Viata impiedicata

Statii de metrou. Brichete anti-plod, adica sa nu le activeze odorul si sa se friga la manute. Pachet de Marlboro nou. Ce legatura au toate acestea intre ele?

Legatura sunt eu.

Se pare ca nu pot gestiona aceste obiecte, mai mari sau mai mici. Sa le luam pe rand.

Bricheta nu cred ca a fost securizata de dragul coinacilor. Mai degraba de dragul meu, cineva ma pazeste sa nu cumva sa fumez peste limite. Nu pot sa aprind nimic cu brichetele acelea si gata. Mai ales una portocalie… am nimerit-o la Bestfest. Senzationala. Puteai sa mori de pofta langa pachetul de cuie si bricheta nu rezona cu tine. M-am gandit s-o arunc in aia de la Kaiser Chiefs, dar dupa aceea mi-am dat seama ca sunt baieti de nadejde si merita macar o cutie de chibrituri de 0,8 RON.

In tandem cu bricheta imposibila, Marlboro Country va prezinta pachetul revolutionar si tehnico-magnific, pe care, ca si pe instrumentul de aprins lucruri, nu poti sa-l deschizi. Tehnologie antifumat. Mai trebuie sa inventeze astia si dispozitivul antifut. Nu pricep de ce unii oameni tin neaparat sa se complice, cand lumea intreaga in jurul lor se simplifica. Vorba cuiva pe care il cunosc eu destul de bine: „Daca esti foarte beat si vrei sa fumezi un Marlboro, cum dracu’ faci sa-l scoti din pachet?” Bricheta plus pachet de tigari, acest cuplu de groaza ma face sa-mi duc aminte cu afectiune de tigarile Carpati pe care le scoteam din hartia lor (ca pachet nu pot sa-i zic) rupand-o cu salbaticie si savoare, precum si de gestul de a le aprinde la ochiul deja inflacarat al aragazului.

Daca pana acum am incercat sa dovedesc cum tehnica moderna contravine cu gradul de descurcarime pe care il pot eu prezenta, la faza cu statiile de metrou singura handicapata sunt eu. Marturisesc: urasc metroul, asa cum urasti un personaj care te tine in mister si-n suspans de ani de zile. Il urasti pentru ca nu-l patrunzi, in ciuda eforturilor lui de a parea deschis si transparent. Eu una urasc metroul pentru ca zilnic nu stiu pe unde sa intru in undergroundul de la Romana ca sa ajung la Victoriei. Mereu intreb pe cineva, de preferinta pe security guard-ul ala care se holbeaza de fiecare data la mine, intr-un amestec de iritare si mila. Pesemne crede ca imi place de el sau ceva. Altfel nu-si explica nici intr-o mie de ani cum o persoana aparent normala intreaba aproape zi de zi acelasi lucru: „Nu va suparati, pentru Victoriei, stanga sau dreapta…?”

La Unirii, spre exemplu, nu am iesit NICIODATA pe iesirea pe care mi-am propus. Oricat m-am concentrat, oricat m-am scremut, oricat am intrebat in stanga si in dreapta, tot in pampas am reusit sa ies. Daca voiam sa ajung la Mac, ma aratam invariabil de partea cealalta a parcului, la Gregory’s. Cand mi-era sete de Irish Pub, ma trezeam la Hanul lui Manuc. Cand nu-mi propuneam nimic, uite-asa, de-a dracului, ieseam, fara exceptie, la Irish🙂 Ii invidiez sincer pe cei care au descoperit tainele metroului bucurestean.

Pentru idiotii care au chef sa ma provoace: nu, nu am venit saptamana trecuta de la Moldova, da, m-am nascut la Bucuresti, e doar vorba de un handicap de bucurestean pur-sange, care respinge cu incapatanare mersul prin catacombe.

19 comentarii

Filed under Uncategorized

19 responses to “Viata impiedicata

  1. haha🙂 pipa ai incercat??

  2. wind,
    imi aduc aminte ca in liceu un coleg tragea numai pipa. io acum m-as sparge de ras daca as vedea un pusti de 16 ani, eventual emo, cum se poarta acum, cu pipa bunicului prin toaletele liceului. atunci insa mi se parea aproape normal. si da, ne mai oferea si noua cate un fum. era tutun de cirese de obicei si il simt si acum🙂

  3. jimerino

    pe vremea noastra drogurile aduc a scoarta de brad. vremurile… 😀

  4. jimerino

    nu vreau sa te provoc dar totusi: cand ai venit de la moldova?

  5. jim,😀 in seara aia cand te-am cunoscut pe tine. in disperare de cauza am zis ca, daca tot am venit de la moldova, acum sa ma agat si eu de ceva si sa raman la Capitala.

  6. jimerino

    stii ca am buletin de ploiesti, da? stii ca stau cu chirie si intretinerea nu e platita din octombrie… apropos, pe mama cand o luam „la noi”?

  7. jim,
    cand ajunge si mama de la vaslui. sa vina amandoua in acelasi timp, sa nu se gelozeasca😀

  8. the man

    îl ştiu pe bădigardul din Romană, mi-a zis că o tipă blondă încearcă să-l agaţe de câte ori îl prinde în tură, zicea că s-ar da şi el la ea da’ i-e frică să se-ncurce cu moldovence.

  9. the man,
    nu stiu ce ti-o fi spus tie badigardul de la romana. da’ la mine nu se referea cu siguranta, ca m-am facut satena🙂 cum de nu ai observat la ultima intalnire?🙂

  10. Nu fumez si in Sibiu nu-s metrouri, ca ar fi statii tot la a doua pivnita. Stiu totusi pe cineva😉 care a solicitat la metrou in Bucuresti, un bilet pana la Sibiu😀

  11. adela,
    savuros! eu il inteleg cel mai bine pe dezorientatul in cauza. vorba ceea: intrebatul nu costa nimic. sper ca a nimerit in cele din urma Gara de Nord🙂

  12. the man

    shmeny
    era noapte. şi noaptea toate pisicile..

  13. the man
    … noaptea toate pisicile trec prin tunel

  14. va rog!!! nu ii mai spuneti „badygardul de la romana”. are si omul un nume. Mr Scorseze that is.

    [eu ma impiedic de asfalt si cad pe jos, intinsa pe tot trotuarul. eu ma lovesc de geamurile prea curate. alunec pe gresia din casa. iar uneori, dar mai bine zis rar, dau cu genunchiul rau de birou atunci cand ma ridic]

  15. P.S. ai un blog frumos.

  16. Sunt in concediu! Cautam cu disperare un blog FEMININ, mai „cu perdea”!Te-am gasit pe tine! Scriu pentru prima data, pe un blog de suflet!
    Sa-ti dea viata tot ce-ti doresti & companioni care te cultiva si te citesc/”citesc”!
    „Tot ceea ce e romanesc imi apartine, si mie”! Si frumuseti, si bogatii, si oamenii minunati etc., dar si boschetarii, saracia, oameni-avorton, oameni-limbrici, oameni care au fost – la creatie – plasati pe traseul uman, cand locul lor era la monsti, la bestii, la cacanari si nimicarnite s.a.m.d.

    1.De ce oamenii tin neaparat sa se complice? Vezi optiunea protoparintilor nostri!( daca o fi adevarat, nici acum nu stim)Ce bine si facil traiau ei in Paradis, cu toate ale lor!”Pomul cunoasterii” ne-a nenorocit!
    De aceea e mai linistit si implinit Nea ION decat Dl Universiatar DR. care le stie pe toate!Pentru ca ii cumpara nevestei „razatoaremoderna”, cu enspe piese, complicandu-i viata in bucatarie, cand mama Leana rade morcovul pe razatoarea clasica si…e bine mersi ! Iar exemplele sunt …mii!

    2.Treaba cu dispozitivul”antiFUCK”, e ….proverb!
    Din auzite, stiu ca exista femei/barbati, care, si cu” centura de castitate” cenzurati, tot „se elibereaza” si ajung la beatitudine! CUM? Prin faptul ca sunt exagerat de senzitivi si, prin puterea gandului, se simt bine – si cu ei insisi, si cu cel/cea care, mental, i-a incitat, fara sa stie NIMENI!E de-ajuns sa se gandeasca la cineva, sa inchida ochii si sa o „vada” si….gata !Dar, asta e o arta, cum arta este si eliberarea femeii, ajutata de un barbat adevarat, iar el nu reuseste, ca nu mai ptoduce „minunea” asa de frecvent, la o varsta, dar….cu siguranta ca, daca iubeste partenera Sincer, se simte , si el bine! EI! Si asta e o ARTA! !
    Si uite de ce Dzeu zice „sa nu inselam nici cu gandul, nici cu ochiul, nici cu fapta!”
    O zi buna !

  17. Unde nu da Domnul sa gasesc eu un barbat asa de priceput!Cred ca *oana are dreptate; am citit si pe Net, la *eva.ro, ca barbatul priceput este…..mama- mama! …ies scantei si in casa, dar si in dormitor, langa el!

  18. nuti

    si eu cred ca oana si nora au dreptate.

Lasă un răspuns

