Comparatii indecente

Zilele acestea am zgait ochii la scrima. La Covaliu si la Ana Branza. Si mi s-a facut dor sa tzopai in stilul meu wild pe plansa, cu arma mea belalie. Pentru cei care nu stiu, eu sunt mai mult Mihai Covaliu decat Ana Branza. Asta nu pentru ca as merita mai degraba bronzul decat argintul, ci pentru ca fac sabie, nu spada. Acasa am si eu medalii, de la concursurile de amatori. Pentru mine sunt la fel de pretioase cum sunt trofeele de la Beijing pentru cei doi.

Sper ca peste vreo luna asa sa ma intorc in sala. Sa mai particip macar la un concurs. Sa transpir pana la coacere in bluzon si lame. Sa urlu ca urangutanul la tusele date. Si la cele primite. O sa incep sa contest si arbitrajul, asa, de dragul artei. E distractiv.

Sper sa mai pot. Sa rezist, sa respir, sa ma tina. Mi-e tare draga sabia aia albastra si nu sunt pregatita s-o fac cadou cuiva. Dintre toate instrainarile, asta mi s-ar parea cea mai inexplicabila si stupida dintre toate.

15 comentarii

Filed under Uncategorized

15 responses to “Comparatii indecente

  1. Pai hai ca galeria e pregatita sa te sustina🙂.

  2. surferb

    Ole-ole, ole-ola, ce albastra-i sabia!😀
    Don’t mind a sleepless foul, even if he’s honest😉

  3. mama, cati sustinatori am. la scrima, two is a crowd!

  4. Surferb

    Se rezolva the crowd prin dueluri succesive😉
    Problema e, am voie sa vin cu scutul?😀

  5. the judge

    ahaaaaaa. acu’ ma-m prins si eu.😉
    de-aia scrie la AG ca zgarii rau. io ma gandeam ca prostu ca ai unghiile un pic mai lungi, da’ mataluta agiti ditamai sabiuta!😆

  6. nu zgarii rau, judge,
    mai mult dau pe langa adversar. dar macar imi place.

  7. the judge

    da. si mie mi-e tare dor sa joc un fotbal cu baietii mei. nu spun nimic de berea de dupa, cel putin nu cat esti cu sabia in mana😆

  8. liber la bere!!!!!!!!!!!! traiasca baietii!

  9. the judge

    sar’mana!😆

    stai numai sa-mi pun io maselele astea pe liber si sa vezi ce zbenguiala trag!😉

  10. the judge

    iti urez si tie sanatate si abia astept sa ne povestesti cum a fost la …sabius!😉

  11. bere si sabii sa fie pentru toata lumea fara numar!

  12. Si baschet sa fie!
    Am fost ieri dupa mult timp sub panou si m-am simtit atat de bine iar cu mingea in mana!
    Te asteptam pe plansa din nou

  13. marian,
    nu am mai jucat baschet de 1.000 de ani. dar ce-as mai baga niste scheme confuze de-ale mele🙂

  14. Scrima, bere, baschet,…alergarea dupa fluturi n-o includeti in propunerile voastre, polisportivilor? Sa ma pot baga si eu nitel in seama🙂

Lasă un răspuns

