XXX-mas

Voi fi mereu ceea ce lipseste de la o masa mare de Craciun, plina cu familionul si cu prietenii altcuiva.

Voi fi Craciunul in care nu am primit nimic, dar si Craciunul in care am primit totul, fara sa-mi doresc.

Voi fi si Craciunul in care am stat deliberat singura acasa, cu carti si televizor.

Voi fi Craciunul petrecut la munca, acum 4 ani, si continuat la carciuma, cu lautari.

Craciunul de la munte, Craciunul de la mama, Craciunul din copilarie, Craciunul cand tata s-a prefacut ca se duce la paine si apoi, cand a plecat tata, a venit Mosul, si eu, in loc sa ma bucur, am inceput sa plang ca tata nu e acolo. Dar tata era…

Craciunul cu patine. Craciunul cu fotbal. Craciunul cu cadouri. Craciunul cu temperatura si Salvare. Craciunul cu petreceri. Craciunul cu pisica. Craciunul cu gala. Craciunul cu concertul de la Ateneu. Craciunul baut in bucatarie. Craciunul cand Craciunul m-a enervat.

Parca nici nu am trait atata cate Craciunuri am avut.

18 comentarii

Filed under Uncategorized

18 responses to “XXX-mas

  1. cronicaru'

    totusi, de unde acel xxx? asta a fost ultimul craciun? moaaaa, si craciunul tine trei zile…sa-ti fie de bine

  2. la multi ani! o sa-ti raspund la leapsa cand o sa-mi dau seama ce vreau. anul trecut stiu ca mi-am dorit ca o colega de birou sa nu mai vorbeasca urat :)) mi s-a indeplinit, intr-un fel saul altul. m-am mutat de la acel job😀

  3. Iar Jimi nu zice nimic. Suspect. Vă suspectez.

  4. surferb

    Craciunul vand mergeam cu colinda in sat al bunica-mea… atat. restul e istorie🙂

  5. jimerino

    craciunul suspect, hudrea. asta e! si tot asta e si ala xxx, cronicare😀

  6. shmeny

    aia de mai sus sunt io. am facut varza iar…

  7. socio

    La multi ani buni!🙂

  8. the man

    de acord cu antevorbitorii. la mulţi ani.

  9. La multi ani! Excelent exprimate ”melancoliile de sezon” 🙂
    Da, Crăciunul e doar o stare de spirit. Unii nici nu mai au puterea să se transpună în ea, altii exagerează cu festivismul.
    Doar în preajma copiilor e suportabil…

    NB

  10. socio, palconi, wind,
    la multi ani si voua cu bucurie si fericire!
    Andi,
    au fost ani in care am pretins ca nu e Craciunul. Craciunuri fortate, pline de mancare si goale de sens. Dar si ani in care a fost asa cum trebuia sa fie: putina familie, putine petreceri, putina zapada, putin somn, putina vacanta.

  11. Te cred🙂
    Simt in tonul tau confesiunea sincera. Ceea ce e foarte rar aici in Virtual. Iar pentru mine e reconfortant sa te citesc. Sper sa nu ma intelegi gresit…

    NB

  12. LOL abia acum am văzut noul post si comentariile. Cred că pe urmele mele a venit ghinionul lung la vorbă, sorry. Mă duc să mă ascund. Mai vin la anul să.

  13. Andi,
    te astept mereu cu drag, la oricare post, cu orice fel de comentarii.

  14. Multumesc.
    Las cate un semn cand n-o sa ma pot abtine sa nu-l las🙂
    (Faina poza!)

    Zile bune sa ai. Si surprize placute. Si sa te descoperi zambind …fara sa iti dai seama. Mie mi s-a intamplat sa zambesc intai, apoi a venit gandul, apoi reactia. E ca o platosa zambetul, cred ca ne poate apara de rele.

  15. Andi,
    eu zambesc mereu. de-aici multi cred ca am mai putine probleme sau sunt superficiala. prefer sa creada asta.

Lasă un răspuns

