Iglu

Am un iglu.

In el cresc vreascuri rupte si licurici-de-gheata si carti nepublicate si pisici zgarietoare…

Nu e bine.

Am un telefon de gheata in iglu, dar de maine il voi scoate din priza lui de gheata.

Intr-un colt, patineaza o copie liliputana a Suryei Bonaly. Mi s-a parut ca incalzeste putin atmosfera. Pe ea o voi pastra.

De maine, nici termometrul nu va mai masura gradele din iglu. Pentru ca pana si el va ingheta, catatonic.

Voi arunca dulapul, deoarece nu va mai fi folositor. Va fi atat de frig, incat voi fi nevoita sa tin toate hainele pe mine.

Iar la primavara, cand toate se vor incalzi, cand pisicile vor fi mai blande, igluurile topite, iar cartile altora, probabil, publicate, va fi prea tarziu. Eu imi voi dormi povestea fara regrete, cu niste ochelari enormi pe nas, pentru ca voi sa ma vedeti mai bine.

16 comentarii

Filed under Uncategorized

16 responses to “Iglu

  1. Musik Pisik

    sa nu racesti copil ce esti !!!

  2. ce e mic, negru, aluneca si pute ?
    Surya Bonaly😀

  3. codrule,
    polonezii sunt rasisti?🙂

  4. the judge

    da’ pe jim unde-l tii, shmeny? il lasi afara?😯

  5. jim se descurca. doarme pe la prieteni.

  6. uitati,
    cand jeepers creepers nu reprezinta neaparat un film de groaza, iese asta:

    mi-a placut mult. sper sa va placa si voua!

  7. Shmeny, da’ tu chiar scrii frumos. Textul tău îmi aduce aminte de cântecul lui Gigi D’Alessio – Tu che ne sai. Şi el stătea zgribulit de frig într-o cameră şi scria „Blestemata asta de iarnă nu se opreşte la uşă, acum vrea să-mi îngheţe şi inima”.

  8. Surya Bonaly e aia care se dădea peste cap pe patine? Aha…

    Ce-mi place mie frigul. Nebuneşte îmi place, să-l ‘t.

  9. shmen, am fugit din polonia. imi dadea eroare cand deschideam blogul jimerian, si n am mai suportat😀

  10. co2day,
    stiu ca scriu frumos🙂 de fapt, atata pot sa fac. am scris si o carte. nepublicata.
    hudrea,
    ia-ti te rog frigul, ploaia si poleiul si baga-ti-le unde stii tu mai adanc, deoarece noi nu avem nevoie de asa ceva. daca ai zix la misto, atunci cu atat mai bine. da-le altcuiva, unui dusman.
    codru,
    serios? esti la romanica? pai nu ne vedem si noi?

  11. jimerino

    stai ma n-auzi ca pe asta mic si poet l-a apucat angajatu’ la multinationala pe timp de criza? ba betivule, mai bine fa-te patron, e mai simplu.

  12. tankistu

    bah…ceva lipseste. nu stiu ce…dar ceva lipseste. daca imi dau seama ce, va spun.

  13. tank,
    lipsesc mai multe. din mai multe locuri. cand aflu, iti spun. dar nici macar nu a straduiesc sa caut.

  14. krakilla

    eu cand sunt melancolic, beau. iar pentru mine melancolia este un fel de a fi. am legatura cu articolul?

Lasă un răspuns

