Paradox

Sunt cunoscuta pentru faptul ca, in ciuda aiurelii si a plutirii mele permanente, NU pierd bani si NU sparg farfurii.

E adevarat ca nici nu prea gasesc lovele din senin si nici la jocurile de noroc nu am noroc, mai ales pentru ca nu le practic.

In schimb, SPARG BANI cu viteza gandului. Si, culmea, PIERD farfurii. Farfuriile mele se imputineaza. Cred ca unele au zburat pe geam, in timpul tentativei de a scutura fata de masa. Si cutitele dispar. Si linguritele.

Azi am avut totusi senzatia ca am pierdut 50 RON din portofel. Nu stiu ce sa mai cred… Sunt confuza.

20 comentarii

Filed under Uncategorized

20 responses to “Paradox

  1. Ciudat… Daca disparea portofelul cu totul, mai intelegeam. Sigur nu au disparut prin vreuna din carciumile enumerate in postul precedent?😀

  2. degeaba, nu stiu ce s-a intamplat cu ei sau daca au existat si in portofelul rel, nu doar in cel imaginar. e o faza din acelea ciudate, cand nu stii sigur daca ai avut sau nu banii.

  3. tankistu

    shemeny
    nu mai lasa portofelul la vedere. sau cel putin nu la vederea lui J.🙂

  4. tank,
    vorbesti tu care, cu portofelul tau, fascinai populatia de culoare din plaza de catalunya.

  5. Pisik musik

    Ira s`a dus la motani cu 50 RON

  6. nu s-a dus. am avut senzatia ca i-am vazut in taxi, iar apoi, dupa ce m-am dat jos, nu i-am mai vazut. or fi cazut in taxi…

  7. tankistu

    shmeny
    nu fi rea. poate ii eram doar simpatic.

  8. tank,
    dar nu sunt rea. si nici nu zic ca nu ii erai simpatic. doar ca portofelul era puuuuuuuuuuuutin mai simpatic decat erai tu.

  9. tankistu

    eram cel mai simpatic la ora aia.🙂 🙂 bine ca nu mai exista filmuletul cu cercul. va ramane un mister pt omenire la fel ca moartea lui JFK.

  10. ba pentru noi nu va ramane😀

  11. tankistu

    ma refeream la plebe. voi sunteti norocosii. alesii. voi ati gustat din ambrozie. 🙂

  12. jimerino

    a, in ambrozie. da, in ambrozie e bergenbier. n-am mai baut de mult pe acolo, avem o datorie de vreo 2 milioane veche de vreo doi ani pe care am omis sa o platim. chiar si dupa ce ni s-a atras atentia de vreo 6 ori si am fost dati afara de vreo 3…

  13. las ca eu am pierdut 120 de euro de la lucru. i-am pus pe masa si cred ca i-a luat cineva :))
    am zis ca nu ii dau inapoi fara raport de la politie. sefu nu o vrut sa faca. m-am scos

  14. Nu dispera! Eu imi pierd cheile de la masina ZILNIC! Bine, dupa 20 minute de cautari febrile, le regasesc. :))

  15. Maggot

    cu paradoaxele astea nu m_am impacat niciodata.am fost bantuit de ele 😀

  16. Maggot

    nu sare nimeni?😀

  17. Laura,
    nu disper🙂 eu de obicei ratacesc telefonul.
    Maggot,
    unde dracu’ sa sarim, ca e prea dimineata!

  18. stii care-i numarul meu de circ cu care am rama celebra printre preiteni?

    era dupa o masa. si am luat fata de masa. pentru a o scutura. fara sa vad ca intre faldurile ei se mai gaseau diverse. m-am aplecat peste balcon si-am fluturat-o. cand ce sa vezi incep sa pice: un codru de paine, 2 servetele si un cutit. care a poposit la 10 cm de un domn ce se plimba pe strada. tipul a ramas uimit!

    am amutit. in jur tacere.

    si apoi chicote de ras.

Lasă un răspuns

