Moare Dirty Dancing

Patrick Swayze spune ca se duce. Arata bine, cu toate acestea, in interviul acela acordat Barbarei Walters. Dar eu inca nu pot sa pricep cum e sa moara Dirty Dancing. E unul din amanuntele acelea normale – moare un om – dar eu nu pot sa-mi imaginez cum dracu’ se poate intampla una ca asta. Mai bine nu aflam. Si ma intreb daca el si-ar fi dorit sa afle ca este atat de bolnav.

Eu una nu mi-as dori…

Swayze a reusit sa pice si cu avionul si nu a patit nimic. Pai dreapta ii viata asta? Niciodata nu mi s-a parut supersexi sau foarte inteligent sau foarte viteaz… cred ca de-asta imi si place de el. Ca nu e foarte nicicum.

Dirty Dancing a aparut cand eu aveam vreo 11 ani, dar probabil ca l-a vazut pe la 13-14. De atunci l-am revazut de minimum 40 de ori. Inclusiv anul trecut. Da, stiu, unii dintre voi au vizionat la nesfarsit Calauza sau Portocala Mecanica. Asta e fix treaba voastra.

Am trait ani buni incercand sa imitam cum dansau aia in film. Iar muzica o stim pe dinafara.

E o prostie, da. Un lucru superficial. De acord. Dar face parte din mine.

6 comentarii

Din categoria Uncategorized

6 răspunsuri la „Moare Dirty Dancing

  1. Si eu care credeam care sunt singura nebuna dupa filmul asta! 🙂
    Pacat de vestea asta!

  2. Pe asta, Dirty Dancing: Havana Nights, l-ai vazut?

  3. da l-am vazut. e fain si acela.

  4. No she didn’t !!

    De ce povestesti snoave ? Nu-i adevarat, nu moare.

    uite aici

  5. mi-l bagara la spam pe bastea. pai drept ii?

  6. Am ajuns la concluzia, dupa atata experienta a mea si a altor femei carora le-am fost, si”duhovnic” si psiholog, ca, daca toti barbatii s-ar comporta ca Patric, in acest film, o femeie, chiar daca arata ca sora lui Quasimodo, „urca pe…Everest”; intra in transa; simte ca e femeie!
    De cand ma stiu ma lupt – in cercuri restranse – sa demonstrez ca, 90%, un amor sublim depinde numai de barbat!
    Am mai spus si repet:
    „O femeie nu este nici matura, nici plinuta, daca este senzula si iubita de un BARBAT ADEVARAT”!!!

Lasă un răspuns

