You don’t know what I did last summer – part II

V-am promis ca va aduc in gusa si alte amintiri din Croatia 2007 – voiajul in care am plecat de una singura si din care m-am intors cu un bagaj complet de buna dispozitie si de amici.

Omisalj se afla tot pe insula Krk. Miroase a fructe de mare, iar in apa te intepi in arici de mare, daca nu esti suficient de prevazator sa te dotezi cu papuci de plastic. Oraselul vechi mi s-a parut unic si plin de un aer aparte, de liniste si relaxare. Mi-am dedicat o dupa-amiaza intreaga unei sedinte foto; nu cred ca mi-a scapat vreo casa sau vreo curte nepozata. Era chiar 15 august, iar baticurile pe care le vedeti insirate intre case reprezinta un obicei local dedicat de tinerele fete Fecioarei Maria.

  

    

 

  

 

 

 

Un comentariu

Din categoria Uncategorized

Un răspuns la „You don’t know what I did last summer – part II

  1. Intr-adevar, o tara daruita de Dzeu, ca si a noastra,
    cu vegetatie( nu ca la greci s.a.), M A R E & S O A R E !
    Dar observ ca n-ai scris nimic despre croati, nu despre companionii din autocar!
    Cum ti s-au parut croatii???
    Noua ne-au lasat o impresie detestabila.
    Avand, acum, timp sa colindam in lume – pe o scara de la 1 la 10 – , in tarile vizitate, oameni mai ursuzi, mai tristi, mai sobri, chiar inraiti( nu mai spun „faze”!) ca acesti croati, n-am intalnit, deci sunt ultimii, nota 1, iar nota 10 ….de necrezut – turcii si tunisienii – , care au facut din zambet si ospitatlitate, RAFINAMENT!

Lasă un răspuns

