Cafeneaua cu obligatii

Pe-asta trebuie sa vi-o zic, ca daca nu, fac implozie.

Stiati ca pe lumea asta TREBUIE sa aveti cinci prieteni? NU, nu e dorit, NU, nu asa ar fi frumos, NU, nu as ar fi sigur si trainic si nici nu ar demonstra ca sunteti vreun caracter care sa merite lucruri bune de la prieteni de nadejde.

Asa va cere Cafeneaua Actorilor din Bucuresti, in momentul in care sunati sa faceti o rezervare. Sa fiti 6 persoane si sa consumati fiecare de cate 30 RON. A doua parte e cat de cat OK, ca oricum beau de 30 RON, glumiti sau ce? Beau si de 150 RON, daca vreau si am chef. Dar sa-mi spuna cineva cu cate persoane sa ma intovarasesc ca sa ies sambata seara in oras, asta mi se pare usor simpatic. Pai daca nu am decat trei nenorociti de prieteni, atunci cum sa ma duc la Cafeneaua Actorilor? Nu ma primeste nimeni. De-asta nu-mi plac actorii astia… intotdeauna au incurajat notiunea „prieten de pahar”.

E la fel de adevarat ca sambata ne-am dus noi patru, cu riscul de a fi dati afara si de a fi scosi in fata careului – „tampitilor, ce cacat mai veniti la superclubul nostru de oameni rasati, daca nu sunteti in stare sa va strangeti sase?”.

Asa ca io zic – fiti fericiti daca aveti cinci amici, or sa va primeasca in centrul centrului Bucurestiului, acolo unde Teatrul National isi da mana cu muzica tehno-house ascultata prin anii 93-96. Era noastra. Si nu va faceti probleme ca nu beti de 30 RON. O bere costa 10.

29 comentarii

Filed under Uncategorized

29 responses to “Cafeneaua cu obligatii

  1. pisik musik

    trebuia sa ii spui chelnarului ca mai esti cu 2 prieteni imaginari.

  2. pisik musik,
    pai asta si planuiseram. mai eram cu stefan si monica (sau madalina) – nu ne hotaraseram exact, ca stefan asta are doua dame.

  3. monica

    care madalina???

  4. monica,
    hai ca stii, mai fata! ce dracu, nu povesteai tu de threesome-urile alea meseriase ale voastre? nu mai face pe fecioara din orleans, ca nu tine cu mine!

  5. pisik musik

    data viitoare apari cu cei 2 prieteni imaginari si spui ca sunt de la OPC …inspectori

  6. monica

    aaa, aia… da’ parc-o chema Oprea…

  7. madalina oprea? :))
    oameni buni, de unde le scoateti? :))

  8. Si totusi de ce mergem la ei? Sunt o gramada de carciumi in oras🙂

  9. marian,
    pentru ca nu m-a dus mintea la un local unde sa se asculte si muzica, sa se si manance, sa ne si auzim intre noi (asta nu s-a intamplat, dar nu e vina lor). nu mai sunt nici io mondena de anul trecut🙂

  10. pisik musik

    hard rock cafe?

  11. pisik musik,
    nu am fost niciodata. mersi de sugestie!

  12. Intrebarea e: exista vreun motiv pentru care spelunca aia sa merite sa te aiba drept client? Rezervari? No shit! Adica se simt in lumea civilizata? super-banc.😉

  13. boone,
    recunosc ca locul imi placea la un moment dat. din inertie, uneori ramanem legati de niste carciumi, care cu timpul scartaie. dar toata lumea mai face asa.

  14. mişto faza. e bine că în parcuri nu îmi cer astfel de treburi🙂 acum oricum îmi pun multe probleme, grupul meu este un pic mai mic… şi sînt şi zgîrciţi😛

  15. paul,
    nu mah! ia niste necunoscuti generosi cu care nu te distrezi. du-i la bere! o sa strangeti relatia🙂

  16. jimerino

    nu e bine oricum o dai. in parc te trezesti ca se aud voci in spatele tau:”buna seara, politia comunitara!”. hauleo ce raspicat ai zis-o, se vede ca te ocupi cu siguranta nationala. sezi sa ma strang la slit.

  17. si atunci unde, unde sa mai bem? nu vedeti cum se strange latul? de ce sa nu ne lase in baruri, in parcuri, pe acoperisuri?

  18. jimerino

    in sufrageriile vecinilor cu boom… continuati lista de sugestii.

  19. pisik musik

    In Jack !!

  20. pisik musik

    daca vrei sa te simti bine ai unde…uite: Nicoresti, 80`s, Casa Bana, Terasa Doamnei, Smart, Vama Veche….

  21. Invita-ti prietenii acasa🙂

  22. gina,
    stau in fiecare seara aproape acasa. unde e frumos, nu zic nu! dar mai vrei sa iesi, sa simti aerul salbatic al acestui oras. acasa acasa… dar nu mereu.

  23. surferb

    Mai, io tot aud din Bucuresti de Carul cu bere… il recomanda careva?

  24. surferb,
    unii zic ca da. pt mancare. altii ca ca nu. din cauza mancarii🙂

  25. surferb

    Deci tre’ sa merg eu personal ca de obicei🙂

  26. jimerino

    sunt si ocazii cand mergi….care e antonimul lu’ „personal”?

  27. surferb

    jim
    impersonal bah, adica dezinteresat sau intamplator ca boul😉

  28. Me

    Carul cu bere e un must….servire ireprosabila, mancare buna, preturi ok. Singurul dezavantaj, multa galagie :D…

  29. Me,
    eu nu am mai fost de multa vreme pe acolo. cand am fost, mi-a placut.

Lasă un răspuns

