Pentru ca este luni…

… o sa fac o listuta cu lucrurile pe care le urasc.

1. Nu-mi place ca nu pot sa port tocuri.

2. Nu-mi place sa merg la serviciu.

3. Nu-mi place sa nu termin cartile pe care le incep, chiar daca ma oftica.

4. Nu-mi place sa imi fie frig.

5. Nu-mi place sa stau la inaltime (munte, bloc, avion).

6. Nu-mi place de mine (azi).

7. Nu-mi plac oamenii care bruscheaza animalele.

8. Nu-mi plac visele care se repeta sau care au episoade. De obicei sunt cretine.

9. Nu-mi place traficul din Bucuresti.

10. Nu-mi place sa iau medicamente.

Eh, o sa ziceti, nici noua nu ne plac multe! Pai, sa auzim!

28 comentarii

Filed under Uncategorized

28 responses to “Pentru ca este luni…

  1. ginap

    Prima mi se potriveste ca o manusa: nu-mi place ca nu pot sa port tocuri.

    Nu-mi place ca azi e o vreme faina iar eu stau intre 4 pereti si muncesc.

  2. ginap,
    e faina, dar e rece. nu-mi place ca stranut🙂

  3. Vreau sa-l vad pe ala care nu are punctele 2) si 9) pe lista🙂

  4. shmeny
    La mine e chiar calda. Hai hapciu🙂

    marian
    Imi plac diminetile de la serviciu🙂 iar traficul din Bucuresti il ador🙂

  5. Si inca ceva…nu-mi place cand suna telefonul

  6. fighter

    Nu-mi place ca voi ati terminat munca iar eu abia ma duc🙂

  7. surferb

    pot sa zic si nume de persoane?

  8. surferb,
    de-abia asteptam😀
    gina,
    nici mie. noroc ca pot sa nu raspund. si asta imi place.
    fighter,
    si cand o s-o termini tu, mergem noi la munca. te simti mai bine?😉

  9. fighter

    @shmeny
    Mi-ai luminat ziua🙂
    Nu-mi place sa conduc😦 Care vrei o masina ???

  10. E lista lunga ce ma pui tu pe mine sa fac!😀 Dar dintre cele curente:
    nu-mi place sa ma trezesc la 5.30;
    nu-mi place cand toti profi ne ureaza succes la mate cand aud cine e noua profa;
    nu-mi place ca mi se face somn/lene tocmai atunci cand nu trebuie;
    nu-mi place sa port uniforma;
    nu-mi place sa ascult manele la 6 dimineata; (desi sunt nevoita)
    nu-mi place ca nu-mi gasesc timpul necesar de a citi si altceva in afara de lecturile „obligatorii”;

  11. surferb

    nu-mi place basinosul (de fapt il compatimesc intr-un fel)
    nu-mi place profa de mate a lui mara (mara, poti sa- transmiti ca-i naspa)
    Nu mai stiu, gata.
    Daca mai apar intr-e timp fac update.
    In rest e bine. Am 35C constant pe parcursul zilei. Munca nu ma streseaza. Salariul e decent.
    E bine.

  12. @surferb
    Am maine 2 ore de analiza, cu primitive! Te bagi?😆

  13. surferb

    mara
    Si cum faci, o bagi pe profa on-line cu mine? kinky😉

  14. @surferb
    Ca sa scap de ea, gasesc eu o solutie!😀

  15. nici mie nu-mi place sa conduc. nici masina nu am. iar profesoarele sunt dupa cum le tragi la sorti.

  16. ba, am uitat sa va spun. urasc de-a dreptul faptul ca e frig in casa. cred ca lui pinguilde i-ar placea la mine in apartament. lipsesc niste ursi polari si niste morse ca sa fie ecosistemul complet.

  17. surferb

    update
    Nu-mi place si chiar urasc ca (intentiont pentru subliniere dramatica) trebuie sa stau la servici acuma.

  18. Nu-mi placea sa conduc. Acum e fain🙂 Nu-mi place sa alimentez la benzinarii cu autoservire.

  19. Mie-mi place sa conduc. Ba chiar mi-e dor😦. Masina aia mai e available, fighter?:D
    Nu-mi plac despartirile. Si lacrimile. Nu-mi plac week-end-urile. Nu-mi plac oamenii nervosi. Nu-mi place rutina. Nu-mi place iarna. Nu-mi place ca nu am mai gasit bilete la Cohen. Nu-mi place ca nu pot pleca in concediu macar o luna, doua, o viata, eventual pe-o insula exotica…

  20. …si uneori nu-mi place ca n-am ramas profesoara!

  21. I love to drive! Chiar daca urasc ambuteiajele… conduc zilnic cel putin 70 de kilometri. Shmeny, se pun si politicienii?… sau e retorica intrebarea?

  22. Marian, te bagi la o intrecere cu Corse verzi intr-o zi cu soare? Te provoc, aruncand manusa😀

  23. – nu-mi place ca pierd vremea muncind enspe ore pe zi pt niste amarati de bani pe care-i sparg instant
    – nu-mi place frigul
    – nu-mi place ca imbatranesc si sunt atatea pe care nu le-am facut pe lumea asta😦

  24. bravo, puficaaaaaaaaaaaa
    punctul unu ma unge pe suflet. macar daca facea si noi operatii pe creier. sa avem si o parte caritabila in alea 25 de ore de munca zilnica.
    lucrurile alea pe care nu le-ai facut, ai vreme sa le faci. dar nu mai munci atat.

  25. De unde iei a doua Corsa verde?😀. Si cu trabanturi, cu orice. Si de ce neaparat soare? Nu vrei mai multa adrenalina?

  26. De la dealer, Marian🙂. Si nu, nu vreau cu trabanturi, ci cu Corse verzi! Ok…let it be a november rainy day! Monte Carlo? Sau Hungaroring?😀

  27. Defileul Oltului, cu multe tiruri venind de pe contrasens…😀 Daca merg la Monte Carlo prefer soarele si yahtul din rada portului decat sa alerg cu o corsa (o avea cineva asa ceva in orasul ala?🙂 ) pe strazile orasului

  28. si nu-mi place cand sunt nevoita sa car dupa una sau mai multe sacose!

Lasă un răspuns

