10 lucruri care imi plac

Si-am mai primit o leapsa, de la Mara (justanothergirl, stiti voi, dupa cum stiti ca nu stiu sa pun linkuri!)

10 lucruri care imi plac:

1. Sa ma joc pe calculator. Rentz si rummy si Heroes of Might and Magic.

2. Sa scriu.

3. Sa dorm cu iubitul si cu pisica.

4. Sa imi cumpar parfumuri. Si sa le folosesc.

5. Sa calatoresc.

6. Sa lupt cu sabia.

7. Sa nu fiu obligata sa organizez ceva.

8. Sa nu fiu obligata sa merg la shopping.

9. Sportul. Acum cativa era mai sus in preferinte. Dar va fi mereu.

10. Sa dansez.

98 comentarii

Filed under Uncategorized

98 responses to “10 lucruri care imi plac

  1. tankistu

    speram ca si spalatul vaselor sa fie in top ten. dar nu e. asta e.

  2. cronicaru'

    pfiuuuu, credeam ca nu mai fardezi odata pagina asta… mult mai bine. si ai si poza de tinerica… luasei bacu’?

  3. krakilla

    3. Sa dorm cu Andrei si cu pisica.

  4. krakilla

    habar n-am la ce m-am gandit… sa nu ma intrebati ce am vrut sa spun.

  5. cronicaru’
    nu ma. nici chiar asa. e poza facuta acum vreo 5 ani. deci da, luasem bacu’ suma cum laudae.
    krakilla,
    vezi ca acusi te ia jimerino la intrebari.

  6. da lui îi place să doarmă cu pisica? nu e alergic?🙂

  7. 2 -ul era ok până să încep să-mi transform scrisul în mâncare🙂
    3 – n-am
    (deși mă gândesc că aș putea rezolva 2 în 1 cu un singur Motan)
    4 – îmi place să primesc parfumurile. e chiar mai relevant ce crede lumea despre mine; am avut niște surprize uriașe de Crăciun…
    eu le dăruiesc cărți (cu ”titluri sugestive”)
    1 – mă limitez la șah și badminton, uneori la marșuri de 5-10 km
    6-10 idem idem idem!
    🙂

  8. Urăsc lepşele, v-am zis?

  9. krakilla

    nu, am zis doar eu.

  10. P.S. Nu urăsc, dar îmi displac ”spărgătorii de petreceri”. V-am zis?😀

  11. Iarasi nu veti crede !
    Sunt o femeie anormal de normala si simpla, cand sunt….ACASA!
    Ce-mi place sa fac, ACASA, numai pentru SUFLETUL meu si al celor dragi?
    De necrezut:
    1. sa apretez;
    2.sa calc rufele semiuscate;
    3.sa gatesc;
    4.sa dansez dimineata „Meneaito”, cat timp ma usuc in halat, de dupa dus;
    5.sa adun frunze multicolore, toamna( sunt Balanta) si sa ma incarc pozitiv, toata iarna;
    6. sa fotografiez florile primite in dar;
    7. sa „ucid” lent buchetele primite si sa le pastrez, un timp, decat , dupa 3 zile, sa le arunc la gunoi;
    8. sa stau la PC sa ascult ABBA&Boney M, Baccara, Nana M., Demiss R., Tom J., Colinde, criminal tango-uri( din cand in cand ma mai face un dans, A. al meu, seara), sa privesc pozele cu copiii si cu noi, mai ales de cand am inceput sa stim ca existam;
    9. sa-l astept pe A. cu masa aritocratica, chiar daca mancam o salata bulgareasca, vara si sa-l vad cum se bucura ca i-am mai cumparat ceva;
    10. sa-i fac, seara de seara, pachet lui A. si sa-i strecor, de o viata, 2-3 vorbe tandre, dar si …..Lista de cumparaturi urgente;
    11. sa iau banii de la BRD , primiti de la o Editura si sa-i pun, tot in ziua aceea, in contul copiilor, nepastrand sa beau un pahar de sifon!!!

    Ce-mi mai place:
    1. sa fac un bine;
    2. sa citesc , uneori, versete din Biblie si sa realizez ca asa am procedat, fara sa fi citit Biblia din tinerete ;
    3.sa citesc o carte din specialitatea mea, scrisa de altul;
    4. sa scriu eu o alta carte;singura, nu in colaborare;
    5. sa stau de vorba cu clientii/pacientii /studentii mei despre „nelinistile lor existentiale”;
    6. sa fumez&sa beau o cafea; sa barfesc „constructiv” si sa fiu – periodic – numai cu „fetele” mele de la job;
    7. sa las tabla stearsa si catedra „luna” cand termin orele la pranz sau seara( am in plasa „laveta”, burete si carpe speciale!);
    8. sa stiu ca am mai rezolvat un caz disperant;
    9. sa simt ca sunt la fel de onorata in lume si iubita/dorita sincer…ACASA, cata vreme se stie ca „O femeie – la tinerete – trebuie sa fie frumoasa ca sa fie iubita, iar – la batranete – , trebuie sa fie iubita, ca sa fie frumoasa!”(George Sand);
    10. sa-l barfesc pe fiul nostru cu nora mea si s-o invat cum sa-l tina in frau, pe vremurile astea grele si cu atatea …ispite;
    11. sa fiu confidenta nepotului meu si sa-i spun tot, tot, tot, ca sa afle de la noi, nu din fata blocului sau de la vreun derbedeu.
    12. sa citesc o carte beletristica buna;
    13. sa vad lumea; sa facem excursii – circuit ori sejur – in strainatate;
    14. sa tin o cuvantare”suficient de lunga ca sa acopere subiectul si indeajuns de scurta ca sa nu plictiseasca”;
    15. mai nou, de aproape 1 an, …sa”blogaresc”, sa empatizez, sa dau sfaturi pe blog, sa conving de adevarul celor gandite, traite si scrise!
    16. s.a.

    Cu sinceritate debordanta!

  12. jimerino

    incep sa inteleg sensul expresiei „a fi pe coco”.

  13. jimerino

    coca, surprinzator, cred ca ar ajuta.

  14. tankistu

    bah…asta e un blestem ????

  15. nu e blestem, tank. dar tocmai zisese ca ma parasise, ca sunt nesimtita. vad ca s-a intors :))

  16. tankistu

    e probleme mari…….. 🙂

  17. ….incep sa inteleg, in sfarsit, de ce Dumnezeu l-a aruncat din Ceruri pe Satan….
    Voi insa, cele „in varianta SOLO”, nu veti intelege niciodata !

    Nu, @tankistule, sunt o binecuvantare de OM!
    Numai ca „orice fel de frumusete( cea spirituala in cazul meu), este numai in ochii celui care VREA si e CAPABIL sa o vada”!
    Vei ramane mult timp in amintirea mea, ca – pe un blog – cineva a avut curaj sa simta, sa scrie si sa ma califice asa!
    Il rog pe bunul Dumnezeu ca – pe tine – sa te binecuvanteze , ORIUNDE te-ai afla !

  18. tankistu

    nora
    sa te binecuvinteze si pe tine. dar inceteaza sa te mai bagi in seama tu si imaginea asta a ta de mama, profesoara, sotie si ce oi mai fi tu. nu cred in tine si in ceea ce spui. mai direct de atit nici nu puteam sa fiu.

  19. dar decat sa ne certam mai bine un cantecel vesel sa cantam
    sau
    in pace sa ne rugam si sa ascultam ce spune sfanta evanghelieeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  20. tankistu

    sau asa. 🙂 🙂

  21. jimerino

    si sa bem in guraaaaaaaa! si bai tank, mai da-te-n pula mea si las-o pe doamna sa se exprime liber, ca la pro tv.

  22. tankistu

    vb bah animalule frumos. ca ai putea sa-i fii nepot.

  23. jimerino

    pai daca-i eram nepot insemna ca sigur avea un nepot, ca eu sunt real, ca tocmai ma scarpin, de unde deducem ca ar fi avut si copil, de unde deducem ca madame pula nu i-ar fi fost straina, deci de unde problema? vezi ba, asta da fir logic.

  24. tankistu

    deci da !!!! se poate numi logica pulii ???? ca doar despre pula e vorba.

  25. jimerino

    esti un bou incorogobil. atat ai inteles tu. nu, este vorba despre doamna nora, care incearca sa aduca o raza de lumina si de puritate in vietile noastre mizere, dominate de desfraul cotidian.

  26. tankistu

    bou esti tu.eu cind am nevoie de lumina in viata mea, merg la intrerupator. sau ridic draperia.

  27. @tankistule,
    Uite ce zice Alex: cand vii in tara, te invitam sa faci un week-end cu Doamna ta sau cu o Partenera a ta sa ne cunosti!
    Ai placerea si increderea ca va primim, cu toata dragostea!
    Acum, poti sa crezi?
    Am mai invitat-o pe @asspidoasa din Pucioasa si ….s-a dat batuta !
    Vrei sa vezi ce n-ai vazut pe unde ai umblat, adica niste oameni nemaipomeniti de adevarati, de sinceri si…OAMENI!???

  28. @jimerino,

    Dragul nostru companion, cum sa te premiem ca tu si numai tu ai intuit, in sfarsit, mesajul nostru?
    Spune-ne ce sa facem pentru tine!
    Ce sfat ne ceri?
    Ce necunoscute ai la capitolul viata! In general! Sau despre viata noastra, care s-a intamplat….asa ne-a fost dat( ce vina avem noi?) sa fie un echilibru interminabil, in vremuri grele si in vremuri bune!

  29. oops, asta ” leapsa”;)

  30. @tankistu,

    Stii ce mai zice Alex, de foaaaaaaaaaaaarte mult timp:
    „Auzi colo….dupa ce ca v-am dat o coasta si va dat ca sunteti , atata aveam si noi, ceva, numai al nostru, si cum mama masii e tot de genul feminin????”
    De cand il am eu la batatura, niciodata, asa, de-al naibii si din ambitie, nu i-a zis…. „pe-a feminina”! Oricum, dar numai sa fie …”masculin”, nici chiar „neutru”! Asa…de ciuda !Din orgoliu barbatesc !
    De ce n-ai si tu vointa de barbat si sa nu mai declini „feminina”, toaaaaaaaaaaaaaaaata ziua buna ziua, cum ti se iveste ocazia ????

  31. ….[…]…si va dati ca sunteti”factotum”….

  32. bai, care se da factotum aici, ca va ia mama zmeilor?!

  33. tankistu

    shemny
    eu eram cu ¨feminina¨. de factorum nu am pomenit nimic.

  34. tankistu

    factorum….factotum…..alea…

  35. gingav

    heroes rulz.

    citeam pe bloguri minunatiile ultimei versiuni. e ceva timp de-atunci, probabil a mai aparut vreuna si mai si.

    …dar cumva tot 2-ul mi se pare cea mai sincera. cu noptile pierdute punind mistreti sa dea cu colul in dragoni. oare homm2 sa fi fost?…

    [ dar m-am lasat de jocuri. e o dependenta similara tutunului. deep down le simt cum ma cheama. ]

  36. Uite@tankist-ule,

    L-ai ofensat pe Alex!E tare suparat ca nu crezi ca sunt asa cum m-am revelat pe blog!( si despre tine stim destule! Si tu ti-ai declianat identitatea !Despre toti putem intocmi o fisa caracterologica si un CV !)

    Iti mai face Alex o propunere:
    ca sa vezi ca sunt credibila, da-ne e-mail-ul sa-ti trimitem ceva despre care tot vorbesc de 11 luni si 2 saptamani, si anume: sculpturi ale lui, sahul sculptat de el, statuete etc. ca sa vezi de ce el nici nu stie sa deschida PC-ul( de teama ca va capata alt „drog” ca cioplitul lui!)!
    De ce sta langa mine, in birou si ma tot sfatuieste ce sa comunic aici si la AG! Nu sunt de capul meu! Niciodata n-am facut asa ceva !
    Iti trimit, si cateva articole ale mele, sustinute la Simpozioanele noastre!
    Iti trimitem, si pe nepotul nostru, fotografiat de ziua lui, recent, proaspat indragostit si ( zice Alex ) tot ce avem in PC, „care sa nu te compromita pe tine, nevasta, ca asta-ti trebuia sa fii „bun national” si sa gasesti un tip, care arunca in tine cu durere, dupa ce ai trudit o viata intreaga „!
    Ce parere ai ???
    Ce sa face, ca sa ne crezi??? Spune tu !
    Si, cu Dumnezeu deasupra, sa fii serios si bun crestin!

  37. the judge

    da’ ce-ai facut shmenoaico? ai fluierat in biserica?😆

  38. Nu, @judge,

    De fluierat n-am fluierat, dar de cautat o banca pe care sa stau, asta o faceam cand ma duceam.
    Mi-e imposibil sa stau in picioare! Nu stiu ce am?!!!Doamne, iarta-ma !
    Ce intelegi tu prin „shmenoaica”???

  39. Sa fie derivatul progresiv de la @shmeny???
    Cred ca procesul derivativ ar fi:
    – „shmeny”- cuv.de baza( un hipocoristic din dictionarul „onomastic”- daca il consideram ca prenume);
    – „shmen- oi” – derivatul subst.- adj., masculin, cu sufixul”-oi”;
    – „smen – oa-i – derivatul subst.-adj., cu alternanta la feminin „-o/-oa”;
    – „smen – oai – ca ” – derivatul subst., feminin, derivat cu sufixul motional”- ca”, acela care naste substantive mobile, adica acelea care fac femininul din masculin, de tipul:oltean/oltean-ca; clujean/clujean-ca s.a..

    Mea culpa daca am lipsuri…. lingvistice!

  40. nevermore

    auzi nora nora! nora nora!
    nora cui? =))
    ahhh, de cand imi doream sa zic si eu asta…!

  41. the judge

    Nora

    Intrebam daca nu cumva posesoarea acestui blog (shmeny – isi spune ea, mie imi place s-o alint shmenoaica) a fluierat in biserica de curand, datorita unor malefice influente jimerinesti. Pentru ca fluieratul in biserica (fiind femeie si mai ales, nefiind de la tara, lui shmeny n-are ce sa i se scoale in biserica; prin urmare, nu poate decat sa fluiere) este recunoscut ca un pacat major. Da’ nu stiam ca e atat de mare pacatul asta al fluieratului, incat s-o pedepseasca Seful cel Mare cu prezenta ta pe blogul ei, altfel destul de pasnic si cu frica de Dumnezeu. Citinde cele de mai sus ai putea chiar sa si zambesti, multumita. Ti-ai atins scopul. Esti mai aproape de Domnul decat noi toti. Esti pedeapsa divina.

  42. @jude,

    1. Alt partener de blog m-a blestenmat; tu mi-ai zis ca-s”pedeapsa divina”!
    Ce sa fac sa va demonstrez cum sunt, in realitate, adica ….o binecuvantare de OM ???

    2. Din cartile nepotului nostru, am aflat ca acest „datorita” este 90% malefic si numai 10% benefic!( vezi Gramatica practica a limbii romane actuale, Editura Corint, Bucuresti, 3 editii: 2005, 2007, 2008, scrisa de „o tipa atipica”: Ada Iliescu, lucrare cumparata de fiul nostru „online”, pentru Testarea nationala !).
    Deci, „daca e de bine”, zicem: „a fluierat DATORITA lui @jimerino”, iar „daca e de rau”, se zice corect „din cauza”!
    [ Eu cred ca are dreptate tipa care a avut rabdare sa scrie o asa carte! Mai are, si peste 500 de pagini!]
    Ramane sa te hotarasti cum ti se pare tie – ACUM – dupa completarea mea: benefica 0ri malefica !
    Sa ai un week-end tolerant!

  43. jimerino

    m-ati strigat ma degeneratilor? noro, ai incercat vreodata sa-ti fluieri in poponet? greu, da’ si daca iese… deliciu!

  44. the judge

    nora

    uite ca eu sunt mai taran de felul meu. nu fluier in biserica, patesc alte chestii. in orice caz, sunt sigur ca am facut ceva malefic, pentru ca Dumnezeu te-a trimis imediat, sa-mi arati ca am gresit. q. e. d.

    daca jimerinitul e ceva „de bine” sau „de rau”, tre’ s-o intrebi pe shmenoaica. ea ar trebui sa stie…

  45. tankistu

    jim
    bah ..nu stiu cum e cu fluieratul….dar daca incerci sa bagi un pahar sigur risti sa te doara. 🙂

  46. jimerinitul e de bine.
    iata cum doamna nora are ocazia sa se contrazica in numai doua randuri, cu beneficul si maleficul lui „datorita” ala.

  47. jimerino

    jimerinitul e participiu? adica exista verbul a jimerini?

  48. the judge

    jim

    vezi Gramatica practica a limbii romane actuale, Editura Corint, Bucuresti, 3 editii: 2005, 2007, 2008😆😀😆

    si daca nu exista, atunci e clar ca ar trebui inventat.😉

  49. jimerino

    expresii: o jimerinesti aiurea, „ce faci ba? mi-o jimerinesc”, cine se jimerineste de dimineata peleu se face pana seara, ia pula ca te jimerinesc….

  50. the judge

    jim

    ultima expresie e usor pleonasmica😉

  51. 😀
    asa, faceti haos, ca imi place

  52. tankistu

    bah…cum dracu e perfectul simplu de la vb a jimerini. ca nu imi iese deloc.

  53. jimerino

    jimerinisi?

  54. tankistu

    eu jimerinii
    tu jimerinisi
    🙂 🙂

  55. tankistu

    aaaa…. tu ma intrebai daca jimerinii ???
    nu, nu inca. 🙂

  56. the judge

    shmenoaico,

    asta nu e haos, e jimerineala! 8)

  57. the judge

    si acusica se va abate asupra noastra pedeapsa divina…😆

  58. the judge,
    iti dai seama, pandeste dupa colt. cum ne disciplineaza ea si ne indreapta sa fim oameni cu O mare…

  59. the judge

    da’ eu nu vreau sa fiu om. eu vreau sa fiu jim.😆 cu j mic.🙂

  60. tankistu

    eu deja sunt om mare. cu M mare. 🙂

  61. sa fim jim e foarte greu. vezi ca acum se pregateste sa faca o ciorba
    tank,
    buna gluma🙂 rad ca proasta

  62. the judge

    cat de mare esti tank? am 185 cm/100 si un pic de kg😆

  63. Zau ca m-ati distrat!
    Vedeti de ce tinem la voi!???
    Vedeti, de aceea va cultiv!

    Rau imi pare ca n-am cartea tipei sa va spun pagina si sa vedeti cum, cu naduf, se zbate sarmana sa ne faca sa intelegem ca „datorita” e numai de BINE, iar cand e de RAU, sa spunem”DIN CAUZA”!
    Asa zice, asa am facut, ca – zau! are dreptate!
    Parca, si C.Topescu era, candva, la TV, scandalizat ca parlamentarii spun mereu: „datorita” cand vorbesc de RELE!

  64. the judge

    jim face ciorba? ha ha ha l-a ajuns pedeapsa divina? sau pur si simplu ii este foame?

  65. the judge,
    are initiative culinare dintre cele mai gustoase
    nora,
    Topescu e senil.

  66. the judge

    din cauza ta, nuti, am pacatuit azi, cu gandul si cu vorba si datorita tie, jim face ciorba!😯 e corect asa ?

  67. @judge,

    Fluieratul ca fluieratul, dar tu n-ai trait sa auzi o baba-baba, habotnica, dracuind in noaptea de Inviere!
    [ caz autentic, petrecut cand eram studenta ]

    Iti povestesc – scurt – , daca vrei!

  68. tankistu

    cine e C Topescu ???
    shmeny
    jim e intr-o schimbare ingrijoratoare. se transforma intr-un fluture. pina la prima betie.
    nora
    eu am o nelamurire. de ce cind ai spus sa vin cu partenera ai scris cu P mare. crezi ca sunt insurat cu Fecioara Maria ???

  69. tank,
    io zic sa nu vorbim despre betii. mai ales despre alea cu marocani si cu negrotani🙂

  70. tankistu

    de ce dom´ne….. sa vorbim. ai facut ceva la betie cu marocani si negrotei si acum regreti ??? 🙂 🙂 🙂

  71. the judge

    shmeny, felicitari! blogul tau e plin de noutati shocante.😆

    jim gateste, nora se ofera sa-mi povesteasca ceva pe scurt, tu vrei sa o ascult…. 😯

  72. dar jim gatind nu este noutate. are si un sortulet, iar eu il spankuiesc cand mai trec pe la bucatarie.

  73. the judge

    bine, fie. da’ sa fie pe scurt.

  74. the judge

    doamne, ce-am facut!? ce mi-am facut?😯

    testament virtual

    sa stiti ca v-am iubit pe toti, da’ ii las totul lui surf.😆

  75. tankistu

    judge
    sa fie de capul lui. 🙂

  76. jimerino

    mama da’ scurta e povestirea asta.

  77. the judge

    poate ca totusi am sa supravietuiesc. surf, pune-ti pofta-n cui, baiete!😛

  78. Copiii, de ziua lui Eminescu, am implinit 1 an de….blogerit/blogerat/blogherit/blogherat!
    ( Doamne, nu e nimeni filolog pe aici?)
    Ce sa va spun cum am petrecut seara ???!!!

    Ok! Stati la rand!
    1.@tank,
    Am scris cu „P” ca sa nu te superi, cumva, ca nu onorez idila ta !
    2.@shmeny, asculta un banc coooooooool, relativ la „betii” si la concurenta: „datorita”/”din cauza”:
    „O tarfa, beata crita, reuseste, cu un taxi, sa ajunga in fata casei. Cand sa urce scarile, cade, se loveste rau si, neavand bikiny, isi da seama ca mai are si…”comoara”! De durere, tipa la ea:
    ……”din cauza” ta am BMV!
    ……”din cauza” ta am bijuterii!
    …..”din cauza” ta am CONT!
    …..”din cauza”ta am barbatul pe care il prefer!
    …..”din cauza”ta ……………………………………………
    Deodata, se scapa, si face pipi, cu un jet… de mama focului!Dupa care, tipa zice:
    „Hai, nu mai plange, ca te iert!”

    3. @judge,

    La o Denie, prin 1969, la tara mea( ca la oras, nu prea era bine sa fiu vazuta, cata vreme eram membra de partid, din sem.I, al anului I, facuta fara a fi intrebata daca vreau – dar m-a ajutat enorm – , intr-o pauza, dupa media de la admitere), niste copilasi, intentionat, trageau cu”arsite” in gleznele unei babe evlavioase… nevoie mare, pana la sangerare, pentru ca prastia avea bolduri!
    Baba indura, indura, tacu, iar apoi incepu:
    „Muica, manca-v-ar muica, potoliti-va; duceti-va acasa, muica!( si asta, de vreo cateva ori)!
    Nataraii, nu si nu!Ce voiau? Sa o faca pe baba sa dracuie, fapt care s-a si implinit:
    „Muica,….. fir-ati ai dracului cu-al-de-va-are, plecati acasa……..fir-ati ai dracului !”
    Si uite asa, biata baba a spus vorbele astea in Biserica, la Inviere!
    [ fapt de viata trait de mine!]

    Sa aveti un Week-end implinit, ORIUNDE, v-ati afla !

  79. Scuze!

    Erata:
    In loc de „copiii”, se va citi:”copii”!

  80. the judge

    dragii mei colegi de suferinta, nu stiu daca o sa puteti sa ma credeti , dar eu am devenit imun.😆

  81. the judge,
    recunoaste ca bancul e misto😀

  82. nastylicious

    Nora
    Tanti, ma scuzati ca sint râtan dar ceva amuzanto-pervers nu aveti? Vreun threesome? Vreun french fart fetish?

  83. nastylicious

    Membra de partid?😆

  84. jimerino

    are da’ nu poate sa zica, n-auzi ca e monitorizata. ‘traiti dom’ alex!

  85. the judge

    shmeny

    e misto cand il auzi prima, a doua si hai, fie, si a treia oara, daca ti-l spune seful direct. dar dupa aia… oricum, apreciez bunavointa.😆

  86. the judge

    in schimb, recunosc ca baba a fost tare.😆
    cred ca nu stia sa fluiere…

  87. @judge,

    „imun” la ce? la ce anume?( nu „de ce”?)
    Stiai ca japonezii nu-si fac nicio problema relativ la alimentatia cu E-uri, cu dioxina si alte „bunataturi” de-astea?
    Vrei sa stii, si „de ce?”

  88. @tankistu,

    Juma din viata ai pierdut daca n-ai audiat pe Cristian Topescu!Cel mai inteligent, cultivat etc. dintre toti, dupa opinia mea!

  89. tankistu

    aaaa…Topescu comentatorul ??? e adevarat ca e parlamentar acum ???
    nora
    ….dintre toti ce ???? comentatorii ???oamenii ??? tractoristii ???

  90. jimerino

    dintre cine?

  91. remarcati ca nora a dat-o pe teasing in ultima vreme. adica daca vrei sa stii continuarea povestii, trebuie s-o ceri.

  92. tankistu

    cu lumanarea chiar !!! 🙂

  93. the judge

    nuti

    imun la pedeapsa divina:mrgreen: atat de pacatos sunt, imagineaza-ti!😆

    iar faza cu japonezii – am vrut sa fie un pamflet 😦 daca ai fi citit si comentariile, am explicat de unde s-a tras totul.

    da. vreau sa stiu „de ce”. daca-i bal, bal sa fie!😆

  94. tankistu

    ce e bah lenestea asta acelisea ????

  95. Mai, dar chiar ca am „crescut” de cand am intrat pe un blog!!! Au inceput „baietii” sa vada ca as fi, si altfel!

    Deci:
    1. daca nu eram membra de partid, nu puteam sa-mi fac dosar nici de lector, nici de doctoranda, nici de concurs de intrare in oras!

    2. invata-ne @nasty, cum se mai pune acum de un….”treesoome” s.a., ca abia asteapta A. al meu, ca el nu e asa cum credeati voi, pe vremea lui @nuti, adica un…..”mupetts”!!!( nu am suportat astfel de barbati!)[ @judge, ai idee cum sunt barbatii „muppets”???]

    3. Ieri am citit pe „ziare.ro.” ca japonezii mananca – intr-o veslelie – de toate, nemaipurecandu-le, nici la data expirarii, intrucat stiu 100% si – mai mult de-atata – ca ASTA VA FI VIITORUL !
    Deci, @judge, e mai pragmatic asa ca ei, adica „imuni” la alimentatie toxica, decat la aia a ta(geme tara de …”imuni” de acest gen! E banal acest registru!!!), care nu-ti mai da sansa, in RO, sa fii unic ! Incearc-o pe asta, nipona, ca sa fii …primul!
    4. Cristian Topescu, comentatorul sportiv!

    5. @judge, de unde stii ca baba nu putea fluiera? De ce? Era stirba totalmente! Si mereu umbla, si vara si iarna, intr-un bocanc si intr-o sanda! Glezna cu sandaua i-o insangerasera pacatosii de copii!

    Cam atat pentru azi!
    Cu drag,
    N&A

Lasă un răspuns

