De dor si jele

Ploua cu draci. De la 9 dimineata zici ca e deja 8 seara, deci vrei sa dormi. Sau macar sa o arzi pe acasa, pe cafele cu lapte.

Dar nu… E luni si trebuie sa mergi la serviciu. In acest timp, iubitul si pisica dorm sub pilota acasa, dupa ce au aranjat intre ei un armistitiu – cine ii tine cui de cald mai eficient?

Laptopul a murit sambata spre duminica noapte, mi-e si mila de el, da’ parca mai mult ma enerveaza. Si-a dat obstescul sfarsit, cu un oftat al unui voinic care ar mai vrea, dar nu mai poate.

Iar pe drumul aglomerat de masini pricepute conduse de soferi nepriceputi si inarmati, ploaie bacoviana si copii care-si blesteama statutul de scolari, am constatat cu nespusa placere ca imi cad ciorapii. Se scurgeau asa, de parca voiau inapoi acasa, la caldurica si nefiinta. Trageti-va voi in sus ciorapii pe strada, pe sub fustita, cu o umbrela in mana, va conjur! O data, prin scoala generala, am mai avut o pereche din asta de ciorapi, cu neelastic, vorba unei prietene, care cadeau si mai rau. Literalmente pana la glezne, desi se dadeau dresuri.

Partea buna este subliniata insa de unul dintre acolitii lui Murphy: „Daca inghiti la prima ora o broasca raioasa pe nemestecate, nimic mai rau nu ti se poate intampla toata ziua!”

UPDATE: Ora 17:05. Am constatat ca mi s-a dezlipit si talpa cizmulitei drepte. Stia Gina ce stia cu incaltarile!

56 comentarii

Filed under Uncategorized

56 responses to “De dor si jele

  1. Pe langa statutul de scolar nefericit, pe langa ploaia asta nenorocita, ajung la scoala si descopar ca suntem prima clasa de langa cancelarie si ca deja orarul este gata si maine cica…la munca!😀
    Cat despre ciorapi, mi-ai adus aminte de o intamplare din clasa a VIII-a. Vroia profu de mate sa ma scoata la tabla si i-am zis ca eu nu ies cu ciorapii rupti. Si nici nu m-am dus!😀

  2. surferb

    Orice, orice fac… numai asta nu – „Trageti-va voi in sus ciorapii pe strada, pe sub fustita, cu o umbrela in mana, va conjur!”
    Sper sa gasesc intelegere😀

  3. surferb,
    bine, ai scutire medicala!
    mara,
    vezi, e o zi proasta. toata lumea confirma.

  4. Bine ca nu sunt singura care si-ar fi dorit sa leneveasca azi🙂 Si asta numai din cauza pantofilor🙂

  5. gina,
    ce e cu pantofii? unii cu pantofii, altii cu ciorapii :))

  6. surferb

    shmeny
    Recunostinta!
    Si daca incercai chestia cu broasca, zici ca nu mai pateai nimic azi?

  7. surferb,
    da! cred inca la maximum ca broasca te salveaza. o sa-mi fac o crescatorie de astfel de colaci de salvare in balcon, ca sa evit alte magarii.

  8. surferb

    shmeny
    Incearca o ciocolata calda, e reconfortanta, mai ales pe ploaie.
    Cum ami arata ploaia?

  9. shmeny
    Nu-mi plac deloc, as prefera decsulta🙂

  10. surferb,
    ploaia arata prost. din afara, dinauntru, arata prost oricum ai lua-o. e intunecata si nu te mai lasa sa bei bere, te indeana spre vin si whisky si alte bauturi imbatatoare. caci ploaia aduce frig. haine groase si inghesuiala in RATB (asta e linia de transport a statului roman, dispecerat Bucuresti, in caz ca ai uitat).
    gina,
    da, si eu la fel. pana si sandalele sunt uneori prea complicate si prea grele.

  11. surferb

    Sau incearca un moral boost in cazurile astea. Eu de exemplu lunea, ma gandesc (,) ca mai sunt doua zile si vine iar week-endu’😉
    Bine’nteles ca nu fac nimic in week-end, dar suna misto ca pretext🙂

  12. daca si in weekend e vreme asa… bring me quick a rope and a soap!

  13. surferb

    shmeny
    Cateodata sa stii ca mi-e dor de RAT*, aici nu exita si cu taxiul ma rup astia de bani, gura masii!

  14. surferb

    Atunci fa-te groggy si mergi in vizite la prieteni, presimt „amintiri memorabile”. Pentru amici evident😀

  15. surferb
    Mersul pe jos e sanatos🙂

  16. surferb,
    eu cred ca tu ai febra. te-a muscat ceva pe-acolo si nu vrei sa recunosti? vrei cu RAT*-ul, sa-ti puna trei manelari vreo compozitie la telefonul mobil sau sa te inghesui intre doua babe care nu si-au mai dus hainele la curatat de cand au iesit la pensie si care practica uimitor de vioi aruncarea cu sacosa ca sa-si ocupe locul inca de la urcare?

  17. @surferb
    Continuare la descrierea lui shmeny…sa-ti puna manele la 7 dimineata cand nici macar nu te-ai trezit bine, sa se ia babele de tine ca tu stai jos chiar daca ai piciorul bandajat, iar ele n-au nici pe masa, sa se ia 2 cocalari de tine cu texte de adormit copii sau sa vina controlorul si sa descoperi ca nu stie sa scrie (bine, ultima e tragico-comica)

  18. surferb

    shmeny
    Bleah, mi-a trecut dorul pe loc, plus ca mi-am amintit si de altele. Mda!
    Babele ale sunt adevaratul pericol…😉
    gina
    La 50 grade sa te plimbi tu pe jos. Sanatoasa!😀

  19. mara
    Tu inca bloguiesti? A-nceput scoala🙂

  20. surferb

    mara
    Ai dreptate, insa partea cu 2 cocalari nu am patit-o. Probabil nu inca.😀

  21. gina,
    nu stii? in clasa a 12-a ai face orice numai sa nu inveti :))

  22. … si chiar faci orice… numai sa nu inveti.

  23. @gina
    DA, inca bloguiesc! Scoala incepe de lunea viitoare cand or fi gata cataloagele!😀

  24. @shmeny😉
    @surferb😆 Si ai naibii se trezesc de la 7! Ca la 2 deja e plin autobuzu!

  25. surferb

    gina
    Sa stii ca si eu sunt adeptul mersului pe jos. Ceea ce-mi aminteste ca la mine in oras nici nu prea foloseam RAT*-ul din motiv ca imi placea sa merg😉
    Dar aici… nu se poate😦

  26. Eu am mare noroc ca fac 2 minutele pana la job🙂

  27. eu merg pe jos de cand ma stiu. si acum o fac deseori. dar azi nu… azi e pe baza de taxi.

  28. shmeny
    Sa ne spui si noua ce-ti povesteste taximetristul azi. Sigur are ceva de zis🙂

  29. surferb

    mara
    Voi n-ati avut teme de vacanta?
    Asta era teroarea mea. Bine, mie mi se rupea de ele dar mi-era groaza de gura maica-mii, putea sa-mi afecteze tot programul de vara🙂

  30. Aaaa..si al patrulea motiv pt o zi nasoala, de maine am pus-o daca nu merg in uniforma!😦 Si e visinie!😀

  31. @surferb
    Oficial vara asta n-am avut, neoficial am avut-o pe maicamea langa mine mai ales dupa 1 septembrie, deci am avut!😀

  32. surferb

    gina
    Locuiesti in cladirea de birouri?🙂

  33. surferb
    Nu, doar trec strada🙂

  34. gina,
    sau pot sa-ti povestesc, cu indiscretia de rigoare, ce vorbeste cu vreun coleg sau tovaras sau amanta la telefon. se pare ca asta e principala preocupare a taximetristilor: sa vorbeasca la telefon. nu sa conduca taxiul.
    mara,
    ba da. am avut. ce crezi, ca noi am fost mai norocosi? dar le faceam selectiv. respectiv romana, engleza, franceza, spaniola da. matematica, fizica, bio-chimie… ce sunt alea? eu am terminat clasa a 12-a si nu stiu care e algebra si care e analiza matematica.

  35. mara,
    ha ha uniforma visinie. fa si tu o varianta in alte culori, mai precise😉

  36. Hai c-am bloguit destul, merg sa fac temele Marei🙂

  37. surferb

    mara
    Eu eram destul de „revoltat” si-i explicam lu’ mama ca „nu e firesc sa ai teme, vacanta e pentru relaxare, creierul are nevoie de odihna”. Ea ma asculta aprobator si seara pe la 10 ma trimitea la somn si-mi inchidea televizorul pentru ca, zicea ea „creierul are nevoie de odihna”😀

  38. gina,
    pai acum ii faci tu temele de vacanta, cand nu mai e vacanta?

  39. @shmeny😆 Si eu le-am facut si mai selectiv, dar sa nu ma parati! Adica le-am inlocuit cu activitati mult mai placute!😀
    @Gina
    Am 90 de pr la info pt vineri!😆

  40. surferb

    Uniforme ros/albastre nu se fac?😀

  41. @shmeny
    Cat despre uniforma, n-am scapare! Asta pana nu s-o revolta din nou clasa noastra!😀

  42. surferb,
    se pare ca nu la mara la liceu.
    mara,
    viva la revolucion!

  43. surferb

    mara
    E naspa, zice shmeny ca trebuie sa schimbi liceul😀

    shmeny
    El Cuba libre!

  44. surferb

    mara
    Eu as motiva revolutia voastra pur si simplu din cauza culorii. Sunt sugur ca macar o parte din voi sunteti sau locuiti in zone populate de dinamovisti, stelisti si de aici potentialul pericol😉

  45. @surfeb
    M-a tentat ideea asta foarte multa vreme, dar am zis ca nu are rost tocmai in clasa a 12-a!
    @shmeny👿 Atata timp cat l-am facut pe director comunist, de ce nu si o revolutie?😀

  46. @surferb
    Gandeste-te ca am in clasa pe unul dintre reprezentantii foarte importanti ai brigazii de la CSM Ploiesti! Deci motiv avem!😀

  47. mara,
    pai asta zic si eu. la facultate, anul nostru – 2 – l-a dat afara pe pruteanu. care ne terorizase in anul 1 de ne scosese voodoo-ul pe nas.

  48. Nu ştiu care dintre variante e cea mai rea: broasca râioasă sau păţania mea.

    Era prin tinereţile mele😉 înainte de măritiş, pe vremea când iubirea înflorea aşa, haotic şi bezmetic. Mă plimbam – e un fel distorsionat a spune, de fapt, mă fugăream, mă ascundeam, mă zbenguiam – prin centrul Sibiului (adică cea mai circulată zonă a oraşului) cu iubitul meu (actualmente soţ, deci tot un fel de iubit🙂 ). Într-o doară, ce-mi vine mie? Să-i sar în cârcă, din senin, pe neaşteptate. Băiatul, pe fază – reacţii rapide, cred că de aia am şi zis „da” ulterior – m-a prins, însă altcineva nu a putut suporta şocul acestei acţiuni: pantalonii. Ai mei. S-au despicat de la curea, dintr-o parte în cealaltă, lăsându-mă literalmente în chiloţi. Pe ambele flancuri. Un moment în care mi-aş fi dorit să am ciorapi :))))

  49. adypunker80

    salutare
    e o zi tare deprimanta si voi vorbiti de scoala sau munca? trist ,foarte trist,insa tot timpul e loc de o revolutie,noi in clasa XII am boicotat cursurile, nu a venit nimeni de clasa XII cu sacourile pe ei deci nu a intrat nimeni la cursuri,peste 2 ore consiliu profesoral,dar unde sa bagi vreo 200 de elevi ?pana la urma au venit cu decizia:in ziua respectiva se intra fara sacouri,cum pasul lor inapoi a fost pasul nostru inainte ,nu am renuntat la cerere,asa a ramas inca doua luni pana cand am terminat liceul🙂 viva la revolucion !!!!!😛

  50. In clasa a 11-a am refuzat sa facem ore cu un profesor. El a refuzat sa iasa din clasa, noi am refuzat sa ramanaem in clasa🙂 Motivul? Auzisem noi ca-i sever. A urmat mare sedinta cu directorul scolii, dirigul, cativa parinti, profesorul in cauza si profu pe care ni-l doream noi. Rezultatul? Am invins🙂 Ne-au lasat profu mult dorit care din 2 si 3 nu ne mai scotea🙂

  51. Ca sa vezi ce face ploaia cu oamenii. Si va mai plangeti ca e naspa…:))

  52. Intr-un an prin noiembrie m-a luat directorul la o sueta. Cica sa iau si ceva ore la clasa a IX-a. Aveam deja 20 la o norma de 18, nu-mi trebuiau altele in plus, dar el o tinea una si buna. Ca-i musai, ca au venit parintii si nu mai vor cu profa pe care o aveau. Mi-a luat unele ore de la alte clase, mi-a dat la asta, am ajuns la 24, maximul permis. Si nu i-am mai scos pe cei noi din 2 si 3. Gina, mi-ai fost eleva si ai incurcat clasele?😆

  53. si uite asa din una in alta… aflam lucruri noi si didactice🙂

  54. Hai mai c-am glumit. Le-am dat si note mari, sa nu-mi scurtez vacanta.😆

Lasă un răspuns

