De Craciun, fii mai bun, fii mai personal!

Oana Olga: tre sa gasesc cornite de ren

Oana Olga: si nas de rudolph

Oana Olga: sa haosez pisica

Oana Olga: s-o imbunatatesc

Jimmy: o sa ne bata, iti dai seama…

Oana Olga: mda

Oana Olga: m-a batut azi si degeaba

Oana Olga: macar sa ii dau un motiv bun sa ma carpeasca

Jimmy: presimt ca ne vom distra

Oana Olga: dar nu gasesc cornite asa de mici pt bila ei minuscula

Jimmy: cred ca mai bine facem

Oana Olga: hai ma ca ar fi distractiva

Jimmy: da ma

Jimmy: da’ facem cornite

Jimmy: ca se pot face

Oana Olga: si nas?

Oana Olga: si o saniuta?

Oana Olga: si o trimitem cu colindul

Oana Olga: „suntem sapte pisoi acasa, orfani de ambii parinti, si numa’ tata munceste”

Oana Olga: si lumea sa-i puna bani in saniuta

Jimmy: hooooooooo

Jimmy: aia fuge, esti nebuna?

Oana Olga: asta este un dialog care va aparea pe blog

Jimmy: trebuia sa-mi zici, eram mai mult de partea pisicii

20 comentarii

Filed under Uncategorized

20 responses to “De Craciun, fii mai bun, fii mai personal!

  1. jimerino

    ba, eu credeam ca e o discutie asa…la caterinca. eu nu vreau sa particip la aceasta cruzime.😀

  2. mda mda
    am ajuns sa ne comentam singuri messengeru’.

  3. Daca o vad cu saniuta cersind… promit sa dau 2-3 lei🙂

  4. multumim. vedeti, marian a inteles deja rostul impodobirii pisicii de Craciun.

  5. jimerino

    da’ hai sa comentam tot pe messenger.

  6. e clar, anul ăsta sigur primesc mai multe cadouri. mulţi vor rămîne cu bradul gol.🙂

  7. brijit babardo

    daca vreti o imbunatatesc eu…dar am nevoie de cinspie-saispie ciupito d’alea

  8. brijit😀
    cand bem ciupito, nu mai impodobim nimic. ne culcam linistiti🙂

  9. jimerino

    la metrou.

  10. untiljune

    eu zic s-o transformati in mos craciun…poate va aduce si voua cam ce va doriti…macar ea…

  11. jimerino

    andrei are apartament in barcelona si abonament pe nou camp?

  12. acum imi dau seama… replica „Jimmy: aia fuge, esti nebuna?” – lui ii e teama sa nu fuga pisica (viergula) cu banii.

  13. 😆 pentru ca Jimi e un om practic, de-aia…

  14. monica,
    da! alarma! fuge pisica, numita andrei, numita si monica, ira pre numele ei crestinesc (!) cu banii de Tuborg Christmas Brew.

  15. Las’ sa fuga, macar asa poate bei o apa cu mine.😀

  16. Voi sunteţi incredibili. Povestiţi pe messenger. Dup-aia postaţi conversaţia pe blog. Şi, minune, tot voi comentaţi.

    Altfel, când eram mic aveam o căruţă mică, de lemn, de jucărie. Şi am legat pisica drept cal la căruţă. Să vedeţi voi cum trăgea căruţa aia prin casă. Am râs o săptămână. Să fi văzut ce faţă avea mâţa, săraca. N-o durea nimic, dar se simţea atât de umilită. Priceless. Şi acu’ râd ca prostu’ când îmi amintesc. Nu, n-am poze.

  17. Nici nu trebuie poze. Multumim pentru intelegere.

  18. pin,
    io beau vin fiert, ca vine iarna grea.
    hudrea,
    ti-am mai zis, este tehnica noastra de marketing. mereu impreuna. ca savoy cu nevasta-sa. cel mai mult ma bucur ca nu suntemi singurii dusi cu pluta care vor sa costumeze pisica.
    basty,
    lasa ca iti dam noi.

  19. jimerino

    da’ nu cu pisica. pula mea, pps-uri d-alea cu peisaje. sent to group.

  20. ms de idee =)) o sa-mi chinui pisica

Lasă un răspuns

