Leapsa cea de la toader primita si cu drag raspunsa

SUNT: nehotarata, tonoasa, prietenoasa, orgolioasa

AŞ VREA: sa vad toata lumea. De doua ori
PĂSTREZ: amintiri in cap, oracolele din scoala generaka, martisoare, hartia de la ciocolata pe care mi-a dat-o un baiat in clasa a V-a
MI-AŞ FI DORIT: sa fi fost talentata la scrima
NU ÎMI PLACE: sa merg la munca, sa merg la hypermarketuri, sa car sacose, sa dau socoteala
MĂ TEM: de batranete, de singuratate, de prostie
AUD: prost cu stanga, not so great cu dreapta
ÎMI PARE RĂU: ca nu mai am 25 de ani
ÎMI PLAC: cartile, cartile de joc, animalele, copiii, fotografiile (indiferent cu cine sunt), marea, berea
NU SUNT: Cate Blanchett

DANSEZ: cu mare pofta si toate stilurile
NICIODATĂ: nu am regrete majore
RAR: mananc ciorba
PLÂNG: cand sunt foarte nervoasa

NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: rabdatoare
NU ÎMI PLACE DE MINE: cand sunt bolnava
SUNT CONFUZA: la serviciu
AM NEVOIE: de ras

AR TREBUI: sa ne jucam mai des🙂

 

M-ar distra sa vad ce scriu pe aceste teme urmatorii: Florentina, Co2day, Roxana mica, Mara, Oana Anca si Marian. Nu va linkuiesc pentru ca INCA nu am invatat cum.

6 comentarii

Filed under Uncategorized

6 responses to “Leapsa cea de la toader primita si cu drag raspunsa

  1. Pune mana si invata cum se produce linkuirea🙂 Am receptionat leapsa…

  2. Te-nvata Kraki cum sa linkuiesti. Pe mine a reusit.
    Da! Suptscriu! Sa ne jucam mai des!!!!!!!!😆

  3. okkkkkkkkkkkkk. rectificat. scuze ca te respectam!

  4. Citit..placut..preluat!😉

  5. toader e cu t mic prin definitie. e o marca:)

Lasă un răspuns

