati de hotararile noastre. cum nu se poate mai adevarat. nu sunt insa multi care sa fi suferit de pe urma deciziilor mele. si daca au suferit, inseamna ca au meritat 🙂 am exagerat putin. per total, nu ma certa ca-mi plac viata mea si drumurile pe care le-am urmat 🙂

  16. the judge

    bine. e mult mai bine asa. mult mai… uman.

    apropo. ma gandesc care ar putea fi femininul cuvintului „robot” si ma umfla rasul…cred ca nu sunt dus..

  17. the judge,
    daca te uiti prin filme, vezi si robotzele, dar si robotzi cu inima si ratiune… clasica lume intoarsa a robotilor mai umani decat creatorii lor.

  18. the judge

    stiu, stiu…nu la asta ma refeream eu. ci la ce amuzant ar suna „robota” „robotesa” „robotita”…iar masculinul de la masina ar fi „masin” 🙂

    doamne azi sunt dus rau! e o zi din alea…

  19. the judge

    oare de ce in filme (majoritatea) robotii au aspect uman? de ce incercam sa-i facem la fel ca noi? oare asa a gandit si Dumnezeu?

  20. the judge,
    lipsa de imaginatie… 😉

  21. jimerino

    sau pentru ca robotii nu i-a gandit Dumnezeu…

  22. jimerino

    vai ce exprimare de academician am avut!

Lasă un răspuns

