Obiecte favorite

Nu ma atasez de obiecte. Nu stiu ce revista de femei explica zilele trecute motivele pentru care ne lipim de unele lucruri materiale. Sentimental stuff, mi se par argumente fortate! Da, imi place telefonul mobil, din motive cat se poate de intemeiate. Dintre care cel mai evident ar fi ca telefonul mobil isi dovedeste utilitatea in aproape fiecare moment al zilei. Dar nu pot sa spun ca am facut vreo pasiune pentru vreun telefon sau pentru vreun pix sau pentru vreo perna sau pentru vreo telecomanda. Toate sunt la fel de bune!

Obiectul meu favorit este farul.

Un far imi este inutil. Toate farurile pe care le cunosc sunt suficient de indepartate de mine ca sa nu-mi fie utile in fiecare zi. Toate farurile pe care le cunosc, de fapt, aproape nu mai folosesc nimanui. Sunt vechi, nici macar nu sunt locuibile, sistemele de iluminare lasa, de cele mai multe ori, de dorit, iar vapoarele trag, de obicei, in alte porturi, mai moderne, unde casutele cu far si cu un mos care aprinde farul au devenit de multa vreme desuete.

In fiecare an, imi propun sa merg la farul aceal din drumul catre 2 Mai si Vama Veche. Nu ajung niciodata. Dar nici nu regret. E acolo undeva, sta si asteapta, nu am facut cunostinta, dar il cunosc foarte bine, asa mi se pare. E singur si inca nu am gasit o zi din viata mea ca sa i-o dedic. Cred ca si de asta imi place farul. Telefonul, de pilda, s-ar fi umplut de nervi daca l-as fi abandonat o zi intreaga.

Farul nu e demanding. E far.

5 comentarii

Filed under Uncategorized

5 responses to “Obiecte favorite

  1. socio

    Si mie-mi facea placere sa ma duc sa vad farul. Farul Constanta in meciurile cu Dinamo🙂
    Acum nici faru’ ala nu mai e ce-a fost…😦

  2. socio,
    stramuta-l. fa-l farul braila. la locuri noi, bafta noua. poate…

  3. the judge

    wow! ce coincidenta!😉

    si mie incepe sa-mi placa farul. farul away. chiar far far far away-ul! :twisteed:

  4. jimerino

    fair far.
    farul away e mai prost decat farul home. forza farul, ca sunt prietenii nostri.

  5. the judge

    ba far far far away-ul e cel mai bun. by far!

    forza farul! n-am nimic impotriva…

Lasă un răspuns

