You don’t know what I did last summer

Dar puteti afla!

Vara lui 2007 a fost vara in care am fugit singura in lume. Nu am calatorit foarte departe, de teama sau de jene financiare, dar ceea ce am gasit ma face sa privesc cu mare drag, din cand in cand, CD-urile cu fotografii. Nu stiu cum de nu am impartasit niciodata cu voi micile mele comori din Croatia. O sa postez aici franturi din cele vazute. Hvala, Hrvtska!

Aici, in Baska, insula Krk, faceam plaja. Adriatica habar nu are gustul nisipului. Doar pietre si apa cristalina.

                   

                   

Zilele urmatoare va voi arata cum s-au observat, lipit de inima si iubit, prin ochii mei, cativa stropi din Zagreb, Plitvice, Opatija si favoritul meu, Omisalj.

8 comentarii

Din categoria Uncategorized

8 răspunsuri la „You don’t know what I did last summer

  1. Pt ultima saptamana din august aveam planificat Krk, Plitvice, etc. Dar…s-au dus toate. Sper sa prind macar o saptamana de concediu totusi. 😦
    Asta a fost parte din pretul venirii mele-n Bucuresti :D.

  2. oana_anca,
    serviciu nou-serviciu nou, da’ tu de concediu medical nu ai auzit? Si saptamana aia daca o prinzi, go Croatia.

  3. jimerino

    ma-til-da!ma-til-da! ma-til-da she take me money and run venezuela!

  4. Five hundred dollars, friends, I lost:
    Woman even sell me cat and horse!
    Heya! Matilda, she take me money and run Venezuela.
    Everybody!

  5. frumoase locuri !
    mai fugi o data:) merita!
    who let the dog out?? who, who, who?? 🙂

  6. windwhisperer,
    vara asta nu mai fug. decat la mare. dar cica la toamna fug la roma, sa mananc pizza 🙂

  7. 🙂 vai bambino , vai 🙂
    sa nu uiti : gelato ” it’s a must ..yummyyyy:)
    j.

  8. Am vazut Croatia @Slivenia!Frumoase privelistia am intalnit!
    Ca romanca, am fost atenta si la campiile lor!
    La sloveni, n-am vazut un petec de paman pirloaga, adica nelucrat!Cred ca Slovenia va ajunge o alta Elvetie! Cascadele si apa turcoaz cred ca sunt unice in Europa. Si Pestera, si terasele pe strazi, din Zagreb, de parca ziceai ca nimeni nu munceste. Si Opatija…ce mai….merita vazute !

Lasă un răspuns

