Culinare

Un nene a stat 20 de minute la coada la casa la Everest ca sa ceara o ciorba. Femeia de la incasare i-a zis suav: „Pai, ciorba nu avem!” De altfel, era evident, de vreme ce nici pe meniul de deasupra tejghelei nu se anunta vreo zeama. Omul meu, cu o mustata blonda de proaspat coborat de la un munte mai necajit, a luat-o la injuraturi pe muiere. Vezi, fa, alta data sa vii cu ciorba de acasa! Daca vine taranul cu pofta-n gat?

Un baiat de la Everest, de-ala de-ti face sandvisuri, cred ca nu stie sa citeasca. Daca pe bon scrie „crema de branza”, el iti va pune invariabil pe paine articolul „maioneza cu varza”. Apoi, cand incepi sa tipi panicat: „Nu din asta, nu din asta! Din ailalta, din ailalta!”, zambeste ca un stanjenel si zice:” Da’ lasati asa, ca si asta e foarte buna!”

Sunt de-a dreptul invidioasa pe cativa oameni. Ii cunosc de vreo 8 ani, ii intalnesc zilnic la serviciu, dar nu i-am vazut niciodata mancand. Nici grisine, nici mere, nici iaurt, nici alune. Nu mai zic de KFC-uri sau comenzi la pizza on-line. Oare acasa ei mananca? Sau o ard la fel, food-free? Ca daca e asa, vreau sa stiu si eu cum!

Pe mine, in tot acest timp, J. ma trimite, mai in gluma-mai in serios, la cratita. Eu tot sper ca este in gluma.

44 comentarii

Filed under Uncategorized

44 responses to “Culinare

  1. La mine aia de la KFC si chiar de la McD. poate sa-mi faca abonament de fidelitate!😆

  2. pot*

    Pe J. sa-l trimiti si tu la spalat vasele!😀

  3. mara,
    mai degraba eu la vase si el la gatit!

  4. @shmeny
    Sa stii ca e si asta un avantaj daca te gandesti cam cate vase sunt de spalat, in comparatie cu timpul acordat gatitului! Bine, asta daca nu ajungi tu sa le faci pe amandoua!

  5. Pai asa e si normal, mai ales in asemenea situatii delicate ca impartirea responsabilitatilor in casa!😀
    Macar sa ne ajutam intre noi!🙂
    Stai ca vine acum nora si ne explica cum sta situatia!😆

  6. Musik Pisik

    shmaneasca la cratitza…..tare !

  7. mara,
    din pacate, doamna nora s-a suparat pe noi. nu revine sau, in orice caz, nu atat de curand pe cat ne-am dori noi. este o pierdere, dar incercam sa-i facem fata cu fruntea sus.

  8. vezi, nimeni nu o crede pe asta cu cratita…

  9. @shmeny
    O asteptam sa revina!😀
    Daca nu te-as cunoste, poate ca as tinde sa cred enuntul:Shmeny la cratita!, dar in conditiile actuale nu pot spune decat😆 😆 😆

  10. da, lasa-i sa-si faca iluzii.

  11. jimerino

    buuuuuuun! acestea fiind spuse, anunt pe cine are urechi de auzit – da draga, tu – ca de azi se mananca ce se comanda. parapapaaaaaaaa!

  12. M-ati corupt! OFFF!
    Pe mine…muiere cu ambitie cat …EVERESTUL!!!

    Doua treburi nu-mi ies ! Nu pot rezista cand fumeaza colegii si iarasi o iau de la inceput, dupa 0 saptamana de rabdat, iar, de 1 an, nu rezist, zic biiiiiiiiiiii-ne ca ies de pe un blog, unde atereizez ca nepoftita si iarasi ma reintorc !!!

    Deci”Adio”, al meu, acum, „in toamna vietii”, este un fel de:
    ” Lasa-ma si nu-mi da pace!” sau de:
    ” Toarna unul si-om pleca; inca unul si-om mai sta !”

    De ce? Ca prea va jucati cu viata voastra!Prea nu stiti ce e viata !Nu pot indura pesimismul!

    Deci, la noi a fost si va ramane butada:
    „Amandoi la MUNCA; amandoi la….LUNCA!!!”
    [cred ca nu ne vom damblagi, sa stea unul de
    pomana]
    Nu sunt barbatii cei mai perfectionisti si sofisticati BUCATARI de pe planeta ?
    Treaba e ca femeile de casa, in general, n-au stil; nu stiu cum sa-i ademeneasca in bucatarie, la smotru!
    Gata! Cam atat !

    Have a very nice and happy week-end!

    P.S.

    Sincer! Chiar pot fiinta pe blog fara a fi umilita, iarasi???

  13. 😦
    si se fute tot ce se comanda?

  14. cronicaru'

    shmeny sa nu se manance ce se fute, ca ar fi mai nasol🙂

  15. depinde. unora le place sa futa potirnichi. sau pupeze. sunt comestibile.

  16. uite de-aia nu fac io trafic, ca sunt unii cu urechi de diamant care nu suporta exprimari din popor si din topor in acelasi timp.

  17. Mai@shmeny,

    N-are nimeni”urechi de diamant”, dar spune, si tu, CINSTIT, nu ti se pare ca si asa e destul de mizera viata asta, incepand chiar cu modul cum se zamisleste un om – carnal, real si in afara oricarei igiene, uneori – , luand in considerare copiii de zi cu zi, turnati pe banda prin adaposturi de carton sau copiii de week-end, aparuti pe lume cu parinti turmentati si nespalati de joi???
    Si chiar amorul divin insusi! Nu-l poti compara cu clipa cand ai iesit din dus si te-ai imbracat in rochia de mireasa ori in rochia de Revelion!
    [ A nu se intelege decat cruda realitate, gandind numai IGIENIC – trupeste & sufleteste! Sa nu-mi dai peste nas, reprosandu-mi ca nu mi-a fost si nu-mi e drafa Dragostea! Doamne feresyte! Dar…daca n-ar fi existat, eu, balanta rasata si curata, as fi putut trai fara ea, dar fara IGIENA TRUPEASCA si SPIRITUALA, niciodata !

    Tu acum te defulezi, poate , adresandu-te asa cum doresti si cultivi un anume limbaj, foarte la moda! OK! Care-i problema?Nu ma deranjeaza!Tu crezi ca eu nu stiu sa ma exprim asa? Doamne, usor este!!! Este mult mai usor!
    Cand tu nici nu te nascusei, eu priveam cadavre si pacienti, cu nemiluita, ca sa invat carte!
    Deci, nu mai da apropouri , ca nu ai dreptate!
    Noapte buna – tie&All !!!

  18. nora, da repede pe Prima. e K-pax

  19. nora,
    te-ai consumat degeaba. nu ma refeream la tine.
    codru,😀

  20. @Shmeny,

    Buna dimineata !
    Stiu ca nu te refereai la mine, dar am simtit demult, de pe vremea lui@papagigli, ca trebue sa explic de ce e mult mai bine sa cultivam FRUMOSUL ori NORMALUL in limba!
    Te crezi ca eu nu injur? Injur de mama focului: de la TV care nu mai are voce, pana la Nea BOC,”lindicul principesei”???
    Dar stii cum zic:”Baga-te-as in pisici” de nemernic!
    Mai vorbeam si inca mai vorbesc „deocheat”, si cu A. al meu, in dormitor, c-asa-i place lui, iar eu, nevasta obedienta….m-am conformat! I-am dat feed-back, in segmentul asta ! Ce sa fac? Sunt nevasta lui; trebuie sa ne pliem pe toanele amoroase ale sotului( mai ales pe vremurile astea ), dar, vorba Angelei Merkel, care a spus la un interviu despre sex:
    „In dormitor? A ! Acolo e treaba mea !”
    Daca vei dori sa faci un experiment cu mine, te vei cruci cum stiu sa vorbesc, si asa! Ma pot plimba pe toata gama limbii romane, in toate stilurile( parca sunt 5 la numar)!
    Dar, nu-i destul ca numai mizerie umana intalnesc – zi de zi – ???
    Tu ai un job „respirabil”!
    Al meu, de o viata, e „irespirabil”!
    Poti, oare, sa ma intelegi, chiar daca nu te-ai referit la mine ???

  21. surferb

    jim
    tu o stiai ma, pe asta cu „baga-te-as in pisici”? vezi ca te poate induce in eroare formularea.

  22. hai ca am lasat si cu link, poate mai vine si la mine CINEVA😉
    spank me @A i was a bad girl!
    @nora, ceva pe roluri bagati?

  23. nevermore

    my momma always said: „pe nebuni sa-i ocolesti” si ” cel destept cedeaza primul” deci… tanti noricica, esti libera sa te manifesti…

  24. surferb,
    cand iti spun io ca baiatul e suspect…

  25. surferb

    shmeny
    eu, refuz in continuare sa cred. am o strangere in spate cand ma gandesc.

  26. bai, e zoofil, nu poponar.

  27. surferb

    shmeny
    pai ce crezi… asa incep toti.

  28. tankistu

    ah…..shmeny !!!!! tocmai vroiam sa spun ca omu e homozoofil !!! bine ca Andrei e tanar. ca altfel era geronto-homo-zoofil. dar Andrei e tanar. La multi ani, andrei!!!!

  29. tankistu

    surf
    genial. se vede ca ai baut ieri.

    app: La multi ani. ca toat alumea a vrut sa-ti spuna ieri. zi si tu daca nu sunt unic ??? macar prin greutate. 🙂

  30. surferb

    bine ma, unicule. multam.

  31. @nevermore,

    Mama mea era „exhaustiva” in povete:
    „In viata ta, sa-i ocolesti : pe omul beat, pe omul prost si pe nebun! La ala beat, vorbeste paharul; la ala prost, vorbeste dosul, iar ala nebun, nu vorbeste, ci umbla cu sorcova!”

    Accept: sunt si proasta, si nebuna, cata vreme te bag in seama si iti raspund tie, aici, pe acest blog!
    Hi-HA!

  32. cine

    doamna elena neagoe, acesta este sotul dumneavoastra?
    http://www.areopagus.ro/index.php?option=content&task=view&id=73&Itemid=103

    am observat o asemanare atat cu robert de niro cat si cu al bano

    daca da, felicitari!

  33. @cine,

    Nu deschid site-ul, nici „cu mitraliera la coasta”!!!

    Stai linistit ca m-am”versat”…am capatat experienta de 1 an, pe blog!
    Precis ai trimis vreun „maimutoi”, vreun cimpanzeu sau vreo alta necuvantatoare, asa cum esti tu, de „comunici cu Doamna ta( daca ai asa ceva”) – MAGISTRAL – in tacere”!.
    Ca numai aici esti ciripitor, ai glas si esti la fel de toxic!
    Ce pacat ca @emiru sau @jimerino n-au acceptat sa se intalneasca, 5 minute, in Olanda, cu al meu barbat superb, „ubersexual”, nu…”muppets”, ca tine si ca altii !
    Cu sinceritate !

  34. tankistu

    nora
    asa cum ai mai spus suferi de putina paranoia. de ce crezi ca toata lumea vrea sa te umilieasca ??? in linkul de mai sus….pe care eu l-am deschis, apare un domn pe care il cheama Alex Neagoe. in curriculum scrie, culmea, ca e casatorit cu Elena Neagoe.
    oare cum o fi sa vezi numai dusmani in jur ???
    jim, vrei sa ma faci ??? 🙂

  35. tankistu

    shmeny….ce e ala Everest ???

  36. tank,
    Everest este un fast food (cred) la Romana, cu mancare scumpa si servire proasta. totusi, decat sa alegi Mac sau KFC…

  37. tankistu

    mdea….decit mc sau KFC mai bine bei niste beri. se stie doar ca o bere e cit cinci sarmale. 🙂

  38. tank,
    da, ai dreptate. dar la serviciu nu pot consuma. nu este licit.
    2 legit 2 quit!

  39. tankistu

    ce poa´ sa-ti faca. sa te dea afara ??? ntzzzz….ei stiu ca asta urmaresti.poate doar sa te avanseze. asta da pedeapsa pe capul tau. 🙂

  40. @tahkistul nostru drag,
    barbatul adevarat, departe de tara
    si truditor in a face confortabila viata familiei sale,

    Cum sa nu fiu consternata, cum sa nu fiu suspicioasa si atenta si cum sa nu am teama cand de 1 an si ceva, ma lupt sa va arat ca – s-a intamplat – ca in tara asta, sa mai se iubeasca doi oameni dupa atatia amar de ani; ca o sotie recunoaste ca ajuns sus NUMAI datorita „jumatatii sale astrale”; ca un barbat „ubersexual”( mai e brunet si Scorpion), nu „mupptes”, poate fi indragostit, atent, empatic, altruist si DE CUIB etc., numai langa o singura muiere( pe altele NU LE VEDE, ci le trimite la munca!Mi-e si ciuda pe el, uneori!), careia i-a jurat la ALTAR ca e langa ea – la BINE si la GREU/RAU !”????????????????????????????

    Paranoia nu e „in gradina mea”, ci a celor suspisiosi in cazul meu/nostru!

  41. le trimite la munca? aveti grija ce afirmati pe aici, oameni buni, ca nu am chef de complicitate la proxenetism.

  42. @tank,

    Am constatat, iarasi, la omul meu( ce constat – de o viata – la barbati, si anume ca sunt MULT mai CURIOSI decat FEMEILE!Sunt niste mieunati-pisiciti si imediat intra” in carpe”, cand au un simplu guturai!s.a.m.d.)

    Alex murea daca nu deschidea site-ul acela trimis de un companion @cine!!
    EI?
    Am dat in bara, de moment, ca am aterizat pe pag. web a unui tip cult!Alex, am mai spus, nu e universitar; este economist la Prefectura si sculptor autodidact, acasa!

    Aici, pe mine ma apara atitudinea unui alt companion, de acum 6-8 luni, de la blogul lui @AG, care nu m-a crezut si mi-a trimis, la fel, un site in care sarmanul si superbul meu Alex avea moaca de cimpanzeu!
    Poftim cultura !!!
    Tu ce-ai fi facut? Te-ai mai fi lasat umilit?
    Solutia: n-ai mai fi deschis site-ul! Si gata !

    De aceea l-am deschis ACUM, ca murea Alex de curios !
    Deci, un fiasco total!

    P.S.
    Alex al meu e, si mai frumos decat Dl din poza aceea ! Mai ales la SUFLET, CARACTER, EDUCATIE, CULTURA, GRILA de VALORI s.a !!!

    Sub juramant ca nu mint!
    ( E prima data cand jur, ca nu e – nici bine, nici frumos – !!!)

  43. @”Everest” este culmea cea mai inalta pe care te poate urca un barbat adevarat, 25 de ore din 24( in week-end, de ex.), chiar daca nu te afli cu el in postura de amor, ci asa, prin casa etc.!

    „Clipele de beatitudine” noi le numim altfel, dar tot undeva, „pe inaltimi”!
    Si iarasi nu veti crede!!!
    Este problema voastra !!!La voi e problema !

    Gata!
    Somn usor!

Lasă un răspuns

