Muppets

Imi amintesc casa de la Mizil, oraselul unde intr-o seara de vara a plouat cu broaste. A ridicat vantul iazul pe sus si l-a desertat pe tot in curtea noastra. Erau peste tot. Ochioase, bortoase, scarboase, imense, minuscule, socate ca s-au trezit intr-o gradina si nu printre nuferii lor. Au stat doua zile pana s-au prins ca stiu sa se retraga la garla. Doua zile am calcat printre Kermit si familia lui.

Tot la Mizil ne uitam la Muppets. Mi se parea ciudat show-ul acela. Aproape morbid, i-as fi spus, daca as fi cunoscut cuvantul la 5 sau 6 ani. Asta probabil din cauza respingerii mele aproape maladive fata de papusi – mi se par niste copii morti. Nu m-am jucat in viata mea cu papusi, ba chiar le tranteam cu capatana de pamant. Mi-era teama de ele, ca de niste cadavre. Muppets erau morti, dupa parerea mea, cu toate astea miscatori. De aici si curiozitatea fata de ei.

Oamenii mari radeau la Muppets. Ceea ce imi indica faptul ca Muppets nu ar fi tocmai pentru mucosi de varsta mea. Mi-era oarecum frica de Muppets, pentru ca nu imi erau dedicati in exclusivitate, asa, precum cei 101 Damatieni sau Goofy. Mi se pareau rautaciosi, urati, pe alocuri nu le intelegeam poantele. Dar ii sorbeam din ochi. Favoritul meu era Animal. Si o uram sincer pe Miss Piggy.

Muppets exista si azi. Iata cel mai enervant si mai amuzant lucru creat de ei, de curand: http://www.youtube.com/watch?v=EDFgtFXfnv0

Iar mosii carcotasi… Ne transformam toti in ei, chiar daca atunci ziceam: „Bai nene, da’ astia comenteaza chiar tot?” O sa incerc sa mai vizionez un show din Muppets, sa vad cum ma impresioneaza. Sa vad daca mi se mai par scary sau emancipati, asa cum mi se pareau atunci.

Inca se mai ascund, cred, in casa de la Mizil, in camera aceea micuta, cu usi batante, ca intr-un bar din Vestul Salbatic…

7 comentarii

Filed under Uncategorized

7 responses to “Muppets

  1. pisik musik

    la mizil cre ca nici broaste nu mai sunt.

  2. the judge

    am iubit muppets! abia asteptam sa vad!

    asta imi placea cel mai mult – faza cu harry belafonte

  3. the judge,
    it’s all coming back to me!🙂
    pisik musik,
    ba mai sunt! da’ s-au transformat in aligatori.

  4. the judge

    eooo eeeooooo😆😀

  5. hello , Olguta !!
    precis la 5, 6 ani Muppets nu te amuza .

    abia mai tarziu i-am apreciat si eu🙂

    j.

  6. gingav

    „Iar mosii carcotasi… Ne transformam toti in ei […] ”

    vezi, asta numesc eu evolutie! :))

    [ fara nici o insinuare ]

  7. gingav,
    pai si daca insinuai ceva🙂 nu se lipea de mine la faza asta.

Lasă un răspuns

