Capcane de sinceritate

Orgoliul este cel mai mare defect al meu. Si cea mai mare calitate. E ca un palton, de fapt. Ma tine departe de rele si de umilinte, dar uneori ma inchisteaza si ma strange si nu ma lasa sa-mi cer iertare celor carora ar trebui. Pana acum, nici o singura persoana de pe pamant nu s-a dovedit mai puternica decat acest orgoliu, cu care dorm, cu care mananc, cu care ma spal. Este invincibil. Este perfect. Cand mai are perioade de adormire, iar eu scap si incerc sa fac ceva impotriva firii sale, lucrurile ies prost. Mi-o iau in freza. Pana la urma, orgoliul are dreptate. Poate uri pe cineva si 10 ani, fara sa ne mai amintim, concret, de ce face asta. Apoi, intr-o dimineata se retrage singur, ca un catel vinovat. Este independent. Nu pot sa-i comand nimic. Nici in bine, nici in rau. Este al meu si mie imi place de el.

Sinceritatea numarul 2. Intotdeauna mi s-a parut infinit mai usor sa imi fac cunostinte si prieteni printre baieti/barbati. In generala imi placeau fetele, ca sa zic asa. Dupa aceea, nu stiu ce s-a intamplat. La liceu, in tabara, dormeam in camera baietilor. Fumam, radeam, ne distram. In camera fetelor, se suspina si se plangea, se invocau pulicii ramasi acasa, se gelozea. Aveam si prietene, dar le apreciam mai degraba ca persoane, nu ca femei. Acesta este un compliment. Si eu eram plangacioasa, si mofturoasa, si moody, dar eu aveam dreptul. Acum vreo trei ani am incercat sa trec la femei. A mers foarte putin. Cred ca ma fortam sa devin mai interesata de aspectele feminicesti ale vietii. Si acum am prietene. Confidente am, poate, cu doua. Inainte aveam confidente cu 30 de baieti, care ma vedeau ca pe un tovaras de nadejde, cu care, ocazional, poti sa incerci sa faci sex. Dintre tovarasi, nu multi au reusit. Acum, prietenii-masculi au disparut activ din viata mea, pentru ca la maturitate prietenia dintre o femeie si un barbat ni se pare si mai ciudata decat ni se parea la 18 ani. Ne-am eliminat unii pe altii simplu. Nu mai exista beri, exista iubit sau neveste. Iesim impreuna poate. Cineva are ceva de comentat. Poate chiar eu.

21 comentarii

Filed under Uncategorized

21 responses to “Capcane de sinceritate

  1. Tot sucesc sa-mi iasa parafraza. Ar fi ceva de gen femina femini lupus. Dap, pe verificatelea. Baietii sint cumva mai amuzanti. Desi lor nu poti sa le spui ca te dor ovarele, de exemplu. Sau poti sa le spui, dar ultima parte tre’ s-o strigi, ca-s prea departe sa te mai auda.

  2. ba poti ma sa le zici. eu aveam de-astia toleranti. ziceau si ei ca au primit o minge in coaie si eram chit. baietii sunt mai simpli. no offense, chiar nu e ceva rau.

  3. hehe, şi eu păţesc asta cu „simpatizatul” pe cineva timp de zece ani deşi mai uit motivul😛. important e că ştiu că „am ceva” cu respectivul

    la punctul doi🙂 tu măcar ai avut într-o perioadă un grup mai mare de prieteni, eu tot timpul am acţionat într-un cadru mai restrîns: 4 cel mult.

  4. paul,
    eu presupun ca ti-ai dat seama mai repede decat mine ca ce e mult nu este in mod necesar si bun. nu e nicio crima sa ai trei prieteni. sunt perfecti. aia cu 100 de prieteni tot 3 prieteni au, de fapt.

  5. Am ceva de comentat. Rămâne să vedem exact ce. Va urma.

  6. Olguta tomboy🙂
    te inteleg perfect ! dar de ” caftit ” I-ai „caftit „vreodata?

  7. windie,
    nu prea. preferam sa-i am drept aliati, nu drept inamici.

  8. tankistu

    bah vb unui clasic in viata: ce dracu a facut betivul ala sa te merite ? 🙂

  9. Ahahaha! Deci, Shmeny, ziceai ca ne povestesti cum te-a combinat Jim. Da, vrem sa stim. [poezie]

  10. o sa povestesc, dar ala este un post separat. si delicat😀

  11. tankistu

    ….. dar despre toate astea intr-un episod viitor.

  12. Aşteptăm cu sufletele la gurile altora

  13. cel mai bun prieten al meu e un baiat.

    iti multumesc Ionut..🙂

  14. Si mie mi-e mai usor sa ma imprietenesc mai usor cu tipe. Prietena cea mai buna e ..fata,doh:) Nu zic ca n`am avut niciodata ganduri necurate, dar suntem bestfriends si atat. Pt ca asa am vrut si eu si ea, si proabil nici n`o atrag extraordinar de tare:D

    PS: Oana, updateaza, te rog, blogrollu. M-am mutat (old: faqromania.blogspot.com)

  15. Si eu am avut fete prietene. Ceva din felul meu de a fi, probabil le spunea, ca dincolo de mistouri si faze de cacat, exista un suflet ce abia asteapta sa fie descoperit… Pula mea, eu n-am gasit nimic. Si imi spuneau ca le dor ovarele si imi mai spuneau si ca se umplu de sange. Mai imi spuneau si cine cum fute, cine ce a mai facut. Le ascultam cum se minteau, cum ca ele cauta un baiat sa le inteleaga si sa fie sensibil si le vedeam in cateva zile, alaturi de cel mai superficial cocalar din zona… Plus ca ne mai si ardeam, de dragul artei. Dar de fiecare data, iesea prost. Sexul strica o prietenie, e clar. Si niciodata nu dezvaluiam nimic din ce-mi spuneau ca, desi erau niste cacaturi, pentru ele era important. In plus, de cele mai multe ori, uitam ce mi-au spus… Acum nu mai sunt prieten cu fete, ca am femeie. Desi se spune ca barbatii sunt gelosi, suntem mici copii pe langa femei. Pot sa fac orice, mai putin sa trec limita imaginara de un metru, din jurul oricarei fete disponibile.

  16. rareori am vazut un articol mai lipsit de originalitate.

  17. krakilla,
    femeile sunt stupid de geloase. doar ca nu pe trecutul pulicilor, ci pe prezent si pe viitor. ele stiu ca trecutul nu prea genereaza interes, decat in cazuri extreme.
    toader,
    pai daca nu-ti place, ia un cal mai de Doamne-ajuta de afara si dispari in asfintit! dar te rog, cand pleci, sa-ti iei si linkul cu tine!

  18. ooooooooo! uuuuuuuuuuu! te-a atacat la link. acu’ aplica-i spitu-n coaie si da-i babality.

  19. pai era pe baza de sinceritate, ce vrei…

  20. ma, de lipsit e lipsit de originalitate. ii al cincilea sau al saselea exemplar vazut luna asta care explica acelasi lucru cu aproape nimic schimbat. e ultrafeminin sa spui „vai, dar eu ma inteleg cu baietii nu cu fetele”. ce sa fac daca asta e adevarul?

  21. shme,
    delinkuieste-l tu. pentru ca poti!🙂

    io am inteles ce spui aici pt ca sunt in aceeasi situatie. si acum am mai multi prieteni barbati decat femei in ciuda iubitelor/nevestelor. poate pt ca-s mai simpli si perceptia lor ma ajuta sa vad lucrurile mai lejer. cine stie? sigur e ca-i mult mai fun si mai ales dc sun acu si zic: in juma de ora hai la cico….se executa🙂
    (nota: cei necuplati ca nu stric familiile cu cerintele mele spontane)

    io ca dama de fel complic lucrurile cu intrebari, presupuneri, variante….si-i gresit, pe bune.
    mai bine iau exemplul lor si devin mai chill..

Lasă un răspuns

