Personal, eu cred…

Blogul personal al lui Valerica Schiopu’. Ziarist. In 80 la suta din cazuri, Valericii tin musai sa precizeze: „Acest blog nu reprezinta in niciun fel politica editoriala a ziarului XXX (se subintelege, „la care eu, Valerica, lucrez cu atata spor incat parerile mele aproape ca au fost insusite de ziar. Sau invers, nici eu nu mai stiu”).

De ce crezi tu, mai, Valerica, ca lumea ar putea confunda vreodata ideile tale cu ideile ziarului la care scrii? Daca tot sustii ca ai un blog personal, de ce nu o lasi asa? Un blog personal e un blog personal. Nici mai mult, nici mai putin. Nu implica nici ideile ziarului la care lucrezi, nici ideile lui Johannes Kepler, nici pe ale Agentiei Nationale pentru Sport, nici pe ale lui Terente.

In plus, cum ar fi ca toti bloggerii din lume sa adauge mentiunea pretioasa: „Declar aici pe propria-mi raspundere ca articolele de pe blogul meu nu reprezinta in niciun caz opiniile radicale propagate de Uniunea Hingherilor Bucuresteni, din care, totusi, cu mandrie fac parte. In afara blogului” sau „Nici sa nu va treaca prin cap ca as putea sa am ceva in comun cu dogmele Biroului pentru o Agricultura mai Liberala, unde, nu-i asa?, plimb si eu de la 8 la 4 niste hartii”.

Un blog personal este atunci cand ne exprimam, fara umbra de indoiala, propriile idei. De aici si atributul personal, got it?

8 comentarii

Din categoria Uncategorized

8 răspunsuri la „Personal, eu cred…

  1. Huh, rau te-a mai suparat „Valerica” asta. Dar cunosc senzatia, am mai intepat si eu de cateva ori niste valerici, care, intre noi fie vorba, cam faceau propaganda fituicii care-i platea. Sau invers: isi creau o imagine facand trimiteri la respectiva…gazeta :D. Nu spui cine, persoane importante.
    Si-acum sa cada rosiile!!!!!!!!!

  2. oana_anca,
    nu am vrut sa fiu rea. am scris despre o chestie care mi se pare doar fortata si, in consecinta, anormala.

  3. Pai da, dar io-s rea. Ardeleanca rea ;-).

  4. Johannes Kepler, ala cu strada prin Tei? 🙂 Ce nu inteleg eu… de ce au pus-o edilii urmatoarea dupa Lopatarilor, Pastorului si Calafat?

  5. marian,
    unde e logica in orasul Bucuresti? ca eu una nu am gasit-o pana acum…

  6. Te-a mintit si l-ai crezut. Valerica Schiopu e consilier juridic la Administratia Publoca Locala. Mi-a zis mie nea Gugal. Da’ acu’ spune-mi rogu-mi-te cin’ te-a suparat asa. Te rog frumos de tot, de tot… :galbior batand din ochi irezistibil:

  7. pin,
    nu spui, ma pin, ca prefer sa folosesc nume conspirative. nu eram asa de suparata. mai mult nu intelegeam asa…

  8. Da’ te rog mult mult mult. Cu sclipici si frisca. 😀
    Vrei sa-mi pierd somnul? Intreb ca am vazut la mai multi chestia in cauza si ma roade acum. Eu sunt omul care tre’ sa caute raspuns la enigme si sa-l gaseasca! Hai ca nu mai citesc prea multi aici. 😀

Lasă un răspuns

