Perfect days

Sunt atat de putine zilele perfecte din viata noastra! Sigur, exista multe zile frumoase, care nu ajung desavarsite, pentru ca noi sau altii avem/au grija sa le stricam/strice cu un singur amanunt.

Zilele mele perfecte:

– zilele din autocarul ingramadit inspre si mai ales dinspre Croatia. Niste straini m-au facut sa rad, ore si ore la rand, pana la granita lesinului. Si peste tot rasul acesta plutea ideea aceea, oarecum trista, pe care o stiam toti, ca nu o sa ne mai intalnim niciodata, ca astea sunt hohotele de ras care ne vor ramane, nimic mai putin, nimic mai mult. Tristetea asta micuta facea totul atat de perfect. Vacanta mea de una singura a rasunat de hohotele mele de ras, impletite cu ale unor straini

– zilele cu Parc Guell si Zoo de la Barcelona. Am si acum pe palma intinsa a creierului meu senzatia de relaxare, de liniste si de soare.

– nationalele de scrima de asta-iarna de la Iasi – cu lautari, vin rosu, mai putina scrima din partea mea, care mi-am asigurat ultimul loc pe viata, atat timp cat voi participa la aceasta competitie

– zilele de la 2 Mai, de anul trecut, weekendul din iunie. Weekendul furat, prelungit, care a marcat inceputul durerii in cur fata de lucrurile asa-zis importante: job, ce cred si ce spun altii, datorie, job…

– Adprint si Cupa Mondiala la escalada pe gheata – fuga-fuga intre Busteni si Brasov, stresul Maimutei, carnetul lui Popov cel periculos, bautele de la Aro

– nu mai stiu acum…

Ar putea fi mai multe, daca nu am fi asa de incrancenati, indarjiti, obositi, inconjurati conjunctural de persoane care nu ne incanta. Gelosi, paranoici, bolnaviciosi, plictisiti… Iar imi vine sa trag o fuga pana la 2 Mai.

2 comentarii

Filed under Uncategorized

2 responses to “Perfect days

  1. tankistu

    shmeny
    mah parc guell e ala in care am fost si eu ??? ala in care am privit moartea in ochi ??? ala in care am strins din buci mai tare decit un puscarias alb aflat in celula cu 5 negri simpatici ???

  2. surferb

    noi dezvaluiri din epopeea barceloniana a tankistului. sa stam aproape😀

Lasă un răspuns

