Concurs de copy

Regulamentul e simplu.

1. Priviti poza de la header, care ma reprezinta. Si nu prea.

2. Rapundeti-va in scris intrebarii „Unde este si cu se ocupa Dusmaneasca in aceasta fotografie?” Cu aceasta ocazie va spun ca poza este semnata de colega mea Gabriela Arsenie.

3. Raspunsul conform realitatii istorice nu va fi luat in consideratie. Trebuie sa creati, nu sa fiti precisi.

4. Premiul consta in doua verzisoare de Bruxelles, gatite cu talent aseara de Jim, si jumatate din pisica Ira, dupa cum preferati: frontal-codal, stanga-dreapta sau fata-verso.

86 comentarii

Filed under Uncategorized

86 responses to “Concurs de copy

  1. nastylicious

    Erai la „Te pui cu blodele”?🙂

  2. nastylicious

    *bloNdele

  3. nasty,
    un raspuns ce va fi luat in considerare.

  4. jimerino

    pana la sfarsitul zilei de lucru…. calm.

  5. Ştiu! Ştiu! Lucrezi la un hotline! Ştiu!

    Ai citit Băgău, a Ioanei Bradea?😉

  6. hudrea,
    you are in.
    nu am citit cartea cu pricina. mi-au fost citite doar niste pasaje.

  7. Musik Pisik

    erai in locul de unde mereu iti dai demisia??

  8. asa deci … tu esti cea care ne asculta telefoanele … :)) stiam eu😉

  9. musik pisik si invizibilul,
    felicitari! sunteti concurenti, in mod oficial.

  10. Musik Pisik

    raman la parerea mea…cred in ciclicitatea DVS.
    Imposibil sa asculti telefoanele…ar fi trebuit sa ai fatza mirata. In poza de sus se vad penele canarului…Shmeny a inghitit canarul

  11. exact cum imi imaginam! baietii sunt si aici primii. doamnelor, nu mi-ati facut nicio surpriza. sunteti asa cum va credeam😉

  12. asta de mai sus a fost o incercare de metoda de a atrage si pizdetul in concurs. pentru pizdetul care apreciaza agresivitatea, desigur!

  13. cronicaru'

    eu vreau sa aflu parerea doamnei nora

  14. Musik Pisik

    sau poate asculti manele la casti ?

  15. nevermore

    shmeny, esti in…..aer!….oport?

  16. iata si prima concurenta!

  17. tankistu

    bah…eu cred ca esti la bunici. ca aia in spate pare o soba. dar sa speram ca nu e. ca in cazul ala ai fi putin pitzipoanca. ca numai ele fac poza cu soba. si cu aparatura electronica din dotare(monitor +casti cu microfon). dar tu nu esti. pitzipoanca. si nici la bunici. stiind astea de ce am crezut eu ca esti la bunici ???

  18. tank,
    pentru ca ai fost creativ.

  19. jimerino

    unde a vazut porcovetele asta soba? betiv, n-ai ce sa ceri.
    deci: pe monitor se vad niste panouri de fundal luminate. de reflectoare. de unde deduc cum ca ar fi vorba de un spectacol. asadar, dupa difuzarea bodigardului duminica pe postul concurent trustului caruia te-a facut om, ai ciordit o poza de la filmarile sus-numitei pelicule si ai manarit in photoshop punandu-ti propria muie.

  20. tankistu

    merci
    and the winner is…..tankistu !!!

    vreau sa multumesc parintilor….stuff-ului care a stat in spatele intregii munci, premiul e si pt ei. nu in ultimul lui vreu sa-i multumesc shmenoaicei ..ca mi-a acordat sansa de a ma desfasura si a-mi expune creativitatea la ea pe blog.
    God bless you all !!!!
    (apluze, ovatii)

  21. jim,
    bodygarzi zici…
    tank,
    sa nu incercam sa influentam juriul. fapta aceasta se penalizeaza cu inca doua verzisoare.

  22. jimerino

    asadar asta de mai sus sa ia pulu, tu nici nu esti tu. adica tu esti tu dar ala e greg portman cu fata ta aplicata.

    http://www.imdb.com/title/tt0103855/

  23. jimerino

    scena finala, cand o facea pe cameramanul. sunt documentat, am dovezi, n-aveti cum sa ma faceti.

  24. jimberino,
    asa, cu povesti…

  25. tankistu

    bah…cu cine vorbesti fratioare ??? fa-te inteles.

  26. krakilla

    simplu. la o emisiune radio sau tv la care ai fost invitata sau la care prezentai sau erai in decor si trageai de butoane sau erai in vizita. am raspuns la fix. ma bucur ca a castigat tank.

  27. nastylicious

    comentariu fictiv:

    nora
    ianuarie 27, 2009 la 14:56 pm

    Draga mea AMFITRIOANA iti spun cu mana pe INIMA ca experienta mea de femeie painea lui DUMNEZEU [cel mare!] imi sopteste ca te pregateai sa comunici extrasenzorial [fuga la DEX umililor] cu companionii nostri din universul VIRTUAL
    Sa-ti dea Domnul IISUS sanatate, oriunde te-ai afla!
    🙂

  28. nasty/nora,
    da, incercam o comunicare telepatica. cel vizat era georgescu, ca de la el m-am pricopsit.

  29. cronicaru'

    astept in continuare parerea adevaratei doamne nora

  30. bagheera

    Gata, stiu! Ai facut parte din stuff-ul de campanie a lui Obama. Si nu numai atat. Tu i-ai scris discursurile ce i-au adus victoria! Si acum, te bucuri discret. Seful tau a devenit primul presedinte de culoare al SUA🙂 Victoria lui e si victoria ta🙂.
    Asta e scena de dupa anuntarea castigatorului, cand, in sfarsit, ai putut sa rasufli usurata🙂

  31. surferb

    turneul de scrima de la Iasi?

  32. ce-s alea verzisoare ?

  33. bagheera, surferb,
    welcome to the contest!
    cronicaru’
    lasa, ca pot trai si fara. sa se duca la jimerino. sa-mi fure barbatu’. ca si asa e plecat din tara la munca si ma face destul de nefericita si fara contributia ei.

  34. codru,
    verzele de-alea mici de brucseles. bune!

  35. jimerino

    alea ca gloantele pe care le caca andrei. doar un pic mai verzi.

  36. Data nuntii fiind stabilita, shmen si-a chemat prietenele s-o ajute cu planificarile. Poza din header o infatiseaza pe Dusmaneasca testand echipamentul de karaoke.

  37. wow, ce spirite competitive sunt pe aici!

  38. tankistu

    avem voie sa mai intram in concurs si dupa ce am castigat ???

  39. da, aveti voie sa intrati de cate ori vreti.

  40. surferb

    tank
    esti suspect de competitiv. ti-au venit baietii?

  41. tankistu

    esti vocea din casca lui Ioanitoaia. 🙂 sper sa nu iti spuna si tie ¨geniala¨.

    app geniala mai prestreaza ??? ca parca nu am mai vazut sa scrie. ceea ce nu e deloc rau.

  42. tankistu

    au venit un cacat. au venit unii de la telefonica sa verifice daca e linia buna sau activa ..sau ceva de genul. si dupa in 2-3 zile vin cei de la tele2 cu netu si routeru dupa ei. ce sa ma…..o Romanie mai mica. 🙂

  43. o romanie mai mare😀

  44. surferb

    tank
    nu ti-au explicat ca acuma iti construiesc routeru care sa fie compatibil cu tipul de…..
    in fine, clasicul dus cu presu?😆

  45. tankistu

    bah macar sper sa nu inceapa sa ma incaseze din data in care am semnat contractu. aper sa o faca din data in care imi pun netul efectiv.

  46. surferb

    pai n-ai zis ca-s ca romanii? sa zici mersi daca nu te-or taxa de cand ti-ai pus in gand sa-ti tragi net 😀

    intreab-o pe shmeny, dupa poza ar putea lucra si la o netarie*

    *magazin cu net de vanzare😉

  47. tankistu

    🙂 🙂

  48. nastylicious

    Transmiteai in direct pentru Dan Diaconescu?🙂

  49. nasty,
    fara sa vreau sa-i descurajez pe ceilalti concurenti, you are good, man! m-a flatat deosebit de tare si varianta cu obama. in sfarsit a vazut bagheera adevaratul meu potential.

  50. tankistu

    shmeny
    trebuie ca te simti tare flatata ca transmiteai pt Dan Diaconescu Direct 🙂 🙂

  51. tank,
    ideea numai ma binecuvanteaza😀

  52. si daca traiti cu impresia ca ala cu femeia care se fute cu catelul nu a revenit si azi, sa stiti ca sunteti in eroare grava.

  53. tankistu

    🙂 🙂 🙂
    pai hai sa dam apa la moara. era o data o ¨femeie care se futea cu un catel¨. iar sotul ei cu cu o iapa. denumita generic cal. adica un ¨om se futea cu un cal¨. ceea ce nu era daca judecam dupa faptul ca baiatul lor facea ¨sex cu animale¨ diverse. ca facea sex nu era o problema in satul lor. dar faptul ca ¨slobozea¨ saracele animale pe rat…era chiar ¨grotesc¨. chiar un vecin ia atras atentia: bah ¨pula mea¨…termina cu fazele astea ca te ¨hacuiesc cu drjba¨. pai porcul meu e ¨o curva penala¨ de pe Matasari ??? NU !! e o ¨curva muista¨ de pe centura, a raspuns copilul.
    Pai in cazul asta mergi pe centura ¨copil retardat¨ ce esti tu, spuse la randul sau ¨vecinul bulangiu¨.
    Sa ¨ma felezi¨ a raspuns copilul si a plecat.
    o sa intrebati unde. a plecat sa asculte ¨BUG Mafia¨ , melodia aia cu ¨pula, pizda, gaoaza¨.
    Saracii ¨copii tembeli¨ din ziua de azi.

    poveste spusa de shmeny la microfonul din imaginea de mai sus. header, cum ar veni.

  54. tankistu

    bai…ia da-ne o tema cu ce cauta astia pe la tine pe blog …si sa facem o compunere. fiecare. castigatorul sa bea o bere cu jim. sau Doamne ajuta cu ¨maretul Hudrea¨.

  55. nastylicious

    Tank
    Ma simt dator sa contribui😀
    „cum sa faci mici din pizda vacii”
    „cum sa rulezi o pula in jurul unui arac”
    „cum se fut porci de guineea”

    Shmeny
    Daca te supara, sterge comentariul🙂

  56. jimerino

    o supara de i-au sarit ochii din cap de ras. si cu hudrea…oricum o. beau zic. si ba tank, weekendul asta se pare ca bem cu afterd. iar. 😀
    te tin la curent.

  57. tankistu

    care after mah ??? ala care intra acum un an pe la AG ??? pai ala mai traieste ???

  58. uhm. dispecer la taxiuri?

  59. Alin

    „Aici Columbia,am aterizat cu bine Houston ” se aude in casca,mesajul venind tocmai de pe platoul…selenar.Dusmaneasca vadit uimita de aselenizarea live raspunde:”Bravo baieti, fac cinste cu heliu ,dar de data asta saltati mai cu talent,mai tragem o dubla……Motor!”

  60. Cum ma, tu vrei sa tai pisica ?!

  61. toader,
    la yellow cab ny, da.
    Alin,
    chiar imi doream o de-asta cu spatiul cosmic. dar alege si tu alta misiune, ca io nu cred povestea cu aselenizarea.
    Mircea Popescu,
    marturisesc, da. voiam mai de multa vreme s-o tai si nu gasisem un pretext serios. acum, ca l-am gasit…

  62. untiljune

    esti din echipa alora de vor sa afle daca elena ciumac si-a inscenat sau nu rapirea…

  63. untiljune

    pardon, magda sau cum mortii masii o cheama….

  64. Cât ţine concursul? Când aflu că am câştigat?

  65. untiljune,
    ce faci, tzop-tzop?
    Hudrea,
    tine pana ma apuc io sa scriu altceva.

  66. stiu! esti la net cafe-ul din piata rosetti, vorbesti cu iubitul tau jim, plecat la munca in strainatate sa-si faca si el un rost in viata, pe skype d-ala. hence zambetul tamp. pardon, de fericire.

  67. tankistu

    chiar …jim cind vine din strainatate ??? poate da si el o tuica daca s-a haladit pe acolo pe unde e. 🙂

  68. si…. castigatorul este jimerino! Am glumit, ma! Nu dau premiul pe nepotisme. Premiul merge la nastylicious, cu varianta nora si extrasenzorialul. Deci, nastylicious, ai castigat doua verze de bruxelles si o jumatate de pisica.

  69. va fut muma-n cur de lepre care sunteti lepre de nu-mi apreciati….sunteti niste lepre! pe aceasta cale tin sa anunt ca sa se linga pe bot care verzele le mananc eu cand ajung acasa, inaintea jmenului, numa’ de-al dreacu’, sa nu le ia altii care eu am muncit si le-am facut cu dragoste pentru iubita mea si ea le da de pomana, pardon, premiu. papacioc! nu gustati!

  70. verzisoarele nu le da, dar la andrei renunta.

  71. cica ar fi coproprietate asa ca nici din andrei nu pupati. mai ales de cand il dam la poponareala cu smock. shmenster, pune-i link lu’ smock. na tema de casa! 😀

  72. monica, premiul era jumatate de andrei. ceea ce cred ca tu, suflet iubitor de sarle vagaboande, ai fi refuzat.
    jimerino,
    e smok, nu smock. nu pot sa pun link!

  73. Jim, cu berea aia cum rămâne? Că „verzele” le-am ratat.

  74. untiljune

    frate,nu mai particip la concursuri!
    da, shmeny, foarte tzop tzop!

  75. jimerino

    berea intra iar alea care inca nu intra sta la rece. asteapta.

  76. evident, hudrea il intreba pe jim cand da berea, daca verzele le-a ratat. dar fiecare intelege cum ii e mai lejer :d

  77. jim, da’ mai intră? până cât?😉

  78. nastylicious

    Shmeny
    Mersi🙂

    Comentariu fictiv:

    nora
    ianuarie 28, 2009 la 6:50 pm
    Tin sa multumesc fanilor [care este] si DOMNULUI de SUS!

    Jim
    Hai ma nu fi suparat. Gandeste-te ca ramai cu juma de pisica🙂

  79. temporal vb esti exact dupa ce ai dat acel mail shmeny thinks you’re hot tuturor acelor barbati carora pana si mie mi-ar fi rusine sa le spun asta . (pai se poate asa ceva shmen, as aprocedeaza o fata cu morala??? )
    putin nedumerita, putin pofticioasa, cu multe sperante si scenarii, asteptand!

  80. Băi, lăsaţi-mi smocul în pace. Fu o eroare regretabilă. De unde să ştiu că Jimerino îşi botează domesticele după cartea de telefon?
    Mai e concurs? Nu? Păcat.

  81. co2day,
    de ce, ma, nu ne dai smokul? ira e tot andrei. e pisica si e fetita, dar jimerino crede ca e caine si e baiat. poti sa participi hors-concours.
    diana,
    temporal, da. mental, nu.😀

  82. Acum e clar. Deci Jimerino crede că e câine şi băiat. Nu îl contrazice-ţi, mângâiaţi-l din când în când pe burtă.
    Poza este cât se poate de clară: a fost făcută la Cape Canaveral unde făceai parte din echipa de tehnicieni NASA ce s-au ocupat cu trimiterea în spaţiu a primei pisici ce se credea câine. Three, Two, One – Lift Off!

  83. E una că crede că e câine şi băiat. Mai treacă-meargă. Dar că vrea să-l(o) fută?

  84. pisica ar putea sa plece si in spatiu si oriunde vrea ea zilele astea pentru ca este in calduri si canta in mii de triluri interminabile si enervante si e vaca si lipicioasa si nici macar eu nu o mai suport. nici macar jim nu mai vrea nimic de la ea.

Lasă un răspuns

