Diverse vs. nesimtire

Nepasarea se manifesta cand ne postam in usile metroului la urcare. Nesimtire este cand le incercuim si spunem: „Uite-i si pe astia care coboara, se misca precum melcii schiopi!”

Prostia apare cand parcam gresit in fata masinii de Politie. Nesimtirea – atunci blocam masina Ambulantei. Eventual in mers.

Curiozitatea intervine atunci cand cautam pe google numele cuiva combinat cu altcineva, pentru a afla mai multe amanunte. Nesimtire se numeste declararea acestui fapt in public, in fata perechii celui/cele googalit/e pe Internet.

Mi se pare solitudine asumata sa alegi sa-ti traiesti viata pe bloguri. Cred ca este nesimtire sa iesi ocazional de acolo si sa crezi ca stii mai bine decat oricine ce se petrece in viata reala.

33 comentarii

Filed under Uncategorized

33 responses to “Diverse vs. nesimtire

  1. In viata sunt atatea nuantari, atatea subtilitai precum cele descrise de mai jos. Realitatea este ca multi nu pot face diferenta intre ele, ca nu pot intelege unde e limita intre una si cealalta…

  2. Laura,
    mai grav e cand le fac si chiar isi dau seama ca le fac.

  3. jimerino

    cele enumerate sunt mai sus. sau cineva are camera invers…

  4. Oops! Graba strica treaba! Si sa raspunzi simultan, mai multor persoane, la fel. Reiau:

    „In viata sunt atatea nuantari, atatea subtilitati precum cele descrise de tine mai sus. Realitatea este ca multi nu pot face diferenta intre ele, ca nu pot intelege unde e limita intre una si cealalta…”

    Multumesc, jimerino.

    @shmeny: Atunci nu se mai cheama doar nesimtire sau doar prostie. Se cheama nesimtire SI rautate.

  5. krakilla

    eu am vrut sa spun, da’ dadeam impresia ca sunt nesimtit… asa ca l-am lasat pe Jim. in privinta lui, nu exista urme de indoiala.

  6. krakilla,
    mai exact, ce sa spui?🙂

  7. Ca eu am batut campii!🙂 Si recitind ce am scris, tot am mai gresit ceva, da’ nu mai corectez! Oricum doar linii si semne vad in fata ochilor, de la minunatele schite de decor ce le-am lucrat azi-noapte… pana azi-dimineata.🙂

  8. jimerino

    iete la krakilla, miroase sange si imediat apare. vultur! hiena! rechin pitic!

  9. asta am vrut sa zic si eu, dar apoi m-am gandit, ca un bun crestin, ca nu-l pot judeca pe krakilla, pentru ca nu-l cunosc :)) decat din povesti

  10. krakilla

    sange? unde? scandal? ma bag!

  11. jimerino

    asta e scandal d-ala de duminica, crestinesc. cu „duca-se pe pustii” etc. nici lanturi n-au.

  12. tankistu

    eu iar cred ca am inteles ceva. de fapt sunt convins ca am inteles. deci cu siguranta e vorba de altceva.

  13. jimerino

    diferenta dintre mov si lila ai ginit-o?

  14. tankistu

    eu cu mine ???? doar atit ??? inainte eram mai multi. oare ma vindec ???

  15. simpatici sînt cei pe care îi auzi pe la uşi cînd toată lumea e înghesuită: hai ma sus că se poate😛

    sau atunci cînd zici că trece diavolul tazmanian pe lîngă tine…normal, nu era decît o simplă persoană care văzuse un loc liber🙂

  16. Offtopic rau de tot. Sau nu. Mi-ai trimis un mail in care crezi ca eu sunt click-below-to-see-what? Sau e un spam nesimtit? Mda, pare-se ca sunt totusi ontopic.🙂

  17. pin: pe mine shmeny ma crede hot.
    iar eu i-as fi trimis la randul meu un raspuns insa nu ma lasau sa aleg decat o singura eticheta. si as fi vrut sa ii spun ca este charming si witty si such-a-nice-person si ca are ochi frumosi si ca e o aiurita tres capabila de seriozitate si atatea si atatea. dar nu m-au lasat

    pin, pe mine shmeny ma crede hot…
    🙂

  18. jim & co: v-ati mutat aici, mah?

    @shmeny: cine`si traieste bre viata pe bloguri?

  19. krakilla

    am eu impresia sau cineva m-a numit „& co”? EU, & co? Poate se referea la tank, ma duc sa-mi dau cu niste apa pe fata…

  20. baaaaaaaaaaaa
    sa va povestesc faza cu tag me hot😀
    cu scuzele de rigoare ca v-am facut hot pe toti… acum 2 seri, o amica imi trimite un tag din asta spunandu-mi ca sunt serious. ma rog, parerea ei! eu am dorit sa ii trimit ei un raspuns. din greseala am dat ok la toata lista de mail. asa ca nu numai pinguilde, diana, jim si otilia badescu sunt hot. au primit acelasi calificativ si catalin tolontan, hr-ul lui leo burnett, precum si persoane cu care nu mai aveam in plan sa vorbesc vreodata.

  21. catalin,
    mama, da cati sunt care traiesc numai pe bloguri. daca ii scoti de-acolo, le-ai luat oxigenul.

  22. tankistu

    da mah…da se numesc bloggari profesionisti !!!

  23. tankistu

    shmeny
    deci cu tolontan a ramas cum ai stabilit ??? 🙂

  24. gingav

    am si eu o intrebare, pe dinafara mesajului in circuit inchis din blogul de fata: ce-nseamna „viata reala”?

    si de fapt mai am una: ce-nseamna „sa-ti traiesti viata pe bloguri”?

    daaaa… stiu: acum te provoc la despicat firu. dar daca prin „viata reala” intelegi zona tegumentara, fizica, mergi-acolo-maninca-aia-atinge-dincolo a existentei…

  25. gingav,
    pai aia e viata reala. aia cand te intalnesti cu oameni adevarati, mai enervanti sau mai placuti. aia cand da, mergi, mananci, te atingi, ii scapa bere pe camasa lu’ unu’ lu’ altu’. cand mai mergi la film, la teatru, la club, la inmormantare, la nunta.

  26. gingav

    hahaha!

    …observi, atunci, avantajele virtualului.

  27. stai un pic. sper ca nu de mine zici. eu am zis doar ce ai vazut. in rest nu am cautat nimic. sau cel putin nu imi amintesc sa fi zis ceva rau :-s

  28. gia,
    vezi-ti, te rog, de treaba ta! din punctul meu de vedere te-ai bagat cam mult in seama.

  29. nu am dat nici un fel de searchuri combinate,asta e clar, deci nush despre ce vorbesti. daca am spus ceva deplasat, imi pare rau, ce pot sa zic. am vazut numai doua profile si atat.in fine.

  30. hai, da-i cu praf de mers, ca pierzi telenova!

  31. shmeny, aberezi. e doar a cauta un id pe net, din pura plictiseala, inclusiv al tau. nu cred ca am dat nici un fel de detalii de joasa speta, si acum esti doar rautacioasa. nu stiu ce motive ai vazut tu in asta, te asigur ca nu coincid, altfel TOCMAI ca nu as fi zis in „public”.

    cat despre bloguri, nu cred ca sunt singura obligata la prea multe ore de stat la birou, si asta se vede.

    in rest nu ma bag, nu imi place sa raspund la rautati. daca te-a deranjat ceva imi cer scuze, nu aveam nici o intentie, de abia acum am vazut de fapt. si atat, acuma „o dau cu praf de mers” ca nu are nici un sens, si deci rost.

  32. the man

    n-aş vrea să fiu femeie

  33. Nesimtire? Nici pomeneala! Normalitate…

Lasă un răspuns

