Pentru domni, cu dragoste

Te apuca plansul cand vezi cadavrul unui catel busit de masina.

„Mamaaaaaaa, da’ sensibiloasa mai esti! Asa sunteti toate? Plangeti dupa toti cainii facuti terci?”, zice masculul.

Bun. Te hotarasti sa schimbi placa, sa devii dura in locul mimozei de mai devreme, asa ca te certi de la cutite pana la muie cu vanzatoarea de la chiosc.

„Ba, fratioare, dar de cand esti asa de agresiva si vulgara? Daca stiam ca esti asa…”, zice acelasi mascul.

Te apuci sa citesti o revista pentru femei.

„Ce mizerii mai lecturezi si tu! Cum poti sa citesti asa ceva? Nu-ti cade capul in barba de plictiseala?”, zice tot masculul.

Mai tarziu, treci pe Plesu sau Rushdie.

„Doamna se crede intelectuala. Baga numai de-astea cu fraze mai lungi de 4 randuri”, comenteaza masculul cu pricina.

Razi o ora si jumatate cu o amica la telefon, una pe care nu ai mai vazut-o de trei ani.

„Nu pricep ce va spuneti atata. La noi, barbatii, orice conversatie care dureaza peste doua minute este o anomalie”, subliniaza masculul.

Se intampla sa nu vorbesti la telefon in prezenta lui timp de o saptamana.

„Nene, dar pe tine chiar nu te suna nimeni niciodata? Nici tu nu suni pe nimeni? O sa ajungi o sociopata”, conchide The Male.

Pe oriunde ai lua-o, drumul e futut.

Stiti ceva? Eu cred ca barbatilor, de fapt, nu le plac femeile.

65 comentarii

Din categoria Uncategorized

65 de răspunsuri la „Pentru domni, cu dragoste

  1. „Dupa ce ca erai bloggerita, acum ai devenit si feminista! O zacusca, un compot nu mai stii sa faci si tu? S-a pus praful pe oalele alea!”

  2. jimerino

    nu s-a pus, ca le foloseste the male. ca female le-ar folosi acum numai ca nu se cade sa te apuci acum de gatit. iar la varsta cand ar fi mers, female era mult peste conditia de bucatareasa, nu se cobora intr-atat.

  3. na, exact ce va spuneam. au exemplificat-o cei doi din primul foc 🙂

  4. jimerino

    si reversul jelitului catelului strivit s-a stabilit a fi luarea la pula a vanzatoarei? deci in loc sa-mi fac laba pot sa particip linistit la un scandal cu rupt de scaune pe carca. eu asa vad problema…

  5. jim,
    da’ nu e un revers. da’ la tine laba e opusa unui scandal cu scaune pe carca?

  6. jimerino

    si da, nu inteleg de ce trebuie purtata aceeasi conversatie de doua ori in aceeasi zi, dimineata la telefon si seara la bere. si daca zici ca nu, sa-mi bag pula de nu ma vezi la un moment dat(sa zicem diseara) cu carnetelul pe masa, bifand subiecte. ja!

  7. dar de ce le-ai luat asa de personal? da’ voi ce subiecte aveti? credeti ca e unul dintre sexe mai genial ca celalalt? asta e, nu va plac femeile. va plac barbatii.

  8. jimerino

    pai in conditiile in care facem comparatii fara legatura, da, laba e reversul scandalului. 😀

  9. nu sunt comparatii fara legatura. sunt niste situatii.

  10. jimerino

    noi avem subiecte SCURTE pe care le discutam o singura data pe zi. 😉

  11. si in rest ce faceti? iti spun io:
    1. laba
    2. bataia cu scaune pe carca
    3. Football Manager
    4. va luati de noi

  12. jimerino

    am inteles in sfarsit utilitatea discutiilor de doua ore x 2/zi: astfel pierzand timpul se evita football manager (se gasesc totusi 6 ore in care sa se spele, virtual, pe jos intr-o frizerie), bataia cu scaune, laba si luarea de voi insiva. nice 😀

  13. nu era frizerie.era spital. si nu spalam, vindecam pacienti. virtuali. sa vindeci oameni e mai important decat sa joci fotbal. 😀

  14. pisik musik

    a.prietena nevazuta de 3 ani este aparitia din vis?
    b.ai uitat pct`ul 5: reparam tot ce stricati voi…

  15. krakilla

    si noi avem problema asta… eu ma joc jocuri complexe, prea greu de inteles pentru majoritatea femeilor, si exact in punctele culminante ale jocului, vine cu mecl… fata in dreptul monitorului si ma intreaba: „da’ tu mai tii la mine?”. si nu ma intreaba ce mananc, ca daca ma intreba, spuneam nimic si gata. nuuu, trebuie sa intrebe asta in cel mai nepotrivit moment, ca sa nu mai pot juca. daca-i dau cu flit, adica sa rapsund da, baga d-alea ca spun doar asa si nici macar nu ma uit la ea… daca ma uit la ea, zice ca si raspunsul e un raspuns… daca spun nu, m-am ars 2 luni de zile…

  16. stricam… strica… nu stricam nimic 🙂

  17. krakilla,
    va bat la oricare dintre complexele voatre jocuri. name it!

  18. jimerino

    ba, n-oi repara eu, da’ nici de stricat nu stric. si daca stric, sigur nu una din voi repara. asa ca asta pica. las-o jos ca macane!

  19. da’ cine a zis ca strici tu? nu sunteti chiar asa de rai! 😀

  20. jimerino

    ce sa faci maaaaaaaaaaaaa? sa bati? alege: manager, shooter, masini, simulatoare fotbal…daca ma enervez ma apuc si de strategie. mucles cu coordonarea aia de 2 lei! 😀 (krakilla, ai si tu impresia ca m-am ars doua luni?)

  21. aleg totul. nu te-ai ars, ca nu e nici in interesul meu sa te ard pe tine.

  22. jimerino

    oke. incepem cu ceva simplu, need for speed. ai voie sa alegi editia.

  23. hadul

    hai ma baieti, n-o luati asa personal!!!va simtiti cu musca pe (la) caciula. A avut fata o experienta neplacuta si a pus-o pe blog. nu pt asta sunt blogurile? sa-ti spui necazul? si are dreptate pana la urma … unor barbati nu le plac femeile!
    si asa, doar ca o paralela si / sau o completare am sa va aduc aminte de bancu’ ala cu magazinul de barbati …pe mai multe niveluri. cu cat urcau la etaj superior cu atat ele – doamnele, gaseau barbati cu si mai multe calitati.dar daca urcau nu se mai puteau intoarce… si totusi toate plecau cu mana goala! de ce? pentru ca la ultumul nivel era doar un mare afis: „acest nivel exista doar pt a demonstra ca femeile nu sunt niciodata multumite”

  24. nu e simplu, dar ma bag. sunt greu de tinut pe drum masinile alea. joystick sau taste sensibile. dar nu e nimic din ce nu pot controla. oricare editie.

  25. hadule,
    „fata” nu a avut nici mai multe, nici mai putine experiente, placute sau neplacute, decat majoritatea fetelor. faceam niste constatari. ne indixtram nitel.

  26. hadul

    n-o lua nici tu personal!!!! scuze ca m-am bagat

  27. te rog, hadule, baga-te. de-aia suntem aici. chiar te rog. faceam doar precizari.

  28. bagheera

    NFS, NFS, NFS!!! Shemny, i’m here fato! Sunt maestra 🙂 Oricare editie. Jimerino?

  29. jimerino

    sa zicem IV. iti dau justice grav!

  30. hadul

    bine! imi dau seama ca lu’ the male din filmu’ tau i se pusese rau pata pe the female … tot din filmu tau ( asa, ca sa nu se mai interpreteze si sa n-o mai ia nimeni personal) am jucat si io odata in filmu asta! si ea n-a mai rezistat! si-a luat bagaju si a plecat la ma-sa! dar … nu am inlocuit-o cu un el! ci tot cu o ea. so, ca sa nu zic deci… ce parere ai?

  31. jim,
    bine 4! dar ma lasi 1-2 ore sa ma antrenez, ca pe asta nu l-am jucat!
    hadul,
    nu era vorba de pete, daca e cum cred eu. e vorba de nepotrivire.

  32. hadul

    ce ma amuza pe mine in materialul tau este ca ea nu comenteaza in nici un fel, ci doar se executa :))) cea ce, din partea unei femei, e greu de crezut! sa incerc sa pun eu comentariile ei ???

  33. krakilla

    NFS IV.. ce amintiri… prima data s-a numit high stakes… la vreo luna i-au schimbat numele in Road Challenge. Dar n-am ce face cu astea… Cu mine joci Fallot 1+2, Fallout Tactics, Baldur’s Gate 2, Neverwintwr Nights 1+2+ add-onuri, Arcanum, X-COM Apocalypse. Si mai noi, daca vrei, The Witcher EE, Bioshock, Gothic… Astea sunt doar unele dintre RPG-uri, ca-mi plac mai mult… Da’ sunt dispus la orice propunere, de la High Noon sau Dizzy pana la Far Cry 2 si Dead Space!

    La NFS IV vrei sa te antrenezi 1-2 ore??? Succes.

  34. hadul

    1.Nu ca voi… porci insensibili… tu nici cand a murit ma-ta n-ai varsat o lacrima
    2.Da normal!!!!! In pat nu te plangi ca sunt agresiva si vulgara
    3.Macar din revistele astea aflu si eu cum e un orgasm la femei…
    4.Pai daca tu stii numai 4 cuvinte : bere, fotbal, dacia si pzda
    5.Si partidele de sex mai lungi de 2 min sunt anomalii la voi
    6.sociopata era ma-ta cand l-a cunoscut pe tac-tu… asa ai iesit tu!

  35. hadul

    evident am sintetizat la maxim! pledoaria pt fiecare punct in parte ar dura vreo juma de ora (cel putin) 🙂

  36. hadul,
    pai in postul meu putea sa nu fie vorba despre aceeasi femeie. despre comentariile muierilor in alt episod :))

  37. tankistu


    asta-i vaita !!! asta-i viata ????

  38. hadul

    pai nici in postul meu putea sa nu fie vb de acelasi barbat… sau femei! comentariile mele sunt strict ca raspunsuri ale unei (sau mai multor) femei ref. la comentariile lui

  39. krakilla, pe mine ma chema prietenul la el vineri seara si cand am mers se juca. am asteptat un timp rezonabil si vazand ca nu termina, evident, am sesizat, fiindca capsorul lui nu gandea ca am pierdut o ora pe drum. s-a enervat. m-am enervat. nu mai merg la el. ma suna (inca) sa vin.

    si tot femeile sunt indecise?

  40. jimerino

    nu, femeile sunt decise. deciziile sunt de neinteles pentru noi. dar ele sunt decise.

  41. tankistu

    jim
    intri pe teren alunecos coaie. ma bine te duci sa speli niste vase.

  42. i`auzi frate, barbatilor nu le plac femeile 😐

  43. krakilla

    giapapadia: prietenul tau poate se joaca Fallout3… si nu trebuia sa sesizezi, trebuia sa-l intrebi daca te mai iubeste, asa ar fi fost scandalul pe seama lui. nu suntem indecisi, eu vreau sa fie prietena mea alaturi de mine in timp ce ma joc, numai sa taca si sa nu se miste (mai ales in jocurile horror).

    toata lumea e indecisa, sa fi decis tot timpul inseamna sa fi greu de cap, sa nu sesizezi alte optiuni… eu cand mergem la cumparaturi, asteptand-o o ora sa aleaga intre doua obiecte care mie mi se par identice, nu spun nimic.

    si mie imi plac femeile… asta uitasem sa spun. da’ sa mor daca stiu ce gasesc la ele.

  44. Da… cunosc replicile de critica stupida si cretina. Stii ce e mai imbecil de atat? Daca chiar faci ceva mai nasol, nu baga prea mult de seama… Dar daca faci ceva minor, precum sa il injuri pe unul care ti-a taiat fata in trafic (sau sa ii raspunzi cu aceeasi moneda), imediat: „Ce e limbajul asta? Ce ai cu omul?” Toate rahaturile! Parca sunt soacrele din filme: „taca-taca-taca”. Remediul, in cazul meu, tac. Si nu mai fac nimic din micile rahaturi pe care obisnuiam sa le fac pentru el. Simte lipsa?! In maxim 24 de ore. Ii mai tace gura? Cateva zile…

  45. surferb

    krakilla
    te provoc oficial la heroes II sau III, ce versiune vrei. cu ce castel vrei tu. dare to back off 😀

  46. hadul: =)))) ai evidentiat foarte haios
    Poate doar le place sa comenteze si sa se bage in seama…intr-un fel asta facem si noi femeile: comentam mult 😛
    Qui s’aime, se taquine.

  47. lol… asa ne vad ei la 1887…iar unii chiar si in XXI… ” Spune unei femei doua trei cuvinte pe care sa nu le inteleaga si care sa para profunde ; o vor zapaci , o vor tulbura , o vor nelinisti , o vor sili sa se gandeasca si ti-o vor aduce ( ) dezarmata . Restul e joaca de copil . “… ( Jules Renard )
    On the turf , our world allows men – even the tough guys – to share their strongest emotions with another . :)wtf

  48. krakilla

    surf, cand vrei tu… si la cinci dimineata abia trezit din somn… si beat… si joc doar cu stanga… deci, cand vrei tu!

  49. surferb

    krakilla
    pe ce?

  50. asa, spiritul competitiv sa iasa la suprafata. faceti jocurile, domnilor! vreau sa aud rezultatele!

  51. krakilla

    sper ca pe PC… sau pe bloc.

    Pe ce vrei tu! Pe ce vrei tu?

  52. surferb

    shmeny
    in spirit competitiv poate facem un campionat de heroes 😉
    krakilla
    pun la bataie titlul de campion de cartier. tu cu ce vii?

  53. jimerino

    campion de cartier insemnand aproape nimic. astia sunt cate doi pe duna. => 4-6 pers./cartier. din care doi copii si doua femei. si un arabete jurat pe parnaie ca nu pune mana pe vreun computer.

  54. surferb

    jim
    te bagi la un heroes adica?

  55. surferb,
    intrebarea e corecta. ai adresat-o insa personajului eronat. i am the queen in heroes! or shall i say, the king?

  56. tankistu

    bah terminatilor. cind reveniti in viata reala va provoc la o tabla. joc cu voi in curul gol la 12 noaptea pe marginea blocului si tot va bat. va bat e putin spus …. va bat de va cacati pe voi e varianta mai apropiata de adevar.

  57. surferb

    tank
    what E-ve-rr!

  58. krakilla

    n-ai cu cine, niste tarani. auzi, table… bun, deci luam Olimpia ssu Cavadoro?

  59. tankistu

    krakilla
    daaaaaaa, adevarul e ca heroes merge cu hennessy.

  60. omulrau

    Nu am avut rabdare sa citesc ce au scris cei de mai sus. Deci, scuze daca ma repet.
    La prima vedere as zice ca „masculul” vroia sa se dea la tine. Desi e unu fel ciudat, am mai vazut astfel de „cazuri”… Da un BUZZZ daca aveam dreptate! 🙂

  61. Pfuuu. Şi-aici vă certaţi? Bă! Casa nu vă ajunge, am priceput. Aţi trecut pe blog la Jim. Apoi aici. Apoi pe alte bloguri. Oriunde mă învârt prin blogosferă, sunteţi acolo, vă contraziceţi. :))

  62. este o tehnica de marketing, hudreo!

  63. gingav

    aaahhhh, e minunat sa vezi intelegere intre oameni!

Lasă un răspuns

