Liniste si leagan

Am un balansoar imaginar in capatana. De cele mai multe ori nu ma asez pe el, pentru ca nu am timp sau chef. Dar de la o vreme domnesc pe balansoarul meu atat de linistita, ca as putea jura ca m-am nascut acolo. Nu ma tulbura nimic, decat atunci cand fac imprudenta sa ma ridic de pe el.

Uneori pun lumea intreaga pe balansoar, pisica Olga incape si ea lejer, si dormim impreuna, eu si Olga, eu si lumea, ne leganam aproape pe nesimtite. Nimic rau nu se poate intampla cat timp suntem pe balansoar. E ca un fel de piua pe care o pricepe si Dumnezeu, o pricep si oamenii.

Imi pare rau ca mi-am gasit balansoarul atat de tarziu. Asta ar fi singura parte intunecata. Mi-a trecut jumatate din viata fara balansoar. Probabil mai mult de jumatate. O sa incerc sa nu-l ratacesc; timpul nu pot sa-l dau inapoi.

E leaganul meu; ma  mangaie si ma alinta in asfintit si-n dimineata. Imi atarna picioarele din el, pe un covor de amintiri complicate si de patimi haioase fara de sfarsit.

11 comentarii

Filed under Uncategorized

11 responses to “Liniste si leagan

  1. Liz

    Cred că balansoarul a fost acolo tot timpul şi doar acum l-ai conştientizat… ai vizualizat frumos legănarea gândurilor … şi ce e şi mai frumos e că m-ai făcut şi pe mine să-l văd pe-al meu… şi eu care nu ştiam câteodată ce scârţâie asa strident…:)

  2. surferb

    M-ai terminat pe ziua de azi, nu mai am nici un chef de munca… ma dau huta pe scaunul de la birou. Rabatabil😉

  3. liz,
    cum sa scartaie, ma? canta, nu scartaie🙂
    surferb,
    asta cu leganatul chiar e boala. ii inteleg pe plozii de tzatza ca nu vor sa stea altcumva decat leganati

  4. the man

    adecătelea io muncesc dă zor şi cocoanele cu pisici să dă pân balansoare. nu să poate aşa ceva.

    http://www.trilulilu.ro/billy_the_man/1f734ae52a7c51

  5. Exista pe undeva balansoare la mana a doua? Ceva mic…oricat de zdrentuit. Asa, cat pentru o seara si-o dimineata eventual…

  6. … ne leganam viata in balansoar de cand ne nastem🙂
    intr-un tarziu il descoperim si devine o „huta , huta” placuta :):)
    Sasha , (pisica mea) il apreciaza cel mai bine ; n-am loc sa ma…balansesz ..mai des :):) sa zic ” piua „…
    j.

  7. surferb

    shmeny
    Plozii de tzatza is nebuni la cap. Nu se concentreaza pe ce e esential😀

  8. oana_anca,
    sunt bune si cele second-hand. iti recomand totusi un model proaspat
    windwhisperer,
    pisoiul mamei se leagana singur, fara balansoar sau leagan. se uita in gol si se bataie ca prostanacul. si adoarme :))
    surferb,
    nu stiu, nu ma pot pronunta :))

  9. the man
    nu pot sa vad poza😦 nu mi se deschide pe trilulilu😦

  10. shmeny
    Billy_the_man ti l-a trimis in vizita pe billy_the_dog. In vizita la balansoar.
    M-a deprimat articolul tau. Cum adica mai mult de jumatate de viata? Nici macar billy n-a ajuns la jumatate.🙂
    Si de billy stim sigur ca are cateva milioane de ani.😉

  11. pin,
    gata l-am vazut pe infractor. de-aia e balansoarul gol, ca a gonit-o macelarul pe Olga.
    cand am zis jumatate, vorbeam la modul optimist…😀

Lasă un răspuns

