You can’t teach surprise…

O replica dintr-un film cu scrimeri…

„You never taught me that” – „You can’t teach surprise”.

Multe lucruri nu se pot invata. Eu nu sunt capabila sa invat rabdarea. E o virtute care nu mi-a dat tarcoale niciodata. Unii nu pot invata sa iubeasca, altii nu invata sa ierte, altii nu invata sa jigneasca, altii nu invata sa aiba incredere…

In schimb, exista si bucati de viata de care te dezveti imediat. Eu una nu mai vreau sa muncesc.

Vreau sa devin o loaza, o lepra si o hahalera. Sa scriu toate tampeniile care-mi trec prin cap. Sa dorm pana tarziu sau, dimpotriva, sa ma trezesc devreme si sa o iau la fuga prin parc, in cautarea slabirii perfecte. Sa beau cafele si sa citesc. Sa ma duc la scrima mai des de o data pe saptamana, sa merg la concursuri internationale. Serile am chef sa beau bere si vin in oras. Sa plec in vacante lipsite de orice urma de extravaganta. Vreau sa vad lumea si lumea sa ma vada pe mine, lipsita de casuta de melc, sigura si mohorata, ce mi-o „asigura” mersul la serviciu.

Sa stau mai mult cu maica-mea… poate diminetile sa le petrecem impreuna, ratoindu-ne una la alta, exact asa cu facem din antichitate.

Am obosit… Vreau sa fac surpriza finala: sa ma asez linistita sub un copac si sa-mi fac o viata nou-nouta, din care sa dispara orarul fix si in care sa apara ceasurile care se opresc…

8 comentarii

Filed under Uncategorized

8 responses to “You can’t teach surprise…

  1. surferb

    M-ai surprins cu postul asta!
    Nu stiu ce sa zic, dedublata esti, incearca sa te „detriplezi”. Pe de’a’ntreaga nu cred ca poti fugi de munca. S-o eviti din cand in cand cu maiestrie se poate, am verificat😉

  2. surferb,
    daca se poate fenta nenorocita, se poate fenta la toate nivelurile. eu sunt gata s-o incerc si pe asta!

  3. surferb

    Se poate fenta la orice nivel vrei, dar nu in toate planurile simultan😦

  4. In ce relatii esti cu Loteria Romana?😀

  5. oana_anca
    as avea mari sanse sa castig. daca as juca…

  6. jimerino

    nu e vorba de jucat, e chestiune de credinta. 😀

  7. eu in ultimii 2 ani am avut o astfel de viata. in deplinatatea poftelor sufletelului meu. si stii ceva? m-am plictisit. vreau un program, vreau ordine, vreau wekenduri de 2 zile si nu de 5, vreau sa imi dramuiesc timpul liber gandindu-ma ca e rar. cred ca vreau sa muncesc🙂

  8. diana,
    wanna trade?🙂

Lasă un răspuns

