Obiecte din familie

Vi s-a intamplat vreodata sa va indragostiti de un obiect?

Prima chestiuta pe care am iubit-o era o opera de lut. Respectiv un cuculet-fluier din acela pe care puteai sa-l procuri de la tarabele de la mare, pe care il umpleai cu apa si apoi faceai praf urechile trecatorilor, sufland in el ca disperata. L-am iubit asa de mult pe cuculetul albastru, incat l-am furat de la taranul respectiv – dragoste la prima vedere cu rapire si sechestrare. Aveam 4 ani si niciun ban in buzunar. Mama m-a pus sa-l duc inapoi, ca cica nu e frumos sa ciordesti. Nu l-am dus. Acum am altul, dar nu e ca ala de atunci.

Se vede treaba ca eu aveam ceva cu cucii. La gradinita (apropo, la varsta cand voi va scormoneati in nas si va mirati de rezultat, eu citeam cursiv si interpretam semantic si semiotic textele) mi se pusese pata pe o carte de povesti despre un baiat care se transformase in cuc. Era o carte trista si bizara, pe care am pierdut-o (a se citi: mi-a fost furata de invidiosi).

In general, iubesc pachetele de carti de joc. Ani la rand, am umblat cu ele in geanta, in speranta ca gasesc pe cineva cu care sa fac rapid un poker, whist, rentz, popa-prostu’, razboi. Orice.

Acum iubesc calculatorul. Sta-mi-ar in gat, fucked up relationship!

De sabie am fost indragostita. Am strans-o langa mine cu atata pasiune, dar m-a tradat, intr-un final. Am inteles ca talentul nu vine din arma. Acum doar o respect si o indragesc, pentru ca nu am ajuns s-o inteleg pe de-a-ntregul.

––––––––––––––––––––––––––––

Si pentru fanii mei care este alaturi de mine in momentele grele de stat pe net, ultimele search-uri prin care ajunge fanii mei la mine pe glob:

– fram, ursul polar a murit? – nu. Traieste in galapagos si este, de fapt, o broasca testoasa gigantica.

– cum sa nu te imbeti? – incorect. Aici trebuie sa intrebi cum sa te imbeti.

– ceva de jele – niste femei pe care le cunosc eu. Dar nu sunt la mine pe blog, din fericire.

– ma plictisesc de moarte – mda. Frumos compliment! nu puteai sa cauti fac sex pana explodez sau sunt frumoasa de paleste soarele!

– am 1,53 si sunt mandra! – well, nu ar trebui! Eu am 1,71. Imagineaza-ti cat de mandra sunt eu. Wanna race? Adica, sper ca la inaltime te refereai…

Si acum, partea neagra a search-urilor:

– o femeie se fute cu catelul – go away and die!

– am ramas proasta ce pula mare are – catelul? Saracul catel!

Nu stiu de ce am senzatia ca personajele astea au picat la mine in cafea din cauza celor scrise in principal de @jimerino si altii din astia care lucreaza in strainatate.

31 comentarii

Filed under Uncategorized

31 responses to “Obiecte din familie

  1. shmen, ar trebui sa-l identifici dupa IP pe cel care vrea sa stie cum sa NU se imbete, si sa-l interzici pe respectivul gaylord😀

  2. codru,
    nu ma! nu-l banez! ca poate daca mai vine pe aici si se intalneste cu toti, invata pana la urma calea cea dreapta.

  3. tankistu

    de la cine mah ??? de la asa un grup de intelectuali ??? nici o sansa.

  4. bine ma. nu de la toti. de la cativa membri-cheie.

  5. da, pe aia care a ramas proasta mi-o recunosc, e de la mine. cu dovezi. dovezi ca a trecut si pe la mine. pula pe masa nu o pun. ba da. da’ pe blog chiar nu. acum.

  6. io v-am zis… da cred ca e tot aia cu inaltimea fulminanta😉

  7. in sensul ca atunci cand esti mic, ai o perspectiva distorsionata asupra lumii

  8. surferb

    jimerino lucreaza in strainatate?

  9. da. asa stie nora, asa trebuie sa fie.

  10. surferb

    jim, nu ti-e dor ma, de casa?
    grea strainatatea asa-i?

  11. ba, sunt aici niste oameni….strasnici. ca acasa.

  12. surferb

    da, asa este dar sunt si exceptii. codru de exemplu, ai vazut cu ce expresii a venit de afara – gaylord.
    sa vezi de acuma ce dezaxati vor fi directionati incoace.

  13. Frumos !
    Da, uite o „tema de casa” care te duce la…nostalgii!

    Eu cred ca nu exista in orasul meu( iarasi o sa ziceti ca vreau sa „ies in fata”, dar o sa le pozez si i le trimit celui care nu crede!)o muiere, care sa tina atat de mult la „Obiecte din familie”, care au valoare sentimentala, imensa!
    Daca vi le-as insirui, veti zice iarasi ca sunt paranoica sau mai stiu eu cum!
    Nu sunt multe, au si istorioare hazlii, dar…., dar….! OF!

  14. mama, ce populatie dementa intra la tine pe blog :)) Mor de ras.

  15. @Florentina,

    De ce dai cu piatra ?
    Du-te la DEX sa vezi ce inseamna”dement”!

    Habar n-ai tu ce condei are @shmeny si ce barbati de casa sunt partenerii de blog!
    E treaba lor cum gandesc si scriu.
    Tu n-ai dreptul sa dai verdicte!
    I-ati cumintenia d-acilea si pleaca, daca nu stii sa empatizezi si sa te pliezi s.a !!!

  16. nora,
    te-am mai rugat o data sa nu-mi mai jignesti vizitatorii. ma simt nevoita sa-ti spun sa nu mai treci pe aici o perioada. Florentina e prietena mea, iar tu te simti vizata la fiecare vorba ce-o rostesc ceilalti. Te rog, lasa-ne un timp. Vorbesc serios!

  17. OK, dra sora geamana a altei moluste=@asspida!
    Nefericitele, neimplinitele, frustratele sunt CLAR, si bolnave de INVIDIE!
    Daca erai un amfitrion CINSTIT si drept, trebuia sa iei atitudine si sa-i faci obsevatie/educatie prietenei tale! Halal de asa prieteni!
    Ramai cu ei! E plina balta de peste!
    E plin NET-ul de blogger-i/-ite, de alta factura ca a ta!(v. Andrei Rosca s.a.)
    Acum i-am descoperit!
    Ramai „in durerea ta”, caz clinic ce esti!

  18. nora,
    gata! te-am primit cand toti de pe net te-au trimis la dracu’ ca mi-a fost mila de tine. nu te-am angajat sa-mi aperi blogul. du-te la andrei rosca si suge-i si cariciul, din partea mea. pe aici sa nu te mai prind. hau ca te miau!

  19. Stii la ce concluzie am ajuns – dupa un an de blogger-it?
    1. In lumea virtuala – „nu da bine” – echilibrul, empatia, statornicia, iubirea eterna in cuplu si multe alte fapte, care apartin sferei semantice:
    ” IMPLINIRE ” !!!

    2. Ca sa fii acceptat, trebuie sa fie nefericit, SOLO, agramat, funambulesc, sa propagi „cultura misto-ului” s.a.m.d.!!!

    3. Nimeni, pe NET, in general, nu mai are nevoie de „modele”, asa cum in scoli si in universitati nu mai gasim – modele umane!!!

    Toata experienta mea AICI va fi fructificata intr-un al studiu incadrat in cotidian!
    Tu te vei numi @subiectul 2, feminin, ofuscat de BINELE alteia !(n-avem voie sa dam, nici chiar @nick-uri, ci doar atat@subiectul/@individul uman – asta ramai pentru posteritate! O ratata !)

    [Vei plange ca, pe blogul tau, nu va mai ateriza un OM/o femeie ca mine! Stai sa mai imbatranesti un strop si sa vezi cum iti vei face „mea culpa „! Asteapta sa vezi, si ce iti va oferi Dzeu, ca m-ai umilit! Iart-o, Doamne, ca nu stie ce vorbeste!]

  20. jimerino

    ba! eu inteleg multe…. da’ sa-mi furi vorbele, nu! pana aici!
    doamna @nora, va invit pe blogul meu, un blog serios, care-mi aduce multe bucurii in aceste vremuri pe care ma vad nevoit sa le petrec departe de casa. orice vorba buna si orice sfat ma ajuta enorm si imi aduce o raza de bucurie si de speranta de mai bine.

  21. da, voi plange, mi se va umple curul de lacrimi si altceva de ganduri negre. sunt invidioasa pe tine ca esti mai frumoasa, mai desteapta, ca ai barbat si io nu am, copii la fel si mintea in cap zdravana. sunt o ratata, de aceea te conjur sa ma lasi in plata domnului ca sunt si nebuna si periculoasa.

  22. jimerino

    mad dog ira, kill! fetch! dibilaos!

  23. @jim,

    Spune-mi, cu mana pe INIMA( hai pune mana pe inima!)
    Chiar putem intalni un companion, care e liber sa ne intrebe ce vrea( fara pudibonderii) si sa-i putem fi „suport si aer”, la mii de km departare???
    Tu chiar vorbesti serios???
    Vrei sa crezi ca mi-e teama ca ne pacalesti???

    Stai sa revina si Alew si eu revin de la lucru
    ( cursuri nu mai am, ca am intrat in sesiune) si vom debuta, cu toata dragostea pe blogul tau, incercand sa „respiram”- pe ecran – cu tine, distinsul nostru Companion, au Univesului nostru Virtual !

    Avem asa multe PPS-uri de sufet si atatea glume, ca sa-ti putem colora viata, barbat adevarat si truditor pentru a aduce un strop de confort, in plus, familiei sale!

    daca ma convingi ca nu vom fi umiiliti, in cele din urma , si acolo, iti vom da , si adresa noastra de E-mail!
    Iti voi trimite cateva tablouri, statuete, Sahul s.a cioplite de Alex al meu, pentru sufletul lui si pentyrui casa!
    Iti voi trimite dovezi ca am facut Excursiile aceelea si ca mai facem 2″Vest&Creta, de la Paste 2009 incepoand!

    Doamne, cat ne-am dori sa darami SUSPICIUNEA si UMILINTA indurata de noi, 1 an, pe aceste 3 blog-uri: @AG, @Papa @Shmeny!
    Cat ne-am dori sa le spui, sub juramant, ca ai vazut si te-ai comvins ca- in afara de NUME &LOCATIE, TOTUL a fost ADEVARAT!
    Mai stii cand am spus sa te intalnesti cu Alex, nu cu mine, in Olanda???

    OK, @jim!
    Sa-ti dea Domnul IISUS sanatate, oriunde te-ai afla !

    Pe curand!

  24. @Vezi cate greseli lingvistice am facut?De emotie!
    Tu crezi ca eu sunt mai sensibila decat cel mai sensibil client/ pacient al meu???
    Scuza-ma !

  25. jimerino

    doamna, pe blogul meu domneste aceeasi mistocareala. daca nu va deranjeaza si credeti ca faceti fata, intrati cu incredere. eu n-am sa va interzic, ca altii.

  26. bai nene. ia potoliti-va! du-te, femeie, la jimerino sau la cine vrei si dispari de aici.
    jimerino,
    o iei de aici sau te bat?

  27. Nu , Jim,
    Nu ma mai deranjeaza!
    Vrei sa stii ce faceau colegii nostri, la disectii?
    Cotrobaiau in gentile colegelor, le luau pachetelul si le puneau urme fine de carne de mort, in pachetel, intre feliile aduse de acasa!
    [ cica le faceau curte!]
    Har Domnului ca eu nu mancam decat fructe, la facultate si beam o cafea la „TBC-cafe!”!
    Tu ce crezi, ca pe vremea mea, nu era mistocareala?
    Eu insa, aici, am zis ca suntem si noi doi oameni cu scaun la cap, ca avem o varsta!
    Dar habar n-ai tu ce face TIMPUL ! Te inveti cu de toate!
    Stai linistit ca suntem capabili , si de rafinament intelectual&cultura, si stim sa gustam si sa propagam, si o gluma buna!
    Modul cum e spusa, nu mai conteaza!
    In fond, si aia este tot Maria Sa – Limba Romana!
    Care-i problema daca este vazuta mai mult din compartimentul argotic!???

    Have a very nice day, @jim!

  28. jimerino

    stiti, blogul meu imi este de folos pentru a comunica cu oameni din tara ea, sa-mi cultiv limba materna si umorul tipic romanesc. asta nu inseamna ca nu pot aprecia si o parere serioasa legata de o problema pusa in discutie. poate ca tocmai asta ne trebuie, in atata misto pe care noi tinerii il facem, o voce a maturitatii si a experientei, o persoana care sa ne scoata in evidenta si o alta fata a experientelor si momentelor cu care ne confruntam zi de zi. poate astfel le vom putea vedea si altfel de rezolvari in afara mistoului ce pare a ne caracteriza.
    va doresc o zi luminoasa!

  29. Uau, Jimerino, ce raspuns…

Lasă un răspuns

