Thanks for not commenting this post

As vrea sa fiu acum oricare dintre voi. Really! In conditiile in care eu nu am o viata tocmai de cacat, as vrea sa fac schimb cu oricare dintre voi. Macar azi.

As vrea sa am o usa in geanta, sa va zic „Scuzati-ma cinci minute!”, sa ies discret si sa ne mai intalnim peste cinci luni, cand, poate, voi fi un om normal.

As vrea sa am trei milioane de dolari, trei milioane de ani de concediu, dintre care doua milioane sa-i cheltuiesc/petrec singura si trei milioane de motive sa nu ma mai intorc.

Sa nu pierd si sa nu castig nimic in vremea asta. Nimic pentru ce mi-ar putea parea rau.

9 comentarii

Din categoria Uncategorized

9 răspunsuri la „Thanks for not commenting this post

  1. ba, da ce trisat aicea. pai tu de ce Dumnezo ne-ai cerut sa nu comentam?

  2. diana ofteaza a nesomn

    hey.. take another hug, from me

  3. Căci cine-ar vre’ să fie cu Gimel şi numa’ temporar…

  4. al naibiului Darius, daca il rogi sa comenteze la posturi normale, nu comenteaza.

  5. Ni mă! Ce-i, bâjel, ai beut, te-ai rătăcit?

  6. zi cine te suparasi ca acu il bat 😛

  7. Nu mai fi trist… viata e prea frumoasa pentru asta. Hug.

Lasă un răspuns

