TVR, TVR, te-ai pisat pe sabie!

M-am trezit la 5 dimineata, sa ma bucur de gimnastica si sa ma enervez la inot. Pana la urma m-am enervat mai putin decat credeam din cauza Cameliei Potec, care a dat semne ca parca ar vrea sa incerce sa-si apere titlul.

In schimb, am asistat, dintr-o nefericita intamplare, la comentariul salariatului TVR2 (din pacate, nu stiu cum il cheama, dar voi afla) din timpul asaltului Covaliu-Priemka din turul 2 al turneului olimpic de sabie masculin. Boul respectiv (si nu, nu ma luati cu respectul fata de colegii de breasla, ala nu e un coleg de breasla, era un individ beat, care a plecat pe banii mei la Beijing si care mananca zi de zi tot pe banii mei) a reusit sa comenteze intregul asalt invers. Covaliu a castigat? Nu e nimic. El l-a dat invingator pe bielorus, DESI SCRIA MARE PE ECRAN: COVALIU – 15, PRIEMKA 9. „Din pacate, ne vedem vaduviti de o sansa la medalie”, zicea sclavul, si in acest timp Cova se bucura ca trecuse in optimi. Cretinul nu-l cunostea pe campionul olimpic de acum 8 ani nici macar dupa muian.

Iar de Rares Dumitrescu, cel de-al doilea sabrer roman? Informatia a venit cam asa: „Mai aveam un concurent la sabie, Dumitrescu dar el nu a ajuns pana in aceasta faza a competitiei”. Iar Dumitrescu, saracu’, nici nu intrase in concurs. Io azi fac scandal cu handicapatii astia care traiesc precum capusele.

Update: Este vorba de fostul sabrer Octavian Vintila, expirat angajat al SRR si comentator resapat pentru TVR.

Update 2: Domnu’ Vintila, domnu’ Vintila, m-a rugat Cova sa va zic ca, in timpul in care dumneavoastra ati motait, el a cucerit bronzul olimpic si va transmite iertarea lui.

43 comentarii

Filed under Uncategorized

43 responses to “TVR, TVR, te-ai pisat pe sabie!

  1. Surferb

    😀 Nu se poate asa ceva… Decat sa faci gafe in halul asta mai bine nu mai comentezi, lasi transmisia originala in chineza😀

  2. surferb,
    asta ziceam si eu. dupa aia a afirmat ca nu a mers imaginea. a uitat insa ca el de fapt comenta actiunile celor doi sportivi. nesimtire la cote maxime!

  3. Surferb

    😀
    Cum naiba mai… inteleg, nu-ti merge imaginea da’ de ce debitezi tampenii? Taci naibii din gura, bea o cafea un ceai ceva daca simti nevoia sa faci ceva cu gura…
    Unde esti Topescu dom’le,
    ca punand mana pe ei…😀

  4. surferb,
    eu zic ca tinerii comentatori sunt mai prezenti si mai ok zilele astea. nu prea i-as invoca pe fostii mari comentatori, pentru ca toti au dovedit ca au limite, omenesti de altfel. decat sa se faca de bafta, mai bine la pensie.

  5. Surferb

    Nu-l indicam pe Topescu drept comentator de rezerva, ziceam ca ar trebui TVR-ul sa-l ia director de programe, un preperator de comentatori daca vrei, un all seeing eye peste astia care fac varza o transmisiune in direct.

  6. surferb,
    o, da. aici drept grait-ai. problema e ca in fata elefantilor nu prea are nimeni autoritate.

  7. Surferb

    Hmm! As propune pentru elefanti exterminarea prin sterilizare da-mi sar ecologistii in cap😀
    In ritmul asta, au sa se autoelimine de pe piata. Un singur event mai au si ei in exclusivitate… si pe ala il prezinta prost.

  8. mai prost ca oricand. se vede ca le-a mai plecat lume. nu zic mai multe, ca-mi sare lumea in cap ca tin cu felix.

  9. Surferb

    Ca posesoare de pisica, ar fi absolut naturlich sa tii cu felix le matou😀
    Oricum ai strecurat aluzia, sa te astepti sa te treaca pe statul de plata😉

  10. surferb,
    sunt trecuta deja :))

  11. Surferb

    La departamentul publicitate? Ca din advertising se fac banutii grasi😉

  12. surferb,
    nu chiar. intre timp ma intreb daca georgia si rusia au auzit de expresia demodata si de cacat „armistitiu olimpic”.

  13. Surferb

    Nu cred ca sunt sensibili la mesaje din astea. Nu m-as mira daca s-ar trezi careva sa spuna ca astea-s mesaje gay sau reminiscente hipiote.

  14. surferb,
    sunt reminiscente de-a dreptul antice. atunci era un motiv simplu: nu puteau face si olimpiade, si razboaie in acelasi timp, pentru ca soldatii si sportivii erau unii si aceiasi🙂 acum s-au specializat.

  15. Surferb

    Totusi e fatarnicie curata asta. La ce mai trimit sportivii sa se intreaca daca in acelasi timp am pus armele la lucru sa-mi demonstrez superioritatea? Anticii gandeau mai limpede zic eu.

  16. jimerino

    da’ turneul de rugby cand incepe?

  17. jm,
    te bat, needucatule! Turneul de rugby o sa inceapa cand l-or baga la Olimpiada!

  18. jimerino

    pai l-au scos deja?

  19. jim,
    da’ pe covaliu il sustinem si noi putin?

  20. Surferb

    jim
    Explica-i ca astea-s detalii, cand crezi intr-o idee nu te poti impiedica de faptul ca rugby-ul nu e disciplina olimpica😀
    Eu te sustin (da’ daca e vorba de bataie, m-am tirat)😉

  21. barbatoilor!
    daca era rugbyul la olimpiada, fac pariu ca tot nu v-ati fi uitat!

  22. jimerino

    @surfer
    dupa cum shmeny tocmai a aflat, si eu m-am tirat cand e vorba de bataie 😀

    @shmeny
    sustinem. ce joaca?

  23. Surferb

    shmeny
    Noi ce-l mai sustinem ca respectivii domni de la TVR il cred deja venit acasa🙂

  24. jim,
    tzurca!
    surferb,
    shhhhhhh! nu ii trezi!

  25. Surferb

    shmeny
    Ai senzatia ca pe astia i-ar putea trezi ceva?

  26. surfer,
    sa vede ce enormitati zic si la faza finala. astept cu rasul in gat.

  27. Surferb

    shmeny
    Vezi cum esti… te iei de bietul jim.
    Pe astia de ce nu-i iei la pocneala in loc sa razi despre ei?

  28. surferb,
    am trecut la faza in care rad.
    macar sa comenteze ei prost si sa mai luam un aur la Beijing.

  29. Surferb

    Inshallah!

  30. Surferb

    Shmeny
    Ce avem acum la 1 jumate, ca-s in pauza de pranz si poate vad in direct?

  31. la ora 14:20 ora romaniei trage cova
    acum e baschet, de exemplu, china-spania. surprinzator, china conduce. mai e si fotbal feminin. si canotaj recalificari.

  32. Surferb

    shmeny
    thanks, am ce vedea. Sa speram ca la tzurca ne scoate Cova cu medalie de aur.

  33. surferb

    N-a fost sa fie😦

  34. Şi eu m-am trezit şi am asistat la acelaşi spectacol macabru. îl citez: „Covaliu are insatisfacţia de a nu se califica în semifinală”. Când Covaliu era pe tot ecranul, sărind de bucurie. Mă gândea că nu m-am trezit eu suficient, oi fi în semi-trezie sau ceva şi am uitat complet de incidentul ăsta, până când m-am uitat la semifinală. Acelaşi bou. Care zice: „Covaliu ratează semifinala”. Măi boule, măcar ştii unde te afli şi ce anume ai băut azi-noapte? Să ştie ăia la Urgenţă ce perfuzii să-ţi administreze.

  35. surferb,
    a fost un bronz muncit. si meritat. si mi s-a parut ca mihai covaliu pretuieste foarte mult bronzul acesta. Vorba ceea: campion olimpic a mai fost; bronz nu luase inca🙂
    adela,
    asta este expresia de nesimtire a unui sistem SRTV-ist. si a unor oameni carora le-a sunat ceasul pensionarii si care nu au decenta sa se retraga la casa de la tara.

  36. Altele la TVR:

    Finala de la 200 m liber a Cameliei Potec nu a fost data in direct, pierduta intre calupurile de publicitate! Bine ca exista si Eurosport…

    In timp ce Ana Brinza se batea sa faca un rezultat cat mai bun la spada, Florina Alexoi ne spunea ca la spada conteaza cine initiaza atacul. Ei bine, la spada nu conteaza. Poate trebuia sa-l comenteze ea pe Cova, pentru ca acolo este aceasta regula…

    Aceeasi comentatoare TVR a tot facut calcule peste calcule la finala pe echipe de la gimnastica pentru a ne anunta ca Romania a iesit pe 3, ba nu, pe patru, ba avem medalia de bronz, ba nu, o are Rusia, dar de fapt, ce fericire!, avem bronzul… Asta in conditiile in care inainte de ultima rotatie Romania avea un punct in fata Rusiei, iar notele luate de cele 3 sportive din Rusia fusesera cam de aceeasi valoare cu cele luate de sportivele din Romania. Florina, un punct impartit la 3 face 33 de sutimi. Daca fiecare rusoaica ar fi luat cam cu 33 de sutimi peste fiecare romanca, poate ar fi fost mai greu cu calculele…

  37. mai este o comentatoare pe eurosport, la inot, nu i-am retinut numele. dar are o tonalitate atat de fada si de somnoroasa si pe langa asta si doua rosii in gura. cand phelps a luat a opta medalia parca tocmai a descoperit cat costa kilul de castraveti prin piata.

  38. razvan
    comentatoarea de pe europsort este carmen bunaciu, fosta mare campioana la inot. macar are scuza ca stie totul la perfectie. nu are temperament, intr-adevar. dar macar spune numai lucruri corecte.

  39. haha cata valva pentru un betiv sau poate nu avea lentilele de contact la el ?:)))

  40. claudel,
    nu cumva asta e scopul tau principal, sa treci prin bloguri si sa comentezi orice, numai ca sa arunce lumea un ochi pe blogul tau? am fost si noi la gradinita.

  41. Nope, citesc ce-mi place🙂 chiar n-am nici un alt motiv „ascuns” pentru asta, si sincer dupa ce am citit articolul si toate comentariile am facut si o burtica de ras, scuza-ma daca ti se pare „bataie de joc” sau eu stiu ce altceva, nu am spus nimic in sensul rau sau mai stiu eu in ce fel, de obicei sunt foarte direct si atat:) sper ca nu te-ai suparat😐

  42. super tare frate, romanul de toate zilele se inrautateste zilnic si constant…am mentionat zilnic?
    e a nu stiu cata reclamatie de genul pe care o aud la adresa celor care ne reprezinta intr-un fel sau altul -.-

  43. claudel,
    gata, pace! ma bucur ca te-ai distrat. see you!

Lasă un răspuns

