Desi poate parea, acesta nu este un material publicitar (Hossu, scoate banii!)

Eu cred ca sunt mai batrana decat sunt. Sau decat scrie in buletin. Somehow, nu-mi ies la socoteala noptile si anii cheltuiti prin diverse baruri – caci asa sunt eu, o fiinta slaba, superficiala si betivana. Mi se pare ca am contribuit financiar si social la dezvoltarea unor localuri mai mult decat as fi putut-o face si daca aveam contract.

Au fost foarte, foarte multe localuri bucurestene prin care mi-am facut veacul weekenduri de-a randul si nu numai. Atat de multe ca mi se pare ca nu am avut viata cate nopti dansate pe masa sau baute sub masa.

Si toate astea, culmea, s-au intamplat dupa varsta de 25 de ani, nicidecum inainte, cand stateam mai mult pe langa casa omului si ma pregateam intens sa devin o nevasta dedicata. Ceea ce nu s-a intamplat.

Am rememorat de curand toate locurile mele de pierzanie. Repet: sunt foarte multe.

In Sport Spirit stateam si cate trei zile. Aveam haine de schimb lasate acolo. Asta era prin 2000-2001. Era o pestera blestemata, pentru ca acolo, atunci, ca si acum, nu se poate sa nu calci fara sa te izbesti de un cunoscut. Ramaneai cu respectivul/respectiva la o bere miercuri si mai ajungeai acasa sambata dimineata. Dupa vreun an de domiciliu stramutat in SS, m-am hotarat ca am o dependenta si m-am rupt voit. Merg si acum acolo. Saptamana trecuta, de exemplu, am fost de trei ori.

A mai existat Union Jack. Aici se dansa. Il cunosteam pe patron si atmosfera era misto. Union Jack era un club cu design de submarin, undeva la Piata Kogalniceanu. Nu mai exista de multa vreme. Nu am plecat de acolo niciodata mai devreme de ora 5:30 dimineata.

Q Pub era locul unde dansam pe mese si unde prietena mea Oana agata barbati pentru mine. De aici plecam toti asa de beti incat unul dintre amici a reusit performanta de a infige masina de doua ori in acelasi stalp. Angels era de fite, dar am reusit sa-l circarim si pe ala. Angels pentru mine inseamna Campari Orange.

White Horse era varianta de lux a lui Sport Spirit. Pe atunci, stateam pe aceeasi strada cu White Horse; invariabil, drumul catre pat trecea prin WH.

Inainte de astea, au fost Web si Tipsy.

Nu mai vorbesc de Club A si, mai tarziu, pe acelasi gen, El Comandante, Vama Veche si Stuf.

Pentru scurta vreme, Jack.

Acum nu mai am un loc pe care sa-l calaresc asa grav. In afara de Sport Spirit. Pot spune ca-mi lipseste, uneori, genul acesta frivol de apartenenta. Vreau sa am masa mea rezervata pe viata intr-o carciuma.

32 comentarii

Filed under Uncategorized

32 responses to “Desi poate parea, acesta nu este un material publicitar (Hossu, scoate banii!)

  1. te inteleg. PERFECT. cum esti tu cu barurile, asa sunt si eu cu cofetariile…

    intr-o perioada luam trenul pana la brasov doar pentru a-mi lua prajituri de la vatra ardealului. in zilele bune bag si juma de kil de bomboane. dupa ce am citit cartea lui james frey despre dependenta de droguri & sevraj „o mie de farame” am avut un vis asemanator celui pe care l-a avut personajul. insa in loc sa visez droguri am visat ca pradez o cofetarie si ca ma imbub chiar acolo, la locul faptei cu dulciuri.

    [P.S. cred ca te-ai maturizat, shmeny. e timpul sa ai propriul tau bar pe care sa il numesti, duios, „acasa”…]

  2. eu cred ca biletul de tren pana la brasov este mai ieftin decat un sfert de prajitura de la vatra ardealului.
    io cred ca acolo e patron un nene care face experimente pe buzunarele oamenilor. acum doi ani in iarna era 2 milioane kilu’ de fondante…

  3. observati cate cred eu si ce bine am parerile insurubate in capatzana…

  4. jimerino

    si uite cum revenim la o intrebare pe care eu am pus-o demultȘ cat valoreaza o bomboana? 😀

  5. eu cred ca domnu patron e un tip slab care gesticuleaza fin. si care are o sotie grasa. dar se poate sa ma insel, bine – inteles.
    m-am pacalit 1 data cu bezelele alea. ale naibii de grele sunt. am dat 200 de mii pe o bezea🙂 mare cat inima mea

  6. acolo o bomboana valoreaza cat o zi la schi.
    va fac io bezele gratis. cu ciocolata. de indata ce-mi cumpar aragaz cu cuptor.

  7. jimerino

    dar doua zile de schi ar da cineva?

  8. nuuuuuuuuu. sunt scumpe rau😀

  9. Eu daca in Bucuresti n-avem un local preferat, am ajuns sa am in Dublin. Se numeste Flannagan’s, e, EVIDENT, un pub si e in buricul tirgului. Acolo au cele mai gustoase pinturi din lume. Acolo dau cu placere maxima 5,20 euro pe o „blonda”.

  10. shmeny: hai sa ne asociem! eu am un aragaz cu cuptor. dar nu am gaze. ce zici?
    hai sa ne amintim care e rostul si menirea femeii pe pamant! hai sa lasam ambitiile profesionale! hai sa ne intoarcem la… SIMPLITATE!

  11. [ bezelele sunt simplu de facut, nu?
    ca dc nu, eu raman la logica … ]

  12. da, simplu. adica pentru mine greu.

  13. si eu am crescut in baruri, aveam unul al meu in care am stat de la 14 ani pana acuma, uneori cateva zile si cunosteam toata lumea. apoi s-a facut bar deasupra si am ajuns eu dupa pult ( ca tot eram in zona :)) ), era al unor prieteni. acolo am pus muzica sambetele de am umplut pana la refuz si am indopat lumea cu bere si diferite bauturi speciale facute amatoreste. acuma am altele cand merg in arad (de fapt toate is ale mele, acolo ma simt cel mai bine din lume), da pe aici nu prea merg. si mi-e dor si mie de un bar al meu. macar de weekend😦

  14. si nu ne zici cum a fost in concediu!??

  15. cristi,
    acolo ar fi ideal pentru bine. traiesti in tara cu genul meu de baruri🙂 si de booz
    gia,
    nu se poate sa nu gasesti un bar la paris. un restaurant ferchezuit, un club. cred ca sunt fermecatoare.
    catalin,
    a fost asa de fascinant incat parca nu stiu de unde s-o apuc. in plus, astept niste poze ca sa ilustrez. ca aparatul meu s-a stricat in ziua a treia si am mai multe poze de la zoo.

  16. camelguilde

    Diana & Shmeny: Ma luati si pe mine in asociatia vostra? Eu vin cu gazul care lipseste. Imi populeaza de la o vreme incoace garsoniera, infiltrandu-se pe negandite printr-o fisura ce nici un mester nu reuseste sa o astupe🙂.

  17. camelguilde,
    cum sa nu? the more, the merrier🙂

  18. Si apoi ne trimiteti tuturor bezele?😉

  19. da, sunt fermecatoare, da n-ai cu cine :)) nu e acelasi lucru

  20. pin,
    daca le da diana. io mai pot sa renunt la dulciuri. ea nu!
    gia,
    hai ma! nu cred ca nu-ti poti gasi macar niste prieteni de pahar. nu zice nimeni sa fie ca aia de acasa. asta nu se poate, am convenit asupra acestui subiect in mai multe cercuri de mai multa vreme. dar niste „unii” cu care sa vorbesti si sa razi nitel…

  21. asta nici nu mai povestesc, ca nu sunt ca si cei de acasa, bineinteles sunt oameni cu care sa vorbesti sa razi, dar pur si simplu nu are nici un hai. de romani nici nu pomenesc. majoritatea romanilor din paris sunt oameni la care daca le spui o gluma se sperie.

  22. gia,
    lasa-i pe romani. ia-i pe sud-americani, de exemplu.

  23. ai vazut maimutza albinoasa?:))
    eu n`am fost la zoo..

  24. cred ca asta e cursul firesc🙂
    astia dependentii de stat p-afara ne dorim o crasma personala unde sa fim nevoiti a petrece timpul, fara sa dam socoteala din pricina de varsta.
    io la fel am avut locuri unde-am bantuit cu rigurozitate obsesiva. in ordine invers cronologica: barfly, que pasa (thanks Ralu), motoare, stuf pe plaja din vama veche, wave 84, sofia, don pedro..si inca unele pe care le-am uitat pur si simplu

  25. catalin,
    am vazut-o in poze. fulg de nea, parca asa o cheama, nu?🙂
    pufica,
    luati aminte aici, ca vorbeste glasul experientei. din pacate da, asta tine de varsta. copiii de varsta mea au copii, iar din generatiile next nu am gasit pe nimeni care sa se distreze cum ne indixtram noi. nostalgii, maica!

  26. si iata ce mai cauta lumea pe net de ajunge la mine pe blog. sunteti pregatiti? iata:
    blonda care nu stie sa aprinda aragazu’
    asa tovarase! nici nu puteai nimeri mai corect🙂

  27. jimerino

    pe gard la shell se pune?

  28. pe mine ma cautau, eu pana acuma doua luni nu stiam si mi-era frica :)))

    m-or chemat azi baietii la bere, de fapt cred ca vroiau sa profite financiar or smt, ceva clar vroiau ca am auzit si nu nu era sex :)) deci ramane bani, tigari, a se completa lista

  29. jim,
    se pune
    gia,
    da’ profita si tu de ei. cred in orice relatie unii profitam de altii. da-le tigari, poate te vor aprecia sooner or later pentru asta.

  30. hahah,da tu de ce crezi ca glumesc cu asta. ma stiu toti ca le dau tuturor de toate :)) sunt furnizoru de tigari al grupei

  31. jimerino

    de-ar avea lumea iarba cate tigari da gia….
    si de-ar fi ca ala care-ar avea-o sa fie la fel de mana larga…

  32. in fine. le-as da cate tigari vor daca as gasi unu/una normal(a) de iesit. deocamdata chestiile astea sunt foarte rare.

Lasă un răspuns

