Ce visez eu noaptea…

Un bistro parizian, intr-o dupa-amiaza plictisita.

Afara ploua si picaturile risipite prin baltoace intorc strazii diamante mici si imprastiate.

Inauntru, o fata mananca o prajitura cu ciocolata.

Un barbat cu o cutie jerpelita de vioara intra, se uita in treacat la ceasul de pe perete, comanda o tarie, o bea iute si iese.

Peste doua minute revine, lasand usa sa se bata usor de perete.

„M-am intors ca sa va spun, domnisoara, ca sunteti cea mai frumoasa fata pe care am vazut-o vreodata”.

Pleaca din nou si isi pierde pasii in dupa-amiaza cea lenesa si morocanoasa.

Nu s-au mai vazut niciodata. Chiar credeam altceva!

18 comentarii

Din categoria Uncategorized

18 răspunsuri la „Ce visez eu noaptea…

  1. the judge

    jim stie?

  2. jimerino

    stie ba da’ jim cand e cu d-astea nu intelege nimic si mai bine tace pana zice cineva ceva legat de altceva si atunci zice si el ceva legat de altcevaul acelui altcineva si gata, s-a scos.

  3. the judge

    aha! 😉

  4. Liz

    siropos… mi place…

  5. tankistu

    altceva….

  6. mi se parea natural sa se combine. asa am visat io.
    mai freaky este ca azi-noapte am visat ca sunt la lima. apoi am primit un mail de la o prietena care e prin calatorii fix la lima. weird transcontinental transoceanic shit!

  7. Ada

    Hello, Oana:) Just passing by!

  8. haha jim, good point!

    si ca veni vorba de Lima, am un vecin care zice ca el acolo ar vrea sa traiasca (saracu e trecut de 65 de ani, da’ el acolo ar vrea).. cica a vazut el in niste poze cum e viatza, si i-a placut

    ps: n`am inteles nimic din postul oanei, aplic tactica lui jim

  9. @shmeny,

    O amica mi-a trimis, de la 1 ian.2009, un site superbisim: „www.ozibuna.ro”.
    Dupa opinia mea, are de toate: detenta pentru pesimisti, glume/bancuri decente si ceva de prin Cartile Sfintilor Parinti.
    [Nu cred ca stapana site-ului e psiholog, ci o fata ca tine, dar molipsitor de optimista!]

    @Catalin,
    Evita-ma, daca sunt chiar asa de indescifrabila, iar tu n-ai un strop de talent hermeneutic, in tine!

    Pofta buna, @All !!!

  10. @jimerino,

    Ai dreptate,
    Uite ca nici eu n-am abordat – acum – tema propusa, pentru ca asa mai facem – uneori – !
    Deci, o sa spun adevarul, si despre mine & vise:

    Mai copii, puteti crede ca eu nu visez – NOAPTEA? Eu noaptea DORM! Dar dorm, nu gluma! Pot juca rumba cei de la etajul al III-lea ! Nu-i aud!
    Alex insa face noapte alba ! Eu nu aud nici ceasul, dimineata!

    [ Nici in noaptea de Ursitori n-am visat!Mi-e dor nebun de sora mea si de tata, morti de ani de zile! Nu pot sa-i visez!Sau, daca visez cumva, nu mai tin minte NIMIC, NIMIC, NIMIC!
    Cartile medicale spun ca asemenea oameni stau excelent cu sistemul nervos central si, mai ales, cu hipotalamusul, cel care are enspe „sertarase” cu de toate, inclusiv sertarasul viselor/visurilor/idealurilor/iluziilor etc.!
    De cand ma stiu, eu visez ZIUA, cu ochii deschisi, mari, iar, cand ii inchid, imi si vad visul implinit!]

    Guten Appetit!

  11. nora,
    o sa te rog sa nu te iei de lume aiurea. Catalin nu vorbea despre tine, ci despre mine. Pana la urma, e blogul meu si sunt oapsetii mei.

  12. the judge

    nora

    explicatia lipsei viselor din noptile tale (da-ma dracu’ de poet mic) e cat se poate de simpla:

    tu visezi ziua. 😆

  13. Da, @shmeny, ai dreptate, asa este!
    Imi cer scuze!
    Am inceput sa vad…”iele”, dar o motivatie am totusi: am crezut ca e un tip de pe blogul lui @papa, cand eu, cu ceva luni in urma, ca sa scap de jigniri, mi-am luat nick-ul@oana si, cum – sub palaria virtualitatii – , se pot intampla multe, m-am simtit si nu am atacat, ci, elegant, i-am sugerat sa ma evite!

    Da, mai @judge, asa este; visez ….ziua !
    Ceea ce trebuie sa stii este faptul ca am reusit sa fiu o muiere implinita , intrucat am visat ceea ce am stiut ca se poate realiza, daca VREM si daca NE IESE OS PE OS, zbatandu-ne! Si ne-a iesit 99 %!

    Totdeauna ( stii, si tu asta), „nefericitii” si cei care – Doamne fereste – , mai fac , si „fobie sociala” sunt numai oamenii care viseaza si isi propun idealuri I M P O S I B I LE !

  14. o fi cum zici tu… nu ma mai lupt 🙂

  15. @Mai copii,

    Pana vine nepotul la noi( are alta idila acum), invatati-ma , si pe mine unde sa clickez ca sa va trimit emoticoane!!!
    Parca v-am mai spus ce a zis nepotul, cand mi-a aratat cum sa ascund Chat-ul:
    ” – Nu, Buni, nu mai zice ca esti proasta, ca tu nu esti fata proasta, ci esti neinitiata!”
    ” – Si cum sa spun, scumpete?”
    ” – Zi, si tu – „Uite, Dom’le, am mai invatat ceva !!!”

    Wir wunschen dir eine schonste( n-am umlaut) Woche!
    Noi vogliamo per voi una bellissima settimana !
    I whish you a happy and nice ….
    ( am uitat cum se zice”saptamana” in engleza voastra „de salon”!
    ( …din „limbile de balta” stil @nora !)

  16. jimerino

    in engleza noastra saptamana se zice „swooooooshhhh”. depinde si ce fumam. ca stiti, timpul e relativ. mai ales in functie de ce fumezi. apropo, la amsterdam cand mergeti doamna @nora?

  17. @jimerino,

    cand sa mergem decat de Paste, desi mamei nu-i convne sa impartim pite, pe masa unui Hotel! ca anul trecut, in Elvetia!
    Acum, a gandit Europa Travel, alt traseu…altul, la fel de frumos!
    Intra pe Europa Travel si cauta”Nopti albe la Amsterdam si Paris”!15 aprilie; 10 nopti si 11 zile!
    Ne duc, de data asta numai prin cluburi! Si ceva muzee, dar ne asteapta, ca babalaci, „Nopti albe” superbe!
    Daca mama sta, la 88 de ani, la o nunta , pana la 5 dimineata, cum naiba sa nu rezistam , si noi???
    Doamne ajuta !
    Doar n-oi avea CURAJ sa ti-l arat si sa-l cunosti pe Alex al meu si sa le dai peste bot la toti cei care nu m-au crezut, o secunda, ce BARBAT am ???
    O cafea daca vei bea langa el, vei realiza adevarul!

    @shmeny,

    Te implor intra pe http://www.ozibuna.ro si…mai vorbim!

Lasă un răspuns

