I put my hand on my gun…

Am manusi din acelea cu aerisire. Azi le-am purtat pentru prima data, pentru ca s-a racit vremea. Pe drum inspre metrou, intre somn, raceala si realitate, tineam intr-o mana inmanusata telefonul. Si atunci mi-a venit ideea.

Ca manusile mele ascund amprentele. Ca asasinii tin sa ascunda amprentele. Ca daca tii un telefon intr-o manusa, pe o strada aglomerata, ai putea la fel de bine sa maschezi o arma. Si apoi, am ridicat treptat telefonul si am inceput sa ma joc. Sa-mi aleg tinte, oameni din tramvaie, pietoni, politisti, vanzatori la tarabe, caini vagabonzi. Nu m-ar fi vazut nimeni cand as fi apasat. Am indreptat „pistolul” catre victima, am zis in soapta „bang” si nu m-a observat nimeni. Apoi m-am prins ca, asa cum eu „trag” in unii, si altii ma pot vana. Si am continuat jocul. Am ridicat privirea catre acoperisuri (pentru sniperi) si am incercat sa descopar si alte cotloane unde cineva si-ar putea face ascunzis.

Apoi m-am intrebat cat dracu’ as cere cuiva pentru a lua o viata. Nu am ajuns la nicio concluzie. Serviciile mele nu au pret :D. Inca. Daca imi place de client (uite cum incep sa vorbesc precum curvette), primul job il fac pe gratis. Apoi, suma va creste pentru ca va trebui sa-mi extind colectia de manusi. Si de „piese”.

Nu voi avea decat arme de foc. Inclusiv grenade. Cutite sau sabii nu. Un asasin platit care se respecta nu se murdareste niciodata. Nici macar pe manusi.

In viata mea, am avut o singura tentativa autentica de asasinat. Am vrut sa-l injunghii pe tata in vacanta de vara 9-10, pentru ca voia sa ma duca la spital. La Grigore Alexandrescu, nu la 9. Incercarea a esuat lamentabil; taica-miu a prins asasinul si i-a carpit doua rasunatoare perechi de palme. Apoi m-a dus la spital, m-a operat un medic frumusel pe care il chema Magellan si mi-a salvat degetul mic, infectat pana la os.

Apoi, mai tarziu in viata, am vrut sa-l ucid cu o furca mica pe tiganul care a spart usa si a intrat peste noi la Snagov. Ar fi fost legitima aparare. Dar tot nu am fost in stare. Si am mai promis catorva persoane ca le strang de gat. Dar nici macar nu am incercat. Uneori regret profund! E un nodulet mic sub barba despre care cred ca scoate un sunet fascinant cand crapa. Asa, cum fac capsele de la manusile mele de hitman, cand le dau jos si le arunc pe masa.

33 comentarii

Din categoria Uncategorized

33 de răspunsuri la „I put my hand on my gun…

  1. OK…. this was scary… Si totusi interesant.

    Eu nu-mi aduc aminte sa fi vrut vreodata cu adevarat sa ucid pe cineva. Dar asta doar pt ca am o memorie varza:P

    Încearcă Assasin’s Creed, poate-ţi mai potoleşti pofta. Really… Try it.

  2. Catalin,
    pai nu e chiar o pofta. m-am jucat. dar am ajuns la concluzia ca, daca esti in stare sa omori, asta este cea mai simpla meserie din lume.

  3. pisik musik

    daca faci 15-20 sedinte de tir cu arme neletale si letale….crede`ma ca nu te mai trece nici joaca…o bila de cauciuc intra intr`o pulpa de porc cca 21 cm trasa de la 8-9 m

    succes oricum !

  4. ce-aveti ma? 😀
    nu ma apuc de omorat oameni. nu fac niciun curs de tir. m-am jucat. mi-am imaginat.

  5. shmeny
    Stim ca uneori minti. 😉
    De ce nu ne lasi sa alegem noi cand? 😀

  6. pisik musik

    pai imagineaza`ti ca o bila de cauciuc intra 21….

  7. pin,
    pai nici acum nu stii daca mint sau nu. 🙂

  8. pisik musik

    Early one morning
    With time to kill
    I borrowed Jebb’s rifle
    And sat on a hill
    I saw a lone rider
    Crossing the plain
    I drew a bead on him
    To practice my aim

    My brother’s rifle
    Went of in my hand
    A shot rang out
    Across the land
    The horse, he kept running
    The rider was dead
    I hung my head
    I hung my head

    I set off running
    To wake from the dream
    My brother’s rifle
    Went into the sheen
    I kept on running
    Into the south lands
    That’s where they found me
    My head and my hands

    The sheriff he asked me
    Why had I run
    And then it came to me
    Just what I had done
    And all for no reason
    Just one peace of lead
    I hung my head
    I hung my head

    Here in the court house
    The whole town was there
    I see the judge
    High up in the chair
    Explain to the court room
    What went through you mind
    And we’ll ask the jury
    What verdict they find

    I felt the power
    Of death over life
    I orphaned his children
    I widowed his wife
    I begged their forgiveness
    I wish I was dead
    I hung my head
    I hung my head

    I hung my head
    I hung my head

    Early one morning
    With time to kill
    I see the gallows
    Up on a hill
    And out in the distance
    A trick of the brain
    I see a lone rider
    Crossing the plain

    And he’d come to fetch me
    To see what they’d done
    And we’d ride together
    To kingdom come
    I prayed for god’s mercy
    For soon I’d be dead
    I hung my head
    I hung my head

    I hung my head
    I hung my head

  9. pin,
    la subiectul asta da, conteaza, e chiar vital, ca sa zic asa.
    pisik musik,
    mersi pentru cantare.

  10. eu am vrut sa il ucid pe iliescu. era primul pas in cariera mea de revolutionar-ceguevar. dupa aceea totul ar fi fost simplu, viata mea profesionala ar fi fost simpla: as fi scris carti de how to, as fi avut discipoli. ba chiar poate as fi aparut la tv …

  11. Gia

    se numeste paranoia :))

    glumesc, si eu am avut cateva tentative autentice esuate din cauza ca obiectul asasinatului erau persoane de sex masculin, prea puternice fizic. aici nu glumesc, da rad :))

    diana: :))

  12. diana,
    stiu ca si poezia ta parca era revolutionar-antirevolutie si antiBunicuta. dar imi place. asa trebuie sa-ti urmezi visul, in acest caz victima. 🙂

  13. wowww, pisi ! ce ganduri iti trec prin …manusi.. doar cand le faci ” pac „:)
    hai la poligon sa te fac PRO !
    I shot the sheriff….. 🙂
    http://de.youtube.com/watch?v=OlQYhdql3xc

  14. Alo, domnişoara Carla Şacala, nu te cunosc nu mă cunoşti, dau 48 de euro şi o şapcă PSD dacă mă scapi de cocoşul vecinilor care îmi chirăie creiereii în fiecare dimineaţă la 4. Voi, restul, care vă fâţâiţi pe aici, mucles, nu aţi văzut, auzit nimic.

  15. co2day,
    ma tem ca de job-uri care privesc necuvantatoarele (desi cocosul numai necuvantator nu poate fi considerat) se ocupa ucenicii mei. eu nu pot sa ucidizez animalute/pasarici. dar ofera si tu macar un joben si ne intelegem.

  16. Măcar o micuţă grenadă în coteţ, o lunetare între ochii ăia şaşii de galinaceu dus cu sorcova, o râmă otrăvită, ceva. Jobenul trebuie să îl recuperez de la bunicu, că l-au îngropat cu el, deci mai durează vre-o două zile.

  17. co2day,
    😀 bine ma grenada merge. si da-l naibii de joben. lasa-l acolo unde!

  18. Străine samurai, familia mea îţi va fi etern recunoscătoare.

  19. da! sa-l reducem la tacere pe inaripat! sa-i fie ciorba usoara!

  20. După grenadă nu ştiu ce ciorbă mai rămâne din el.

  21. mai taiam unul, sa sarbatorim.

  22. Aşa e, prima crimă e cea mai grea, că pe urmă cerul e limita.

  23. da’ de unde stii tu ca e prima? 😀

  24. Prima la necuvântătoare. Apoi deschidem un abator.

  25. si ia uite afacerea mult gandita…

  26. Gia

    pisica mea motorash, dupa ce s-a frecat in toate pozitiile erotice de covor si dupa ce a facut sex cu perdeaua, nu a mai rezistat si s-a aruncat de la balcon.

    nu am mai vazut-o de atunci 😐

  27. ma gandesc aproape zilnic cum ar fi sa omor pe cineva…modul in care operez aceste tentative imaginare sunt dintre cele mai diverse, insa la un moment dat, trebuie sa recunosc ca situatia m-a prins mai mult decat trebuia si am aruncat cuiva cu o scrumiera de piatra in cap…copci, fire, sange, mizerii de genu asta au urmat inevitabil…
    am mai avut o tentativa cand am pocnit pe cineva cu cheile bagate intre degete peste mecla.
    jur ca persoanele si-o meritau cu varf si indesat si chiar m-am simtit foarte bine.
    go mindless violence – e beton jocu.

  28. rautateaplace,
    cred ca oricine se gandeste la asta macar o data in viata. e chestiune de instinct. dar vad ca tu esti mai indraznet, ai incercat niste lucruri 🙂

  29. da, cum s-ar spune la stiri, au fost cazuri izolate si sunt deja istorie…insa am ramas cu visele…offf, viseeleee…si vai cati sunt pe lista!!! 😀

  30. la mine e simplu, rautateaplace. daca nu pot sa-i asasinez, ii elimin, facandu-i asa sa nu mai existe.

Lasă un răspuns

