Fobii

Mi-e teama de singuratate.

Mi-e teama de boala.

Mi-e teama ca nu am suficienta incredere.

Mi-e teama de inaltime.

Mi-e teama de albine.

Mi-e teama de prostie.

Mi-e teama ca am sisteme (fizice putin) defecte.

Mi-e teama de ganduri negre.

Mi-e teama de vise urate.

Mi-e teama de dependenta.

Mi-e teama de impulsivitatea mea (dar imi place, asa ca o accept si o cresc :))

Mi-e teama de intoleranta.

Mi-e teama de falsele impacari.

Mi-e teama de flacari.

Mi-e teama de McDonald’s.

Mi-e teama ca nu o sa vad toata lumea.

Mi-e teama de voi.

23 comentarii

Filed under Uncategorized

23 responses to “Fobii

  1. the judge

    mai shmenoaico! tu n-ai auzit vorba aia cu „de ce ti-e teama, de aia nu scapi!”?

    mi-e teama de mine!😯

  2. mie exact de mine nu mi-e teama🙂

  3. the judge

    esti de invidiat atunci…😆

    eu imi fac mereu tot felul de surprize! care mai de care ma interesante…:mrgreen:😆😀

  4. the judge

    *mai😦

  5. si eu imi fac surprize, doar ca nu ma las niciodata coplesita🙂

  6. the judge

    nici eu nu ma las complesit. doar ca uneori ma surprind pe mine insumi…😆

  7. the judge

    mi-e teama ca am devenit ridicol…👿

  8. the man

    shmeny, aşa începe. întreab-o pe nora.

  9. the judge

    the man

    mi-e teama ca esti simpatic, omule😆😀😆

  10. Mi-e teama sa nu mai cresc🙂

  11. omulrau

    In legatura cu prostia, mi-e teama sa nu ne copleseasca numeric definitiv.

    Mie mi-e frica de intuneric, Ion Iliescu si Middlesbrough.🙂

  12. Pingback: Mi-e frica de… « Omul Rău | prostul nu râde, se supără

  13. Mi-e teamă de cheltuielile nerambursabile, făcute în interes de serviciu. La ora asta.

  14. nu mi-e teama de nimic , sant voinic si dau apa la …pitic🙂
    … oops , am zis o minciuna ;
    mi-e teama de intuneric , de drumul lung si….

  15. sunt convinsa ca nici eu nu le-am scris pe toate. dintre toate insa, mai reale sau mai metaforice, frica de inaltime este cea mai autentica si cea mai imbecila.

  16. :))

    nice…

    o generalizare se cuvine: mi-e teama de dumnezeu, fiindca lucreaza prin intermediari incompetenti (ref. distractia cu marius) si nu-si asuma nici o responsabilitate (vezi http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7673591.stm )

  17. gingav,
    senzational😀

  18. jimerino

    mi-e teama cand suna telefonul, nu cumva sa fie bancile.

  19. bancile suna si cand nu intarzii cu plata. sunt un fel de bau-bau anticipativ.

  20. a, si cand eram mica de tot, mi-era cel mai frica de faptul ca ar putea muri tata. asta era chestia cea mai teribila ca mi s-ar putea intampla. cinic vorbind, am scapat deja de cea mai mare grija a vietii mele😀

  21. Mie mi-e teama de oameni dragi. Azi mai mult ca niciodata…

  22. si mie, oana_anca, tot timpul. atat de mult incat uneori cred ca este o boala.

  23. Nu e boala, Oana. Se numeste simplu: dragoste.

Lasă un răspuns

