Cadouri

Am fost la targul de Craciun…

Mi-am luat carti vechi, din colectia Enigma, la un Ron bucata. Cu titluri semicomuniste, cum ar fi „Unde a gresit Stefan Vlad?”

Si o cutie de pus bijuterii in ea… Care imita un cufar mic de pus in el comori mici.

Si o pereche de cercei din Peru.

Si patru sculuri de lana si andrele ca sa fac un fular.

Mama a vrut un calendar cu poze de catei.

As mai fi vrut si o bagheta de facut minuni, dar apoi mi-am dat seama ca nu am nevoie.

Anul acesta, cel mai frumos cadou pe care o sa-l dau de Craciun o sa fiu chiar eu.

12 comentarii

Filed under Uncategorized

12 responses to “Cadouri

  1. nu uita sa-ti pui funda rosie la gat, sa nu te prezinti chiar despachetata complet

  2. funda rosie-albastra😀

  3. jimerino

    ce pula mea de bal mascat e asta ma? tu funda, pisica coarne…

  4. Jimerino, in ritmul asta te pune si pe tine sa te imbraci in batman :))

  5. dia

    mai sa fie! dar cine e stefan vlad si ce pedeapsa merita?

  6. tankistu

    jim in batman….priceless !!!! 🙂

  7. untiljune

    pot sa am eu bagheta??? te rog te rog te roooooog!!!! daca tu tot nu ai voie…..

  8. sau tu coarne, pisica fundă…

  9. dia,
    nu am ajuns la partea in care ni se dezvaluie cine este stefan vlad. dar va fi pedepsit cum se cuvine, pun pariu.
    untiljune,
    da, bagheta este a ta. numai ca trebuie sa promiti ca vei transforma toti printii in broscoi.
    augustin,
    nu alimenta patanoia! este si asa destul de bine hranita!

  10. ce aveti mah cu pisica, insensibililor:)) ?

  11. e, lasa! cand o sa vedeti pozele o sa va distrati copios. o sa uitati de spiritul caritabil al sarbatorilor de Pasti… pardon, de iarna.

Lasă un răspuns

