Sa ne rugam pentru o vara indiana!

Urasc toamna. Cu toate acestea, nici o ciozvarta de anotimp nu mi se pare mai frumoasa decat trecerea de la vara la toamna. Se face cald-frig asa si iti aduci aminte ce ai facut si ce nu ai facut si daca vrei sa se repete ceva…

Anul trecut scriam ca, pentru mine, cea mai trista zi din istorie este 31 august. Se mai duce o vara si mai stai noua luni sa vina alta. Poti sa faci un copil si urmatoarea vara sa nu apara…

Tot atunci scornisem ziua de 32 august, ca sa prelungesc vara cu inca o zi. Orice zi de vara merita inventata si reinventata.

Apoi vin ploile si frisoanele si guturaiul si norii si tristetea si zapada si gerul si hainele groase si in fiecare zi numar cat a mai ramas pana la vara viitoare.

Nu am facut destule vara asta. Restul anotimpurilor sunt pentru hibernare. Obiectiv ratat!

12 comentarii

Filed under Uncategorized

12 responses to “Sa ne rugam pentru o vara indiana!

  1. Si ce te faci ca vine toamna si cu ea, scoala!😆

  2. io macar de asta am scapat :))

  3. pisik musik

    si te bucuri ca ai scapat?

  4. pisik musik,
    sincer da!

  5. Luminita

    „Orice zi de vara merita inventata si reinventata.”
    Ai spus frumos, exact aşa simt şi eu, sunt disperată că se termină vara şi parcă nici nu am fost atentă să o savurez… Urăsc frigul, când e frig îmi înţepeneşte parcă şi mintea, hibernez doar cu gândul la vară. Iarna o suport doar din spatele perdelelor, dintr-o cameră bine încălzită din care nu aş ieşi decât când ar înmuguri din nou copacii… M-aş muta dacă aş putea într-o ţară în care să fie vară tot timpul🙂

  6. Luminita,
    te inteleg asa de bine. as vrea sa pot spune ca si iarna inseamna ceva pentru mine. din pacate, as minti. e doar un timp de asteptare.

  7. Ia sa vedem.
    Daca ma instalez aici o vreme. Cu tot cu puful nelipsit. Si transpir, ca n-am ce face. Si nu ma dau nici un mm mai la o parte. Ci stau cu sudoarea mea – fara de leac pe asa calduri si la asa dotare naturala. Si va mut nasurile. Simtiti?
    E buna si iarna la ceva?😀

  8. Nu-mi place toamna cu ploile si burnitele ei. Nu-mi place iarna cu troiene, frig, chiciura si turturi. Si cu sania mi-e frica, iar bulgarii ma enerveaza. Doar ingerasii in zapada ma bucura🙂. Si eu iubesc vara si mai nou ma indragostesc pe an ce trece tot mai tare de primavara. Pentru verdeata, speranta si buna ei dispozitie.
    Hai sa decretam stare de vara, bine si cald si sa sabotam anotimpurile triste si reci!

  9. surferb

    shmeny
    Trebuie sa vii in Qatar. Climateric nu cred ca ai sa te plangi😉

  10. pin,
    gata, pe tine te inteleg. pinguinul trebuie sa traiasca si el. si noi pe langa el🙂
    oana_anca,
    asa facem!
    surferb,
    o sa fac o vizita🙂 culmea ca tara mea preferata este anglia. daca as putea s-o aduc undeva mai inspre spania…

  11. surferb

    shmeny
    Acum te-ai trezit sa aduci angliile spre spania? Acuma vreo trei, patru sute de ani ce pazeai?🙂

  12. am avut dreptate cu toamna extinsa🙂 a fost frumoasa!

Lasă un răspuns

