Porecle

Ma intreaba lumea de la ce anume vine Shmeny.

E simplu. Shmeny vine de la numele de familie. Dupa ce m-am bucurat ca in toti cei patru ani de liceu scapasem aproape fara porecla, cu trei zile inainte de absolvire un coleg mai distructiv a rupt de pe usa apartamentului meu hartia pe care scria Dusmanescu. Intr-o parte a ramas Du, in cealalta smanescu. De la smanescu – Shmeny. Cu varianta Suedeza Shmensson, dar asta a fost cativa ani buni mai tarziu, cand m-am facut blonda.

Dar si inainte de liceu m-am pricopsit cu niste porecle.

„Trei oase si un zambet” – asta pentru ca aveam 17 kile si radeam tot timpul.

„Biscuita” si „Cremvurstina” – astea nu-mi placeau deloc. Chiar ma necajeam si plangeam de mama focului cand imi ziceau nemernicii de copii asa.

„Camuflaj” – asta pentru ca, in clasa a noua spre a zecea, intr-o tabara cu o vaca de profesoara care ne forta sa facem 1.000 de excursii prin balarii am cazut intr-o rapa si jumatate din mine (fata, haine, maini, picioare, par) s-a umplut de noroi. Dar asta s-a stins dupa catva timp, pentru ca o foloseau numai aia cu care fusesem colega de chin in tabara de la Cheia-Muntele Rosu.

7 comentarii

Din categoria Uncategorized

7 răspunsuri la „Porecle

  1. jimerino

    ce pula mea? adica tu nu esti blonda?

  2. e camuflata in blonda. ba, da’ blond mai esti !

  3. jim,
    pula ta pula ta sunt blonda dar obisnuiam sa fiu roscata.
    codrule,
    camulflaj mi se pare amuzant.
    catalin,
    biscuita nu e amuzant 😀

  4. Tind sa cred ca „Biscuita” e cel putin mai funny decat „Einsteinitza”(una din poreclele din generala). Oricum, cea general valabila de cel putin 7 ani e „Floricica”, care se datoreaza profului meu de mate, tot din generala! Acum alterneaza cu „Simi nebuna”! 😆

  5. mara.. da-le link la poza aia.. de pe blogul profului care ti-a dat porecla. si care e tatal unui jurnalist nominalizat al premiile ioan chirila.. haide, mara
    😉

Lasă un răspuns

