Mi-ai rupt inima!

Stiati ca pe masinile de gunoi ale Supercom exista un abtibild si pe abtibild scrie „Nihil Sine Deo”? Caci Domnul e in toate… Cu aceasta ocazie, precum si cu apropierea Sarbatorilor pascale, judecand dupa gradele de afara, va urez tuturor oua fericite! Gata, de-abia acum intru in subiect!

––––––––––––––––––

Mi-e inima grea de cateva luni bune. Ai plecat fara sa ma anunti si m-am trezit singura, parasita si dezorientata. Nu am insemnat nimic pentru tine, daca nici nu ai dorit sa ma anunti ca te retragi din viata mea, asa cum un hot fuge pe fereastra din casa pe care tocmai a jefuit-o. Nu pricep cu ce ti-am gresit asa de rau si, mai mult, nu pot pune pe nimeni in locul tau.

Am incercat cu o persoana, apoi cu alta, si alta, si alta. Nu pot! Felul in care te jucai cu parul meu… Si blocul acela, locul nostru de intalnire… trec zilnic pe langa el. Nu pot sa uit, nu pot sa uit! Ai luat o parte din mine cand ai disparut, dar pentru tine eu nu am insemnat nimic.

Am auzit ca acum o arzi cu niste persoane care au mai multi bani. Sper sa-ti fie bine asa!

Of, Dana, coafeza mea perfecta, sper numai sa te mai intalnesc, macar o data in viata!

12 comentarii

Din categoria Uncategorized

12 răspunsuri la „Mi-ai rupt inima!

  1. surferb

    si credeam ca eu am probleme… 😆

  2. surferb,
    vezi? numai tu ma intelegi!

  3. surferb

    vai de capul meu… 😀

  4. miEL

    pisica Olga mergea la coafor??!! :))

  5. surferb

    e la fel ca atunci cand iti pleaca dentistul?
    nu stiu altii cum sunt dar eu aveam o tarsha de dentisti… vai-vai, sa nu-i vad in ochi. pana cand, intr-o zi, am intalnit-o pe EA, dentista din vis, care imi lua durerea cu mana (la propriu) si nici nu simteam. de atunci pot spune ca viata mea s-a schimbat. vedeam lumea cu alti ochi.
    dar intr-o zi…. EA… s-a mutat, in alt oras iar lumea s-a naruit din nou si pamantul insusi nu mi s-a mai parut un loc fericit…
    ceva de genul asta traiesti si tu?

  6. Cristi,
    eu cred ca tu mi te adresezi in limba celta!
    surferb,
    da, exact asta este sentimentul. ti-am zis ca doar tu pricepi acest chin!

  7. jimerino

    surf, cand zici ca ti-o lua cu mana la propriu eu ma gandesc de ce nu ai dat ceva in plus sa vezi daca poate sa ti-o ia cu gura. upgrade coane. 😉

  8. surferb

    jim
    ce sa mai dau mah in plus? tu ai vazut cat mai costa un dentist in ziua de azi? pfoaa, pai cu banii aia pana si pe curvette ti-o faci asistenta personala numai ca la dentista tu platesti tot tu esti lucrat in gura si oricat de kinky ar suna, nu e 😀

  9. gand in gand cu surferb, oana. pana o regasesti pe EA, hai la dentista mea. are ochi frumosi, e gingasa si funny si face tot felul de complimente (mie, dar poate sia ltora.. dar ce conteaza??

    hai.. da-mi mana si hai!

  10. dentista – la surf. mie coafeaza imi lipseste.

Lasă un răspuns

