M-am intors…

Ieri m-am prezentat din nou pe campul de batalie, in ciuda ranilor inca necicatrizate din luptele trecute si a mainii inca tremurande de atata stat si nerabdare…

Adica nu am facut mare lucru, decat ca m-am intors la scrima.

Am intrat pe plansa. Ana cea-de-15-ani m-a batut scurt, 5-0. Nici nu a vrut, bietul copil, sa tragem pana la 15 tuse, nu avea chef sa ma umileasca.

Apoi m-am batut cu trei baietoi, care nu m-au facut asa de praf precum anticipam, si la final cu o alta adolescenta care se misca precum titirezul si pe care am ars-o ca m-am ambitionat, dupa ce am fost condusa cu 6 tuse. Bilantul nu este asa de trist pentru o batrana sabrera, care anul acesta mai mult a somat decat a facut treaba. Insa simt ca o iau iar de la square one, parada, riposta, fandare, cacat, parca le aud pentru prima data. Si, ce-i mai rau, parca le si execut pentru prima data. Mi se pare extrem de greu, mai greu decat atunci cand am venit la cel dintai antrenament din viata mea. Macar atunci eram tabula rasa si ma simteam impacata cu ideea. Acum, nu sunt nici cal, nici magar. Sunt catar, direct.

Nu mai vorbesc despre forma fizica. Pai, care forma fizica? Si aici intervine o posibila discutie filosofica: putem oare perora despre ceva ce nu exista? Caci sunt grasuta ca un cartofel copt (pe asta am zis-o asa, ca sa ziceti voi ca nu sunt grasuta, stiti deja stratagema), ma dor incheieturile, am fumat ca un elefant saptamanile astea, nu am ridicat nici macar o haltera de un kilogram, nu am alergat nici 100 de metri, m-am plimbat doar cu taxiul (ma rog, in afara de ultimele 5 zile, cand am mers mult pe jos).

Peste vreo doua luni am un titlu de aparat. De incercat, voi incerca. De reusit, nu prea mai cred…

11 comentarii

Filed under Uncategorized

11 responses to “M-am intors…

  1. surferb

    Pai, nu mai incerca daca nu crezi ca…

  2. surferb,
    curiozitatea este mai mare decat neputinta😀 o sa ma antrenez pana atunci. o sa recuperez. repet: o sa incerc. macar pentru simplul fapt ca this would the brave thing to do😉

  3. Facem pariu ca vei reusi sa aperi titlu?😀

  4. surferb

    Ni mai, t-o fo greu?😀
    Amu fuji reped de schimba finalul la post ca da urat la cv😉

  5. vai ,Olguto … Are U looking 4 simpaty?? cartofior copt :):)
    no mercy… treci pe plansa :)… ca te bate tomcat !!

  6. the judge

    bravo shmenoayco!

    tiu minte ca am mai discutat pe tema asta… si simt invidia cum ma roade, admirativ. bravo! pune mana pe sabie si arata-le DE CE titlul ala e la tine. si ca stii sa-l aperi, cu sabia in mana!😆😉
    😦 io sunt de-o luna acasa si inca n-am pus piciorul pe o minge! n-am facut nici un dribling, n-am dat nici o pasa inteligenta, nici un gol frumos…😦

  7. bai, faceti sport! si seara beti bere multa! sau vodka. nu se anihileaza reciproc. mersi de incurajari. sunt varza! dar o sa fac tot ce pot.

  8. the judge

    varza cu sabie?😆

    ce asasin de bucatar a mai inventat chestia asta?😆

    tu lasa berea, lasa vodka ca ne ocupam noi. asta sa fie ultima ta problema, bine?😆

    cred ca ai nevoie de un pisalog, pardon psiholog. ti-o trimit pe Nuti?😆 ce zici? pun ca asta te-ar motiva sa pui iar mana pe sabie! hi hi hi

  9. the judge

    pun pariu ca* ce sa-i faci, gandesc (ptiu, drace) mai repede decat pot sa tastez…

  10. Daca-mi afisez burta pe schiuri te simti un pic mai bine?😉
    Si trage tare la antrenamente. Inmulteste-le! Cum sa nu crezi ca-ti poti apara titlul? Eeeee.

  11. pin,
    nu pot sa inmultesc antrenamentele. nu am timp. ar insemna sa-mi dau demisia, lucru pe care nu-l pot descrie in cuvinte cunoscute, atat de tentant imi apare zilele astea.

Lasă un răspuns

