Spune-mi cum te imbeti, ca sa iti spun daca voi bea cu tine

Mie bautura nu-mi face bine. Recunosc! O singura data intr-un an am cantat in fata la Intercontinental de la valurile de bucurie generata de alcoolul baut la Sports (Hossu, scoate banii!), in rest am facut scandal. Si nu orice fel de scandal.

Cand ma matrafoxez grav, eu simt nevoia sa plec. Oriunde as fi, mi se pare ca trebuie sa ajung pe un taram mai bun. Ca daca raman, se intampla o tragedie, pentru ca sunt capabila sa ma cert cu toti aia de prin preajma. Sa ma cert asa, judicios si documentat si enervant si cu plansete, cu lacrimi de vin si bere, nu ca un mardeias scandalagiu, cum face de exemplu…, eh, nu conteaza cine!

Si am plecat de multe ori.

Betia ma propulseaza ca pe un mic globetrotter. Este motivatia mea de a pleca. Imi cresc aripioare la picioare, nimic nu ma poate retine. Am tirat-o din multe baruri, de pe plaja, de la petreceri. Iar cea mai tare plecare este, normal, aceea finalizata cu popas la Hotel Vama Veche si dormita prin efractie in patul neplatit, oricum mult prea scump pentru mine la acea vreme. In betia mea, imi imaginez ca a pleca este un gest cu adevarat romantic. E o descarcare, care se incarca imediat la loc cu alte drame, in ziua urmatoare: „Dar de ce nu a venit nimeni sa ma opreasca?” (Pentru ca, de obicei, dispari suficient de repede ca sa nu se prinda nimeni), „Dar de ce a doua zi sunteti toti suparati pe mine?” (Poate pentru ca ai dormit ca homlesa infractoare la hotel, iar noi ne-am pierdut mintile cautandu-te toata noaptea in tot satul?”, „Dar de ce nu va dati seama ca v-am facut un bine plecand, pentru ca altfel ne-am fi certat pana anul viitor?” (Asta crezi tu, ca stam la discutii infinite cu toti betivanii. Iti dadeam doua perechi de palme si te culcai ramburs fara voia ta). 

Astept replici inspirate.

27 comentarii

Din categoria Uncategorized

27 de răspunsuri la „Spune-mi cum te imbeti, ca sa iti spun daca voi bea cu tine

  1. surferb

    cu mine n-ai cum sa te certi la betie, am si eu lumea mea. ma apuc de cantat de rasuna valea sau dealul (dupa caz) restul n-au decat sa-si rupa capul, nu ma intereseaza 🙂

  2. jimerino

    da’ bine ca sunteti voi frumosi, mai astia!

  3. surferb

    jim
    daca ai vreodata de gand sa bei cu mine, poate imi revizuiesc atitudinea 🙂

  4. tankistu

    regret, dar mie nu imi place alcoolul. il consum foarte rar si in cantitati mici. prefer sa citesc sau sa fac curat.

  5. surferb

    tank
    bah, ce-i cu tine? cauti sa te insori sau ce?

  6. tank,
    incep cu tine. ba, tie nu ti-e rusine? te dezici de clubul poetilor beti? tu cu negrisorii tai…
    surferb,
    mai e nevoie si de elemente ca tine
    jim,
    ce nu-ti convine?

  7. jimerino

    ca sunt numit mardeias incasator scandalagiu, care dupa aia ai sters „incasator”, stiu eu. ca in surf nu pot sa pun baza ca omu’ o arde zen ca tankistu cu dealerii si cu negrisorii. ca tank o arde zen cu dealerii si negrisorii, impiedicandu-i astfel sa-si desfasoare activitatea in conditii optime. pe dealeri, adica dealeritul. ca negrisorii, dupa atata sclavie, acum si-au luat o binemeritata pauza de…numai ei stiu de cat, in care nu fac nimic. ma rog, e cioara vopsita care se face c-ar fi presedinte, da’ ala e mai ambiguu decat un transexual gay.

  8. N-am reusit sa ma imbat pana acum in asa fel incat sa nu stiu cum ma cheama sau ce zi e maine, dar daca se va ivi o asemenea ocazie, promit solemn ca o sa va povestesc! 😀

  9. jim,
    a, doar atat?
    mara,
    nu fi necajita, nu-ti pierde speranta, o sa te imbeti intr-o zi:D

  10. @shmeny
    Asta stiu! 😀 Sper sa am ce va povesti a doua zi! 😆

  11. tankistu

    bah !!! alooooo !!! pai de negri stiu la ce va referiti…dar asta cu dealeri imi cam scapa. sigur e vorba de mine ???

  12. mara,
    io sper sa tii minte, in primul rand!
    tank,
    sa-ti explic. dupa ce l-ai trantit pe negrisor cu rotile in sus, te-ai luat la bautura cu niste magrebieni care sigur ascundeau iarba/hash/coca in buzunare. ca asta fac ei la barcelona. cu asta se ocupa. nu se duc la birou. vezi, mara, tu sa nu faci precum tank, el nu mai tine minte ce a facut!

  13. si iata ce mai cauta lumea pe google si ajunge la mine pe blog:
    „mai am vreo sansa sa ma casatoresc la 34 de ani?”
    pai ce aici, oracolul din delfi? chiar femeile astea cred ca sta cineva si le raspunde personalizat la fiecare intrebare, precum Susan Miller? sau pur si simplu cauta speranta prin experiente similare?

  14. tankistu

    daa ??? bine eu nici cu negrii nu am amintiri foarte clare….dar de dealeri aia…chiar ca nu stiu nimic. deci una peste alta a fost bine.

  15. @shemny
    Si eu sper! 😀 Promit sa nu fac ca tank!

  16. tankistu

    eeeeee….daca punem problema in halul asta…..promit si eu sa nu fac ca mara !!! nah!!!

  17. eu cred ca gresiti amamdoi

  18. @tank
    Ce sa faci ca mine? 😆

  19. tankistu

    mara
    orice
    shmeny
    adica ???

  20. adica,
    nici tu sa faci ca mara, nici mara ca tine! sau cred ca asta am vrut sa spun…

  21. @shemny
    Lasa-l pe tank sa faca ca mine! Ar avea un an tare frumos! 😈

  22. tankistu

    mda….mai binem facem o spirala.

  23. @tank
    De atata lucru ti-e frica tie?? 🙄

  24. jimerino

    tank, chiar ma intrebam cat mai dureaza pana sa propuna cineva sa ne pisam unii pe altii.

  25. pai si ce e mai frumos cand bei ceva decat sa ai pareri, parerile tale, care, evident, sunt singurele care conteaza si asta ii enerveaza cumplit pe cei din jur…de aici reiese ca nu tu esti pusa pe cearta, ei te provoaca!

  26. Dar daca nu ma imbat, mai bei cu mine? 😕 Worried. Foarte worried.

Lasă un răspuns

