A cow is a cow

Motto: Vita proasta, vita proasta/Pentru tine-i cool pe lume.

Ma scuzati pentru predispozitia de azi de a nu hali femeile. Acesta nu este un articol compensatoriu la ce sustineam zilele trecute despre masculi, ci este realitate. Fapte, nu filme. Femeile sunt nedescurcarete si panicate. Femeile sunt aiurite. De aceea, cine ne suspecteaza uneori de prostie are circumstante suficiente sa-si duca pledoaria pana in panzele albe. Nu facem nimic pentru a dovedi contrariul.

Azi, de pilda, in autobuzul 66. Care de fapt e troleibuz (nu am corectat intentionat tocmai pentru a va arata gradul de plutire si de tantalenie care ne urmeaza precum o aura). Stateam in picioare si am sesizat ca o tuta destul de tinerica si urata voia sa se ridice de pe scaun ca sa coboare. I-am facut loc ca s-o apuce pe drumul cel mai scurt catre o usa. Nu stiu insa din ce motiv, vaca a hotarat s-o ia direct in locul unde ma aflam eu. Din cauza faptului ca ne aflam intr-un troleibuz si nu pe o barca, locul era suficient de stramt pentru ca sa prevad exact ce s-a si intamplat: imbecila m-a calcat apasat si cu forta pe cizma mea dreapta. SI CREM! Desi eu ii facuse loc prin partea a mai neaglomerata! Prostie, esti nemarginita! Si totala! Si eterna!

Si-a cerut scuze. Era s-o plesnesc, cu toate acestea. M-am abtinut. Acum regret.

Iubitul meu spune: „Ce te enervezi asa, ca ar fi putut sa te calce un barbat!” E adevarat. Ar fi putut sa ma calce un barbat. Totusi nu m-a calcat. M-a calcat o femeie.

Motto: Vita proasta, vita proasta/Pentru tine-i cool pe lume.

12 comentarii

Filed under Uncategorized

12 responses to “A cow is a cow

  1. jimerino

    iubitul tau este un baiat foarte intelept. si face o ciorba…sa dai cu caciula dupa caini.

  2. Sau putea sa-ti infiga una tocul cui in cizma-ti crem😀. Deci intotdeauna se poate mai rau.

  3. oana_anca,
    daca infigea una (sau unul, la cat de gay e populatia in ultima vreme)tocul, nu mai conta in ce eram incaltata😀

  4. Yup, femeile _e_ proaste, lipsite de imaginatie si de simt practic, nedescurcarete si proaste. Am uitat ceva? A, da. Proaste. :)))

  5. dar totusi ne plac.. ceea ce ne face pe noi, barbatii, si mai prosti?

  6. tankistu

    vai …iubitul!!! ce dragut suna. sa-i transmiti pupici pufosi si colorati din partea mea!!!!

  7. jimerino

    exact ce zicea fata: „la cat de gay e populatia in ultima vreme”. tankist…

  8. Prostie, esti nemarginita! :))

    Naaa, femeile e drăguţe şi sensibile😉

  9. E dragute, e sensibile, da’ parca vin de pe alta lume.

  10. the judge

    salutam!

    http://www.trilulilu.ro/n0name/4d3866d9b3a0f5

    bai care mi-ai furat caseta asta, la un chef, acu’ multi ani, sa dea Doamnul sa te insori cu EA! uite-asa!👿

  11. the judge,
    salutam back!

Lasă un răspuns

