O lume infiintata direct cretina sau Lupul paznic la oi

Marian Dragulescu e un baiat talentat. Are medalii de tot felul. La gimnastica. Atat.

Marian Dragulescu este un bataus, un sot infidel, care stie, probabil, ca un sportiv ar trebui sa se poarte mai fain, dar, pur si simplu, nu se poate abtine. Un personaj despre care se vorbeste ca a pacalit, pentru motive care mie personal imi scapa, incredibil de multe femei. Un animalut scund, crescut pe bara fixa si pe calul cu manere (da, intentionat nu am pomenit aparatele la care el se descurca mai bine). Nearticulat, neconvingator, genul mitocanului care asculta manele de sub umbra stralucitoare a unei medalii. Aproape ca ma bucur cand Dragulescu rateaza, lucru care, la ultimele competitii majore, s-a intamplat din ce in ce mai des, in vreme ce alte sute de mii de oameni ofteaza din rapa rapei sufletului: „Ah, iar s-a pravalit Dragulescu precum sacul de cartofi cand se rupe remorca”. Da, ziceti ce vreti, sunt antiRomania, ma doare fix in cot!

Zilele trecute, Marian a batut-o pe Larissa. Cu doi „s”. Nevasta-sa. O femeie din aceeasi lume ca si el, de altfel. I-a invinetit felinarul stang, parca, printr-un procedeu imprumutat mai probabil de la Alina Dumitru. S-au si tiganit pe la televizor, ca Marian s-a masturbat, ca a mai batut-o, ca a mai parasit-o, ca a facut circ in fata celor doi plozi.

Azi, in ziare scrie ca Marian Dragulescu e parte implicata in campania de lupta impotriva violentei in familie. Ba, du-te dracu’! Si cam cum lupti, tu, ma, shaolin-provoaca-ninja, impotriva chestiei asteia pe care tu, de fapt, o consideri normala si practicabila la liber? Te duci din usa in usa si le arati masculilor cum se face? Cum se pastreaza familia fara violenta?

Auzi, saltimbancu’, fa o tumba departe! Si cazi in cap, din partea mea! Mars!

36 comentarii

Din categoria Uncategorized

36 de răspunsuri la „O lume infiintata direct cretina sau Lupul paznic la oi

  1. Pe asta nu o stiam! Tocmai pe asta l-au gasit sa reprezinte o asa campanie? 😆
    Sau acu’ incearca sa arate ca-i pare rau pentru ceea ce a facut?

  2. mara,
    incearca-nu-ncearca, mai de cacat se face! Si Marcel Popescu, seful de la Dinamo, care voia sa-i faca statuie in fata stadionului, alaturi de cea a lui Patzaichin, care, subliniez, este inca in viata…

  3. Da, de acord cu tine!
    Din punct de vedere sportiv nu comentez, desi ar fi si aici cate ceva, dar in rest e de no comment!

  4. mara,
    din punct de vedere sportiv, pot sa mai comentez eu! e un increzut nesimtit care se crede invincibil. de-aici si lipsa rezultatelor in ultima vreme! nu este cel mai bun, dar nu vrea sa priceapa.

  5. Si off-topic: Iar a comis-o Zapata!

  6. hai ma cai e vreme pentru redresare 🙂

  7. Daaa! Poate sa jucam noi! Iar joaca ca niste cizme!

  8. cronicaru

    🙂 betoana scriere. multam.
    daca aveai si calitatea de a nu fi femeie si sa-i ridici soclu nevestei cu ochiu-nvinetit eram de acord cu tine in totalitate. ce dreaq, amandoi sunt niste manelari penibili. unul cu ceva merite sportive

  9. omulrau

    Nu prind GSP TV, dar daca nu egaleaza macar Steaua, imi dau foc la blog.

    Despre Marian Dragulescu, asta e pana la urma. Ce a fost facut rau nu se mai poate reface asa usor. E pacat ca nu facem distinctie intre om si sportiv. Ma rog, un subiect de 2 lei care face insa furori la televiziuni ca OTV…

  10. cronicaru,
    nu i-am ridicat nicio statuie micutei sotii. sunt de acord cu tine si in general cine se aseamana se aduna. dar mersi ca ai venit pe blog 🙂

  11. omulrau,
    nu, nu mai fac diferenta intre om si sportiv. a fost mare campion de gimnastica. acum e campion la arte martiale in-house.

  12. Si s-a terminat 2-0! 😆

  13. cra

    n-am lipsit, shmeny

  14. 🙂 am avut io o banuiala. da’ ma gandeam mai mult la marius sau florique 🙂

  15. Bine, Onila!
    Astept articolul in GSP 😀

  16. e o varianta light in gsp. deja mi-am luat vreo 4 kilometri de muie de la toti nefututii si de la toti oligofreni. desigur, am si aparatori 🙂

  17. surferb

    shmeny
    nu le purta pica la oligofrenii aia, is batuti de soarta destul… vai de capu lor de tristi.

  18. cronicare, daca te semnezi cu cra, o sa incepi sa fii confundat cu frate-tu, care are obiceiul sa isi lase semnatura „cioara” :)) Iar eu cand scriu, scriu asumat 🙂 apropo de cele de mai sus. Asta e mesaj de neinteles pentru restu :), da’ las ca intelege shmeny :))Sau, ma rog, sper ca se intelege si ca raceala nu mi-a pus stapanire (inca) pe creier :(( Si da… despre ce era vorba? Nevasta-sa e o mahalagioaica. Bine, asta nu scuza faptul ca a fost bumbacita, dar e o mahalagioaca. Atat am vrut sa spun. Ah, si-am mai vrut sa spun ceva. Ca imi vine sa ii trag un pumn lui dragulescu pentru ce-a facut, dar in fundu’ sufletului, io zic mersi c-a existat in lumea sportiva si ca mi-a luat si mie un autograf (cu dedicatie!) de la nemov (alexei nemov) si de la bondarenko (alexei bondarenko), la un moment dat in viata asta.. 🙂

  19. florentina,
    nimeni nu poate sa faca toate relele din lume 🙂 a facut el si bune.

  20. Io am suferit ca un copil pentru căzătura lui de la Atena. Şi pentru aia de la Beijing. Nici nu ştiu pentru care mai mult. Nici nu m-a interesant cum îl cheamă, putea să-l cheme Moş Crăciun şi să aibă 200 de kg, nu vroiam decât să aud imnul României. Aşa-s patriotismele astea, patetice.
    Pentru ce a făcut, însă, mi-e jenă. Nici greaţă, nici revoltă, nici nimic. Jenă. Poţi fi şi campion, şi fără caracter?
    O firimitură de caracter a avut, totuşi, pentru că a recunoscut totul din primul moment.
    Cred că aş fi preferat, din instinct de conservare (a percepţiei asupra valorilor) să nu fi aflat niciodată.

  21. adela,
    a mai facut din astea. pe mine nu m-a uimit atat ce a facut el, cat desteptii care l-au implicat in campania impotriva violentei in familie. chiar nu gaseau pe altcineva?

  22. N`ai inteles nimic, shmeny. Omu nu bate covoare! Asta inseamna stop violentei in familie:P

  23. Catalin,
    da 😀 sa vezi insa ce injuraturi mi-am luat pe varianta soft, aparuta in ziar. aia baieti 🙂

  24. andries! mario!

    unde esti?

    plange marean!

  25. Ce inseamna varianta soft? Da link:) Promit sa nu injur:))

  26. Eh, da-i dracu:). Intai sa invete sa scrie, apoi sa injure pe forumuri/bloguri. Ce-mi plac mie astia…. Auzi, da pe gsp nu se modereaza comentariile? Pe criterii gramaticale, asa ar fi frumos:) …

    Ah, one more thing.. I hate gsp:((

  27. Eh, da-i dracu:). Intai sa invete sa scrie, apoi sa injure pe forumuri/bloguri. Ce-mi plac mie astia…. Auzi, da pe gsp nu se modereaza comentariile? Pe criterii gramaticale, asa ar fi frumos:) …

    WTF, „Postezi comentarii prea repede. Ia-o mai încet.”

  28. Catalin,
    nu stiu cat timp au sa modereze comentariile. Pe mine nu ma deranjeaza ca ma injura niste oameni care nu se recomanda si pe care nu stiu de unde sa-i iau. e foarte simplu sa intri drept „anonymous” si sa urli mascari. si daca s-ar modera comentariile dupa criterii gramaticale, cam cate comentarii crezi ca ar mai ramane, mai ales pe publicatii legate de sport?

  29. Scuze pentru postul dublu.

    N-ai cu cine dom’le, n-ai cu cine:)
    Niste tzarani..

  30. Oana, sorry, dar nu ma pot abtine citind mai sus „si daca s-ar modera comentariile dupa criterii gramaticale, cam cate comentarii crezi ca ar mai ramane, mai ales pe publicatii legate de sport?”: asta-i publicul tinta pentru care asudati tu si aia tzshpe jurnalisti sportivi din Romanica? Cum e sa stii ca scrii despre agramati, violenti, balbaiti (asa-zisii sportivi) pentru niste agramati, violenti verbal si balbaiti chiar si-n scris?

  31. Mult mai bun decat cel soft. Asta trebuia sa-l publici.

  32. pin,
    asa am vrut initial. nu am voie totusi sa jignesc. iar eu aici, deliberat, jignesc.

  33. shmeny
    Pai puteai sa scoti nearticulat si sa te interesezi daca asculta intr-adevar manele. Restul reprezinta o realitate. De jignit, s-a jignit singur. 😐

Lasă un răspuns

