N-am dansat de-o-ntreaga vara

Mi-as pune uite acum pantofii cu tocuri de 10 centimetri, cu care de altfel nu pot sa merg in mod curent, si as dansa pe strada, pe birouri, pe bancile din parc, cu cunoscuti si necunoscuti as dansa, pana as cadea de ameteala si de epuizare pe o gramada de frunze.

Vals as dansa, si salsa, si tango, si oriental, m-as prosti, m-as scalambai, as incerca sa trag stelele de pe cer cu mainile, as desena 4.500 de piruete prin praful de pe Magheru, mi-as flutura rochia vaporoasa imaginara pana as acoperi mirosul de benzina arsa a orasului.

Tribal as dansa, si hip-hop, si a-go-go, si jive, si m-as machia in asa hal incat sa nu ma recunoasca nimeni, sa nu afle careva ca eu sunt dansatoarea cea fara de zagaz, sa ma invart precum o floare de tei printre pasari si libelule.

As vrea sa dansez in tutu, in costum de samba, in echipament Kiss sau in fotografii si imagini miscate, pe care sa le pastrez apoi cu evlavie in cartea pe care, peste 50-100 de ani, o va citi cineva drag mie.

Sa dansez mi-as dori, sa pun pasi neintrerupti printre bete lungi de floarea-soarelui ronde.

Sa dansez si dupa ce nu voi mai putea dansa, cu rotiri de glezne si falfairi de gene si bateri de aripi. Si apoi, in continuarea trupului meu, sa danseze altceva sau altcineva. Dar sa nu ne oprim niciodata.

9 comentarii

Filed under Uncategorized

9 responses to “N-am dansat de-o-ntreaga vara

  1. pisik musik

    la multi ani maria !

  2. pisik musik,
    danseaza la alta masa! :))

  3. jimerino

    haoleo ca avui un moment de panica!

  4. Continui eu sa dansez, cand obosesti!😉

  5. jim,
    de ce panica?
    justanothergirl,
    poate dansam impreuna? nu impreuna gaylike, impreuna cot-la-cot

  6. jimerino

    pai cand am vazut ca se ureaza am crezut pentru un moment ca am uitat ceva ma cata.

  7. pisik musik

    maria, mereu ai plans dupa vara !!! iar vara mereu te prinde pe picior gresit !!

  8. pam , pam , pam…:)
    dance me to your beauty
    with a burning violin
    dance me on and on
    dance me to the end of love….

Lasă un răspuns

